Antti Takkunen

Kent: Isola

5 viestiä aiheessa

Minua on pitkään kiusannut, että mikähän yhtiö komeilee otsikossa mainitun levyn kannessa? Ja missä kone on kuvattu? Itse kone lienee tyyppiä  B735.

Kannen voi katsoa tästä.

Tietoa? Hyviä arvauksia? Arvauksia ylipäätään?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minua on pitkään kiusannut, että mikähän yhtiö komeilee otsikossa mainitun levyn kannessa? Ja missä kone on kuvattu? Itse kone lienee tyyppiä  B735.

Kannen voi katsoa tästä.

Tietoa? Hyviä arvauksia? Arvauksia ylipäätään?

Puttehan tuo on juu, ja ei siinä saisikaan näkyä minkään yhtiön nimeä. Se olisi vähän liiallista piilomainontaa. ;) Toi konehan voi esim. ihan hyvin olla vaikkapa SAS, mutta siinä on levyn kanteen menevästä versiosta poistettu kaikki logot, teksit yms...  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Puttehan tuo on juu, ja ei siinä saisikaan näkyä minkään yhtiön nimeä. Se olisi vähän liiallista piilomainontaa. ;) Toi konehan voi esim. ihan hyvin olla vaikkapa SAS, mutta siinä on levyn kanteen menevästä versiosta poistettu kaikki logot, teksit yms...  :)

Näin juuri, logot ja muut mainostavat tekstit on toki kuvasta poistettu. Ja varmaan värejä on muutenkin muokattu kuin muuttamalla koko kuva vihreäksi (ehkä sivuperäsintä on tummennettu).

Lähinnä mietin, että tuo rungossa oleva raita (ikkunoiden kohdalla sellainen menee, jos tarkasti katsoo) voisi jollekin kieliä koneen alkuperästä jotakin. Tai sitten joku voisi trivianakin tuon tietää. ;)

Olen tutkaillut B733/4/5-sivuja a.netissa (heh, sivuja yli 4000 ja jokaisella sivulla tietty useita kuvia..), mutta vastaavaa maalauskaaviota ainakaan rungon osalta ei ole vastaan tullut. Peräsimen perusteella voisi ajatella tuota Lufthansan tai LOT:n koneeksi, mutta runko ei vastaa kumpaakaan.

Niin. Voisi kai sitä nuori (?) mies tärkeämpääkin tekemistä keksiä..  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyseisen albumin takakannessa on muuten eri kone kuin etukannessa. Mikähän mahtaa olla kyseessä? Itse levy on joka tapauksessa klassikkoainesta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään