Guest pleku

Kuvia syksyn varrelta EFHK

16 viestiä aiheessa

Taas syksyllä tullut eksyttyä pyörimään lentokentän liepeille. Parit kuvatkin tarttunut matkaan.

Tästä olen aina halunnut saada kuvan kun MD-11 syö usvaa moottoreihinsa.

[ attachment removed ]

Blue1 md-90 taitaa olla se hienoin kone Helsinki-Vantaalla

[ attachment removed ]

Sitä samaa..

[ attachment removed ]

Ilma alkaa olemaan jo kylmä kun näkee kahtena.

[ attachment removed ]

Ja lisää tiivistysusvaa sekä vanoja.

[ attachment removed ]

Olihan se pakko ottaa kun sateenkaarta tarjottiin.

[ attachment removed ]

3min tämän jälkeen sumu sakeni ja lähestymisvaloista näkyivät enää 4 lähintä riviä. 

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei voi sanoa muuta kuin että todella hienoja kuvia, etenkin tuo viimeinen yökuva.

Jep! Todellaki hienoja! Ja tuo pukki Md11 kans tosi komea kuva!  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Upeaa! Todella laadukkaita ja tunnelmallisia kuvia.  :thmbup: Mun makuun tossa pukissa vähä turhan tiukka perä, mut se nyt on makuasia, valo on silti kaunis siinä kyljessä. ;) Ja voi ei tota oLGAa  :'( :'( Jos olisin joku tavan puliainen, niin tuo voisi jo säikäyttää. :(

Edit: Tossa yökuvasa on sitä jotakin. Kiva yksityiskohta tuo taivaalla kaarteeleva konekin. ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tunnelmallisia kuvia joo. Varsinkin tuo viimeinen iltakuva on minun mieleen.

Tuon lentokoneen sieltä taivaalta minä olisin tosin ehkä photoshopannut pois...  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moikka!

Kyllä nuo yötunnelmat kentältä.Kyllä niissä on jotain  :P 

-Jukka

Yhtä kaikki,hienoja kuvia muutkin  :thmbup:  !!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hienoja omintakeisia kuvia: näissä on teknisen osaamisen lisäksi myös näkemystä.

Mistä kohtaa viimeinen (yökuva) on otettu (ja millaisilla milleillä)?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Heh, vähän "meikit levinny" ekan kuvan FatMädäriltä. Tuo siis on ilmeisesti LGA?

McDonnell-Douglasit ovat aina hienoimpia koneita kentillä missä ne operoivat. Tosin kyllä MD-8x aina -90:n voittaa ulkonäössä, eikös SAS vielä lennä niillä?

Kyllä kannattaa pamauttaa muutama tosi hyvä pidemmältä ajalta mieluummin kuin yhden reissun peruskauraa. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Viimeaikoina on tullut jätettyä katsomatta näitä efhkputkilokuvia, mutta nyt kyllä kannatti!  :o

Näistä nauttii kun huomaa että on huolellisesti ja kritiikin kanssa valkattuja kuvia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hieno sarja, jospa tässä itsekkin taas joskus vääntyis kentän varteen. Harmi kun on ollut kelien puolesta surkea syksy jos vertaa viime vuotiseen.

Heh, vähän "meikit levinny" ekan kuvan FatMädäriltä. Tuo siis on ilmeisesti LGA?

Niinhän tuossa koneen kyljessä lukee ;)

Mistä kohtaa viimeinen (yökuva) on otettu

Lemminkäisen kallio

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ton MD-11:sta tossa ekassa kuvassa vois kyllä pistää kunnon pesuun, näyttää olevan aika likainen.  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla