Erkki Ikonen

Onko HW eksynyt??

17 viestiä aiheessa

Villi veikkaus, että tuo on jostain Kanarian saarilta...ja tuo Hawk nyt taitaa lentää tuolla vain kuvankäsittelyn ansiosta?  ::)

Tai mitä minä siitä tietäisin...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Omakin veikkaus että Kanarialta. Kaupungista epätoivonen veikkaus: Santa Cruz? Tuskinpa, mutta tulipahan veikattua.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Omakin veikkaus että Kanarialta. Kaupungista epätoivonen veikkaus: Santa Cruz? Tuskinpa, mutta tulipahan veikattua.

Itse veikkaisin pikemminkin Puerto De la Cruzia mutta ei taida olla sekään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

"ja tuo Hawk nyt taitaa lentää tuolla vain kuvankäsittelyn ansiosta?"

Kuva on aito! Paikka on vielä hakusessa. Oikea tieto vahvistetaan kun osuu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kysyit että mikä maa ja mikä valuutta. Yritän arvausta että valuutta on Euro ja maa on Portugal. :)

Lisäys:Hei, eikös lentokadeteilla ole jotkut yhdistetyt urheilu-lentotaito kilpailut.(jotain sinnepäin ainakin) Kisat on ollu Suomessakin joskus ja tämä kuva liittynee tämän vuotiseen kisaan. Nyt siis Espanjassa tai Portugalissa. Koitin hakea mil.fi sivuilta mutta en löytänyt. Mites on?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Täytynee kompata Pontusta ja Jukkaa: Benalmádena (~10km Malagan lentokentältä etelä-lounaaseen) ja Peseta. Vuodeksi veikkaan 1987

Taitaapa olla erittäin oikea vastaus :thmbup: (Olen nähnyt vastaavia kuvia ko. lentoretkeen osallistuneen seinällä.) Samoihin aikoihin oli lehdessä otsikko: "Suomalaiset ovat valloittaneet Espanjan Aurinkorannikon" ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taitaapa olla erittäin oikea vastaus :thmbup: (Olen nähnyt vastaavia kuvia ko. lentoretkeen osallistuneen seinällä.) Samoihin aikoihin oli lehdessä otsikko: "Suomalaiset ovat valloittaneet Espanjan Aurinkorannikon" ;D

Joka organisaatiossa on "vuotajia".  Sain laivueen tehtäväksi viedä kaksi HW:ia Malagaan syyskuussa 1987. Mennessä teimme välilaskut Ljungbyhed'ssä ja Toulousessa.

Koneita tarvitsi Suomen joukkue ilmavoimien 5-otteluun kuuluvassa lentokilpailussa. Vietimme pari päivä lepoon maistellen ja kaksi viimeistä valkaisten. Paluulennolla Malagasta,  startin jälkeen päätimme ilahduttaa suomalaisia aamuvirkkuja lentämällä Torren rantaa hotellimme, Bedalmadenan ohi. Ajattelimme, että saivat hieroa silmiään... 

(Korjaus 3.10.): Lentoajat:  LFBF - EDAR 2h28min, EDAR - EFJY 2h37min, lentopinta 390.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla