Mikko Holck

FSnordicin uusi ulkoasu..

45 viestiä aiheessa

Heips.

Oonko ainut, että kenestä tuntuu että uusi ulkoasu on way to go  ;D

ps. alkoholilla ei ole osuutta asiaan.

t.mikko

Edit: vähän selkeämpi otsikko, niin väki tietää mistä on kyse -toinen mikko

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No vaatii vielä vähän totuttelemista. Ja pitääkös huhut siitä wikistä paikkaansa? Jos pitää, niin milloinkohan on tulossa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aina olen tainnut vain valittaa uudistuksista täällä foorumilla, mutta nyt en valita. Toivottavasti tätä ei enää tästä muuteta paljoa...nyt todella pätevä käytettävyys.  :thmbup:

EDIT: Itse en niinkään kaipaa mitään Wikiä...se saattaisi tappaa foorumi keskustelua...?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

et ole mikko.. Ja veikkaan että alkomahoolilla on jotain vaikutusta kommenttiisi mutta hienot on tosiaan uudet sivut!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ihan hieno on  :thmbup: Ehkä kestää vähän aikaa totutella uusiin väreihin jne. mutta ohihan se sitten menee.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No vaatii vielä vähän totuttelemista. Ja pitääkös huhut siitä wikistä paikkaansa? Jos pitää, niin milloinkohan on tulossa?

Kyllä näyttää hienolta. Ja kyllä alkaa olemaan jo aika huippua jos wiki:kin vielä saadaan.  :thmbup: :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Johtuuko siitä, että käytän foorumia Flightforum.fi osoitteen kautta vai mistä, mutta en huomaa  mitään eroa. ???

Johtuu. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Täällä ei ole kyllä mitään muutosta entiseen, eikä tarvitse ollakkaan. Aivan hyvä näin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja pitääkös huhut siitä wikistä paikkaansa?

Tulee kun kerkiää  ;D  Mutta kyllä ehdottomasti tulee. Foorumin ulkoasua varmasti myös viilataan tulevaisuudessa.

Ja tosiaan päivitys koskee fsnordic-sivua. Flightforum säilyy ennallaan, sehän on melko tuore tapaus ja toimii hyvin noin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt kokeilin FSnordicin kautta ja huomaa muutoksia tapahtuneen. ;) Värit eivät edelleenkään ole kovin räikeitä, plussaa siitä! :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
EDIT: Itse en niinkään kaipaa mitään Wikiä...se saattaisi tappaa foorumi keskustelua...?

Ei sitä kannata kyl pelätä, ei sen kautta keskustella tai vaihdeta mielipiteitä vaan enemmänkin jaetaan tietoa. Esimerkiksi mitä jokin tarkoittaa tai miten jokin asia tehdään jne. Eli oikeastaanhan se korvaisi vain FAQ:n ja poistaisi (usein) toistuvia kysymyksiä...

- Aki

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tyylikäs ulkoasu  :thmbup:

Paljon isompi harppaus parempaan, kuin viimeksi. Ja onneksi foorumi on entisellään. Hyvää ja kaikkea ei tarvitse siis muuttaa vain muuttamisen tarpeesta. Mutta minun silmääni 10+.

Ja nyt on paikallaan taas kehujakin. Eli isot kiitokset teille kaikille jotka olette tämän koko FSN takana, kukin milläkin panoksellaan! Tämä on erittäin miellyttävää paikka vierailla ja kaikista sivustoista tästä on tullut ikään kuin kotipaikka netissä :)

Kun mietin taaksepäin, niin en olisi uskonut FsFinlandin kasvavan vielä näihin puitteisiin. Ja mitä on vielä edessä...

Edit: Ja tuo logo on hyvin onnistunut. Kuka/ketkä ovat sen takana?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Flightforum säilyy ennallaan, sehän on melko tuore tapaus ja toimii hyvin noin.

Eh...niinkö? Taidatkin kyllä tarkoittaa vain tätä ulkoasu-puolta.. ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässähän meni aamukahvit heti tuoreeltaan väärään kurkkuun.  ;D Aluksi piti hieroa väsyneitä silmiä, räpytellä vähän aikaa, kunnes leuka loksahti auki... Todella hyvän näköinen!  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eh...niinkö?

Mikä vika sitten Flightforumissa on? Häiritsee Oikeaa Lentäjää liikaa että simuilijatkin pääsee samalla plastalla temmeltämään? :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikä vika sitten Flightforumissa on? Häiritsee Oikeaa Lentäjää liikaa että simuilijatkin pääsee samalla plastalla temmeltämään? :P

*reps*  ;D

---

Mut hei, tää uusi ulkoasu on oikeasti ihan mielettömän hyvän näköinen. Ei niinkään tässä foorumin puolella, mutta itse FSN -puolella on ihan uusi meininki päällä.

Onneksi olkoon ulkoasun toteuttajille ja logosuunnittelijoille, sekä koodareille ja muille taustavoimille.

Mitä tulee Wikiin, niin se on äärimmäisen hieno juttu! Se ainakin vähentää samojen kysymysten pyörimistä foorumilla uudelleen ja uudelleen. Ja kuka tietää mihin mittoihin se saattaa kasvaa, kun sekä simupellet että Ihan Oikeat Lentäjät laittavat päänsä ja kokemuksensa yhteen. Saattaa vallitsevan tiedon määrä olla merkittävä.

Mikäli Wikiin halutaan raapustaa jotain ennen sen lanseerausta, sanon HEP! jos tarvitaan apua sisällöntuotannossa!!

-tuomo

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuli jo hetkeksi mieleen "Keisarin uudet vaatteet" -satu. Kaikki hehkuttavat, mutta itse en

huomaa mitään muuta kuin sivun yläosassa uuden palkin ja logon.

Mulla kirjanmerkki fsn:ään on tosin suoraan osoitteeseen ..../discussion, ettei se freimi oo koko ajan

sivulla häiritsemässä. Nyt kun kokeilin tulla sivuille ihan "alusta", niin huomaan jo enemmän muutoksia.

Frame on ainakin otettu pois ja muutenkin sivusto on paljon "nykyaikaisempi", mitä se ikinä tarkoittaakaan.

(tai no, vaaleita sävyjä, liukuvärejä ja ylävalikkoahan se taitaa tarkoittaa)

Noh, kaikenkaikkiaan hyvältä näyttää ja uudistukset on mun mielestä aina hyvä juttu kunhan niitä ei tehdä

käytettävyyden kustannuksella.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuli jo hetkeksi mieleen "Keisarin uudet vaatteet" -satu. Kaikki hehkuttavat, mutta itse en

huomaa mitään muuta kuin sivun yläosassa uuden palkin ja logon.

Joop, foorumin ulkoasu ei ole vaihtunut vielä mihinkään, mutta varmaan sitäkin täytyy viilata hieman tulevaisuudessa. Mutta se ei ole nyt se isoin asia, vaan ensin täytyy tehdä nuo puuttuvat sisällöt valmiiksi vielä. Kun kuitenkin uudet sivut tuonne 7.10. simutapahtumaan oli luvattu, niin ei kehdannut sen yli venyttää, vaikka muutama osio ei olekaan valmis vielä. ...kun jo tarpeeksi kauan on olemattomia deadlineja paukuteltu ohi niin päätin sitten laittaa roskan esille suoraan.

Eikö kukaan ole oikeasti mitään bugeja löytänyt?  ;)  Tosin ei tuossa mitään ihmeempää pitäisikään olla, kun samaa sivun pohjatekniikkaa on käytetty jo ~vuoden alusta asti parilla muulla sivustolla. Jotain pikkujuttuja kylläkin aina löytyy.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään