Lasse Nygren

Bussia Turusta 4.10.06 (13-kuvaa).

19 viestiä aiheessa

No niin laitetaas nyt joitain kuvia Turusta tältä päivältä, kun Finnair on lisännyt noita Airbus vuoroja niin, että Airbussia voi nähdä myös päiväs aikaan Turussa. Koittakaa nyt kestää, vaikka saattaa tulla vähän yliannostusta Dösästä.  ;)

1. Sieltähän se A319 tuleekin jo laskuun 26:lle.

[ attachment removed ]

2. Sinne menee.

[ attachment removed ]

3. Melkein maassa.

[ attachment removed ]

4. Kapteeni tarkastelee jotain.

[ attachment removed ]

5. LVK:n pyrstöä.

[ attachment removed ]

6. Boarding...

[ attachment removed ]

7. Pikku Cessna.

[ attachment removed ]

8. Sitten kaikki rupesikin olemaan jo valmista lähtöön.

[ attachment removed ]

9. Ihan mukava valo...

[ attachment removed ]

10. Bussi kiihdyttelee 08:lta.

[ attachment removed ]

11. Rotate.

[ attachment removed ]

12. Kohtuullisen hyvin onnistunut sideshot.

[ attachment removed ]

13. Sinne menee.

[ attachment removed ]

Sellaiset bussi kuvat ne.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Saisivat mun puolestä tunkea ne kaikki bussit sinne turquun ja mädärit voisivat tuua takasi ja lentää niillä mm. tänne ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyvät kuvat Lasse. Käytän nyt hyväkseni tätä aihetta, ja tungen omat yritykseni. RAWina ensimmäistä kertaa. Antakaahan rehellistä palautetta kuvista.

Tyylikkäästi aina myöhässä. Bussi tulikin karvan verran etuajassa. Noh.. Onneksi ei kerinnyt lähtemään.  ;D

[ attachment removed ]

El Capitano and walkaround. "kukkuu.. Onkos täällä ketään?!"

[ attachment removed ]

OH-BEX(Eller BAX?  ???) oli myös kentällä.

[ attachment removed ]

Dösä saavuttamassa VR nopeutta. Epätarkka, vai valehtelevatko silmäni? Taisi tarkennus mennä vähän mönkään. Aidanrakotm

[ attachment removed ]

Kiitos ja heiii..!!!  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hienot kuvat Sami, en minä niistä muuta osaa sanoa.  ;) Itse en ole viellä koskaan kuvannut RAW:lle...vievät niin paljon tilaa, että en niiden kanssa jaksa ruveta säätämään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

El Capitano and walkaround. "kukkuu.. Onkos täällä ketään?!"

[ attachment removed / expired ]

Eikun: "Hei Putkone, kokeiles niitä moottoreita. No niin, niin, se valkoinen kepukka, työnnä sitä eteenpäin!"

EDIT_ taustalla salamatkustaja suorittaa boardingia  :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu, tuo Cessna on ollut tossa jo parkissa varmaan 1,5 viikkoa.

OH-CAQ

foorumilaisen/firman omistama kone.  ;)

Oma rakkain ilmailukokemus tähän mennessä on myös juuri tuolla koneella tapahtunut :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olihan siellä yksi kuva lentokoneestakin. Jaska käynyt Turuus? ;)

Oppilas juuttui sääloukkuun.

Voiskos joku paikallinen vilkasta välillä, että kaikki on kunnossa.  :thmbup:

Haemme sen heti Malmille, kun sää sallii.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

OH-CAQ

Oma rakkain ilmailukokemus tähän mennessä on myös juuri tuolla koneella tapahtunut :)

Eikä Torsten tuon  tartte jäädä viimeiseksi.

Kone Malmille ja Veksille huoltoon ja taas laukkaa ratsu reima

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu, tuo Cessna on ollut tossa jo parkissa varmaan 1,5 viikkoa.

Entäs sitten.  :o

Alffakepekin kausikortti kattaa myös olemisen Turussa.

Nyt se on lennetty Malmille, jotta Lassekin pääsee esteettömästi kuvaamaan koneita platalla. Johan häneltä tuli jo monta "huomautusta". ;D

Kiitokset  kentän väelle ja etenkin Meteo/Briefingin lentopojille huolenpidosta ja tuuliankkuroinnista. :thmbup:

Malmilla tuo nyt lepää, mutta huollon jälkeen taas tulee taatusti nauttimaan Turun Lentoaseman vieraanvaraisuudesta. :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Entäs sitten.  :o

Alffakepekin kausikortti kattaa myös olemisen Turussa.

Nyt se on lennetty Malmille, jotta Lassekin pääsee esteettömästi kuvaamaan koneita platalla. Johan häneltä tuli jo monta "huomautusta". ;D

Kiitokset  kentän väelle ja etenkin Meteo/Briefingin lentopojille huolenpidosta ja tuuliankkuroinnista. :thmbup:

Malmilla tuo nyt lepää, mutta huollon jälkeen taas tulee taatusti nauttimaan Turun Lentoaseman vieraanvaraisuudesta. :thmbup:

Häh...tuo meikäläisen kommentti oli jo aika vanha mielestäni. Mainitsin tuosta vain ohi mennen, että on se siinä jo ollutkin...ei tuosta nyt olisi kannattanut noin hermostua.  :o

Tuon kommentin lisäksi mainitsin mielestäni vain kerran tuosta Cessnasta, kun silloin se hiukan blokkasi Saab Nyge Aeroja, kun ei oikein saanut muuta, kuin sideshotteja...mutta silloinkin vain ohi mennen kommentoin. Eli en nyt tiedä, että olenko siitä niin paljon huomautellut.  :P En minä mielestäni ole tuosta Cessnasta huomautellut, eikä se minua ole oikeastaan mitenkään häirinnyt. Tuntuu vaan, että näet nyt punaista ihan turhaan...  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miksi sitten näit punaista, sanoit tuon kahdessa kohdin  :o

En hermostu,  minäkin VAIN sanoin. ;)

Asiat sovittu ja paiskattu kättä YV:ssä  :thmbup:;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miksi sitten näit punaista, sanoit tuon kahdessa kohdin  :o

Mainitsin tuon "juu, tuo Cessna on ollut tossa jo parkissa varmaan 1,5 viikkoa" ihan muuten vaan, olisin voinut sanoa saman kommentin ihan mistä tahansa koneesta, olisi ne olleet parkissa missä tahansa paikalla, enkä todellakaan missään huomauttavassa mielessä ole tätä kommenttia sanonut.

Tuon kommentin lisäksi mainitsin tuosta Cessnasta viisi päivää tuon kommentin jälkeen, kun kentällä oli Saab Nyge Aeron Mitsubishit. Mainitsin siitä silloin näin: "Vähän oli ikävästi pikku Cessna tiellä". Mainitsin tästä nyt ihan vain siksi, että ei oikein saanut muuta, kuin sideshotteja.

Todellakaan ei ole ollut tarkoitus antaa sinulle mitään "huomautuksia" enkä ole nähnyt tuon Cessnan takia punaista. En oikein osaa tähän muuta sanoa, kun ei ole ollut tarkoitus huomautella kenellekkään, enkä todellakaan ole mitään punaista nähnyt. No juu, anteeksi kuitenkin jos olen antanut jotenkin huomauttelevan kuvan näillä viesteilläni, ei ole ollut tarkoitus. Tervetuloa jatkossakin CAQ:lla Turkuun, ei tuota ongelmia minulle, enkä näe punaista koneen takia, eikä se minua (eikä varmaan muitakaan) haittaa jos kone on parkissa ihan niin kauan, kuin onkin.  :thmbup:

Toivottavasti tämä riittää tästä aiheesta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

[ attachment removed / expired ]

"Joo ni meil meni laskukiidossa pelikaani turbiinista läpi...mut ei se viel mitää nyt rupes nimittäin Las Palmasissa satamaan lunta."

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

"Joo ni meil meni laskukiidossa pelikaani turbiinista läpi...mut ei se viel mitää nyt rupes nimittäin Las Palmasissa satamaan lunta."

...minäkös hjumallassa, en pherskele ole, mähän oon lentäjä. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla