Lauri Räsänen

Aamusta iltaan EFHK 8.10.06 (kuvia vähän lörähti)

15 viestiä aiheessa

Ajattelin ilahduttaa teitä runsaalla peruskaurapaketilla! ;D No, yritin laittaa joukkoon muutaman vähän erilaisemmankin, jottei tyystin katoa kaikki  mielenkiinto hommasta. :P

Bisneksen jätän Nikolle & kumppaneille, joten mennään suoraan rahti kakkoselle. ;)

1. BF:n kessna

[ attachment removed ]

2. Bluen mädäri -C

[ attachment removed ]

3. Itselleni uusi tuttavuus. "Laboratory of space technology" OH-SBA

[ attachment removed ]

4. Lemminkäisellä näytti hyvältä aina ajoittain, kun ei satanut 8)

[ attachment removed ]

5. Finncommilaiset tuloo

[ attachment removed ]

6. Sitten tuli tietysti Germanwingsin logojetti ja olin suoraan pohjan alla :'(

[ attachment removed ]

7. Aarre kaaren molemmissa päissä? ;D

[ attachment removed ]

8. AirBerlinin AirBus  ;)

[ attachment removed ]

9. Moni kone veti edes heikohkoja vanoja perässään, mutta eipä ainakaan quattro :laugh:

[ attachment removed ]

10. Fiiliksen tynkää (?) Ja eipäs tapella ::)

[ attachment removed ]

11. No olisihan se väärin suosia lussua, jotenka laitetaan nyt muinaismuistostakin  ;D ( ;))

[ attachment removed ]

12. Veti sentään vanoja, kuten vanhan rouvan arvolle sopii :P

[ attachment removed ]

13. Okei, tiedän, että on melko järkytys, mutta musta tässä on jotakin erityistä. Kelatkaa nopeesti ohi, jos ette pidä ;)

[ attachment removed ]

14. Paikan vaihto Aasian palaavien jälkeen. Heti DHL:n kasalle ennätettyäni starttasi Avrolaineri  :)

[ attachment removed ]

15. Perään peijpeh ( ??? ?) ilman winglettejä, vaikka vähän elättelinkin toivetta niiden bongaamisesta  ::)

[ attachment removed ]

16. JES! LENita  :laugh:

[ attachment removed ]

17. LBX (kumma sattuma muuten, että LBX:ssä on vaaleampi nenä, samoin LXB:ssä ja kerran olin havaitsevanani saman myös LGB:ssä

[ attachment removed ]

18. Tässä on jotakin suomalaista 8)

[ attachment removed ]

19. Disco-bussi  :P

[ attachment removed ]

20. Pöllytyskuvan tynkää... (ei oo enempää taaksepäin näyttävää kuvaa :-[) Ja tosiaan, näyttää muumit kadonneen sitten kokoaan.  Tää oli LGF :(

[ attachment removed ]

21. Vääristääkö mun silmät, vai onks tossa siiven pinnalla sitä "utua"?  :D

[ attachment removed ]

22. Kyllä yhden muodot ovat ylitse muiden  ::)

[ attachment removed ]

23. Pääsi toi pimeä vähän yllättämään  :-

[ attachment removed ]

24. Muistaakseni Avro kiskas tässä taivaalle

[ attachment removed ]

25. Nyt en muista kuka oli, kun nousi  tässä kohtaa :-[

[ attachment removed ]

26. Tää oli Putte! Kunnon kulmaa, siinä mallia muille 8)

[ attachment removed ]

27. Joku tuli illaksi kotiin  ::)

[ attachment removed ]

Semmoset. Itse olen todella tyytyväinen päivän saaliiseen, ja ensimmäistä kertaa minulle avautui tilaisuus kuvata pimeällä, joten täytyihän se käyttää hyväksi.  ;) Nyt minä olen tehnyt osani, tehkää te omanne ja laittakaa kommenttia!  :thmbup::)

Näkyykö teillä muuten 25. kokonaan?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Komea setti sanon ma. Varsinkin nuo "viivanvetokuvat"  :laugh: Vois joskus itekki kokeilla... ???

Milloinhan niitä winglettejä kannattaa lähteä pongaamaan 757:n siivistä? olisko jo ens vkl??  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitoksia kommenteista. :) Tarkotatko Lasse tolla Skyvanilla tota SBA:a?  :P Taitaa olla "Skyliner" ainakin a-netin mukaan. ??? No, jokatapauksessa, en ole paljon rumempaa siivillä varustettua hiacea nähnyt.  :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mainioita! Allekirjoittanut siis piipahti iltapäivällä siinä hiekkakasoilla :)

Puhuin muuten näemmä läpiä päähäni, eihän se liettualainen kone ollutkaan tuon SBA:n kaltainen vaan ihan eri värkki. Tätä siis muistelin, my bad.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mainioita! Allekirjoittanut siis piipahti iltapäivällä siinä hiekkakasoilla :)

Puhuin muuten näemmä läpiä päähäni, eihän se liettualainen kone ollutkaan tuon SBA:n kaltainen vaan ihan eri värkki. Tätä siis muistelin, my bad.

No eipä siinä mitään, eiköhän niitä sekaannuksia tule ihan jokaiselle. ;) Olis muuten ollu hauska nähdä omin silmin ku tuo paku lentää. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Todella hyviä kuvia.  :thmbup: Tarkoitus olisi itelläkin mennä 14.10 EFHK ensimmäistä kertaa kuvailemaan ja tämä nostaa odotuksia huimasti.

Kiitos!  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Bisneksen jätän Nikolle & kumppaneille, joten mennään suoraan rahti kakkoselle. ;)

Jaa,jaa...? ;) , No eipä siinä, hienoja shotteja, varsinkin nuo pimeäkuvat, kiitos näitä katseli mielellään... :thmbup:

Ps. Ketäs nuilla kumppaneilla tarkoitat...?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ps. Ketäs nuilla kumppaneilla tarkoitat...?

Nosiis, kuka tahansa, joka tykkää bisneksellä kuvata. ;) Sanoin nuo kumppanit siksi, että joku olisi voinut loukkaantua jos olisin maininnut vain, että "jätän bisneksen mr. bisnekselle." Sitäpaitsi siellä ei aamulla edes ollut kuin yks jenkkifalcon, jetfliten learjetti ja joku bombardier... Mutta nyt allekirjoittanut hiljenee tältä päivältä. Kiitokset vielä kaikille kommenttia antaneille!  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pieni pähkinä menneiden aikojen tuntijoille tuosta CCO:n kuvasta. Mistä se sai lempinimen "hippi Ossi"?  :)

Muista nyt onko tätäkin puitu jo monet kerrat, mutta aina sitä herkistyy kun Bupan vanha sotaratsu ilmestyy ruudulle. Onhan tuon penkkiä itekkin tullut kulutettua menneiden vuosien aikana.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joku tautinen kukkaistarra(?)kuviohan CCO:ssa oli jossain vaiheessa. Enpä vain muista, mistä syystä.

Ilma-alusrekisterin mukaan lentokelpoisuustodistus on näköjään umpeutunut jo toukokuussa 2001.... ellei kyseessä ole painovirhe....

mutta ei silti ole poistettu rekisteristä. Mitäs se tuolla Vantaalla seisoo? Olisiko menossa totaalihuoltoon?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ou jee, kyllä on hienoja kuvia. Etenkin noi loppupään kuvat on makeita, mutta tosta "järkytyksestä" en kyllä sano mitään.  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla