Guest miikkimies

Ilmavoimien pysäköinti

4 viestiä aiheessa

Kuten hyvin tiedetään, lentäjät ei pudota koneitaan, vaan ne pysäköidään epätavallisiin paikkoihin.

Minulla olisi toista tuhatta kuvaa em. aiheesta, vaan ovat kuulemma liian suuria. Minä pöliskö en osaa muuttaa näitä pienemmiksi. Neuvokee tyhmää!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuota tuota, mikä/mitä kuvankäsittelyohjelmisto(a) sulla on käytössä? Kuvat pitäisi ensin pienentää max. 800 pikselin leveyteen. Ohjelman kielestä riippuen tämä tapahtuu resize tai "vaihda kokoa" toiminnolla. Kun kuva on saatu 800px leveyteen, se tallennetaan jpeg-muodossa. Tallennuksessa pitää laittaa sopivasti "pakkausta", jotta tiedosto tulee alle 200 kilotavun kokoiseksi (200Kt on siis maksimi koko)...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuten hyvin tiedetään, lentäjät ei pudota koneitaan, vaan ne pysäköidään epätavallisiin paikkoihin.

Minulla olisi toista tuhatta kuvaa em. aiheesta, vaan ovat kuulemma liian suuria. Minä pöliskö en osaa muuttaa näitä pienemmiksi. Neuvokee tyhmää!

Kiinnostaisi nähdä näitä kuvia. Laita vaikka jollekki menemään sähköpostilla ks. kuvia joka sitten voipi tehdä puolestasi pienennykset ja pakkauksen. Toki kuvien lähettäminenkin isolla koolla on tuskallista mutta saisi ainakin muutaman kuvan näytille.. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään