Guest heiska91

Re:Digikameraa hankkimassa.

5 viestiä aiheessa

Mä oon hankkimassa tai no vanhemmat ;D niin joko Canon Powershot A70 tai HP Photosmart 935.. Onko kenelläkään kokemusta noista että kannattaako ostaa ja saako noilla hyviä kuvia? Onko hyviä lentokoneiden spottaamiseen?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mä oon hankkimassa tai no vanhemmat ;D niin joko Canon Powershot A70 tai HP Photosmart 935.. Onko kenelläkään kokemusta noista että kannattaako ostaa ja saako noilla hyviä kuvia? Onko hyviä lentokoneiden spottaamiseen?

Mä ostin sellasen Minolta merkkisen joka oli kuulemma pienin kamera tai pienin semmonen kamera. No kuitenkin aika pieni.

http://www.minolta.fi/pe/digital.html

Ja siältä Minolta Xt. Ihan hyvä ja webbikameraki on. En vaa tiiä miten se toimii >:(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ittelläni on tuo A70 ja oon tykänny siitä...Tarpeeksi monipuolinen ainakin mulle.Toimii mainiosti peruskuvaamiseen, mutta optista sais olla enemmän...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ittelläni on tuo A70 ja oon tykänny siitä...Tarpeeksi monipuolinen ainakin mulle.Toimii mainiosti peruskuvaamiseen, mutta optista sais olla enemmän...

Joo toi zoomi on varmaan yksittäinen tärkein ominaisuus jos joku pitää valita. Sitä harvoin on liikaa. Muuten nuo keskihintaiset kamerat on kaikki ihan toimivia vehkeitä. Ei kannata ostaa megapikseleitä siinä toivossa että isompaa kuvaa voi sitten rajata tiukemmaksi tietokoneella, se ei ole hyvä idea. Mielummin rajataan zoomilla kohde koko ruudun kokoon jos vain mahdollista.

//Tuomas

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään