Guest arttula

Uutta näytönohjainta himoamassa...

32 viestiä aiheessa

Ärrmmffff... >:(

Menee ensi viikon torstaille vasta tuon Radeon 9800XT:n saanti :'(

Odottavan aika on piiiiiiitkä... :P:-\

-R2-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nonnihhh... Nyt on uusi näyttis paikallaan.

Hassu juttu. Näinkö vähän on tapahtunut kehitystä 4 vuodessa? Aiemmalla GF3:lla sain EFHK:llä 6-7 fps. Nyt suunnilleen samoilla asetuksilla irtoaa n. 9 fps :-\ :-\

Eli ei siis mitään hyötyä tuosta Radeon 9800XT:stä :-\

Kokoonpano muuten: AMD XP2200+ , 1 Gb DDR. Uusimmat Catalystit, uusi 4-in-1. FS2002, 767PIC

Arttu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllähän ne näyttikset on kehittyneet vaan FS9 ei tue mitään hienompia kikkailuja ja taitaapa vaatia prossulta enemmän jos näytönohjain edes jollain tasolla on kunnossa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo, ei ole merkittävää eroa FS9:ssäkään. Ehkä hieman hienommat auringonlaskut. Taisi olla turha ostos >:(

Arttu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo, ei ole merkittävää eroa FS9:ssäkään. Ehkä hieman hienommat auringonlaskut. Taisi olla turha ostos >:(

Arttu

Ite hankin kans uuden näyttiksen 3vkoa sitten. Fps nousi todellakin vain jostain 10fps:stä 13fps:ssään EFHK:lla. No mulla on fs2002 - laitoin täyden grafiikat nappuloista - muutos -> hopeinen kuu luo merelle sillan ja jotain pientä - koneet näyttää ihan hyältä - paremmalta kun ikinä. Mutta se mitä eniten odotin että fps nousee vähintään tuhanteen - :-[ Taas revittiin hyväuskoselta rahat :-[

TLi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Uusimmassa Mikrobitissä 4/2004 on laaja näytönohjainten testi.

Tosin testissä ei ole käytetty FS 2004:ää testiohjelmana.

Kolme tasavahvaa ja parasta korttia ovat Asus Radeon 9800 XT, Gigabyte Radeon 9800 Pro GV-R98P256D ja XFX GeForceFX 5950 Ultra. Kukin sai täydet viisi tähteä.

Itse ottaisin niistä GeForcen, koska minulla on GF:stä hyviä kokemuksia FS:n kanssa vuosien ajalta ja ajuripäivitykset ovat yleensä lisänneet frameja ja päivityksiä tulee Nvidialta aika usein.

En kyllä mene arvaamaan nousisiko framerate minulla nykyiseen korttiini GF 4800 ti verrattuna ja voisiko reunanpehmennystä käyttää ilman ongelmia. Tietääkö kukaan?

Ainoa ongelma on korttien hinta joka liikkuu välillä 400-500 euroa (tällä hetkellä).

yES

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hassu juttu. Näinkö vähän on tapahtunut kehitystä 4 vuodessa? Aiemmalla GF3:lla sain EFHK:llä 6-7 fps. Nyt suunnilleen samoilla asetuksilla irtoaa n. 9 fps :-\ :-\

Eipä näyttökortin vaihto samoilla asetuksilla juuri frameratea nosta, mutta näyttökorttiriippuvaiset asetukset voi pistää isommalle ilman että simu kyykähtää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään