Guest tuijavilppola1

energy-mails.com, blue-maniacs.com, bearshare-mails.com, varastettua rahaa USAst

6 viestiä aiheessa

Jos em. osoitteista oikeasti sais noiden payoutien mukaiset summat, voiko olla, että huijaus piilee itse rahan alkuperässä, eikä siinä, että luvattuja summia ei koskaan ilmestyisikään Paypal-tilille? Ihmetyttää tuo summa, mitä MUKA LUVATAAN maksaa vain klikkailemalla, sähköpostia lukemalla. Ja yks oli vielä charm-mail.com

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tere!

Eiköhän nuo ole aivan puhtaasti huijausjuttuja.Luulisin.Itse en viitsi noihin ikinä mennä,miksiköhän?

-Jukka :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Veikkaan myös, että oikeasti ei saa mitään tai sitten summat ovat vaan niin mitättömiä ettei niillä tee mitään. Ei kukaan järjissään oleva maksa mainittavasti siitä että heidän mainoksensa luetaan.

Likaista rahaa ei jaella noin avoimesti, koska siitä jäisi kiinni. Rikolliset tekevät mm. nykyään yleisimmät haittaohjelmat, joilla roskapostia saadaan tungettua joka looraan estoja kiertäen tai yrittävät huijaamalla saada ihmiset maksamaan jostain tai matkustamaan jonnekin missä heidät voidaan siepata tai hyvin usein yrittävät urkkia luottokorttitiertoja suoraan ihmisiltä tai järjestelmiin murtautumalla tms.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No kuitenkin osoitteessa www.gainpay.com rahat, joka oli vain 3 ekee pääsi PayPalille asti, eli jos Paypal ei ole mikään yksityisen huijjausyritys, ei tuo gainpaynkään luulis olevan, ehkä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuija...

Dont trust anyone ;)

Tai älä ainakaan noihin....

-Jukka :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No en oo antanu tilitietoja, enkä henkilötunnusta, joten vaaraa ei luulis olevan, ainut vaara on että ne murtautuu mun Paypal-tilille yhen 3 € takia :thmbdn: Aattelin kuitenkin testata, tuleeko Paypalille mitään  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään