Harri Koskinen

Oikeus hylkäsi valitukset Helsinki-Vantaan kiitotiestä

5 viestiä aiheessa

Hesari kertoo, että Vaasan hallinto-oikeus on hylännyt valitukset Helsinki-Vantaan lentoaseman kiitotiestä. Kiitotiestä valitti kolme vantaalaista omakotitaloyhdistystä ja viisi yksityishenkilöä. Valittajien mielestä III-kiitotie aiheuttaa kiusallista ja häiritsevää meteliä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei se häiritsekkään... Ihmiset ostaa kämppiä lentokentän melun vaikutusalueelta ja sit

sen jälkeen ruvetaan valittamaan lentomelusta  ???  Tulee varmaan tuo melu yllätyksenä !

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tää on kyllä niin hauska läppä kun aletaan keskustelemaan lentomelun aiheuttamasta häiriöstä tällä foorumilla  :laugh:.

Jokainen foorumilainen on vaan sitä mieltä että mitä lähempää ja enemmän, sen parempi :P

Itse olen sitä mieltä että laskeutuvat koneet eivät pidä tarpeeksi mekkalaa, joten on turha valittaa siitä. Itse valittaisin Blue1:selle kun menivät vaihtamaan ne MD90:sten motit bypass versioihin jolloin ne ei pidä enää juurikaan ääntä. Mielestäni bypass-moottorit pitäisi kieltää ja ottaa tilalle vanhat kunnon turbofanit á la B707!

http://www.airliners.net/open.file/1106903/L/

:(:-\ :'( ...ma haaveilemaan jään...

-tuomo

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ilmavoimien harjoitus EFHK:lle ja 20+ Hornettia lähtemään 22R:ltä jonossa poltot päällä. Sehän olis sopivaa. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään