Kalle Autio

nVIDIA Forceware 56.64?

8 viestiä aiheessa

Onko kukaan ehtinyt vielä tesmimään?

Kannattaisko mun hakea noi, vaikka mulla onkin vähä vanhempi kortti (GF4 MX440SE 64 Mb PCI). Joillakin peleillä on ilmennyt joitai pikku graffabugeja ja Vice Cityn framet putoo melkee nollaan kun käyttää gtaT moninpelimodia (sivuilla suosittelevat, että hakee uusimmat ajurit).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä nämä tuntuu hyvin toimivan, ja joku aiempi pikku "bugi" FS2004:n kanssa on korjattu. Samoin monien muiden pelien kohdalla.

Nopeuseroa aiempiin en ole huomannut, korttina mulla on Geforce FX 5950 Ultra.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kokeilin tänään kyseistä ajuria ja ei tullut kyllä mitään. Valikot eivät näkyneet ollenkaan simussa ja aíkani ESC ja Enter-nappeja painelemalla pääsin ulos työpöydälle. Paluu tuttuun ja turvalliseen 53.04 ja jo toimi kaikki normaalisti. Laitteistona W98SE+GeForce 4 Ti 4200.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyvin pelaa. FX 5600 Ultra.

Kannattaisko mun hakea noi, vaikka mulla onkin vähä vanhempi kortti (GF4 MX440SE 64 Mb PCI). Joillakin peleillä on ilmennyt joitai pikku graffabugeja ja Vice Cityn framet putoo melkee nollaan kun käyttää gtaT moninpelimodia (sivuilla suosittelevat, että hakee uusimmat ajurit).

Kannattaa kokeilla. Jos on ongelmia, niin vaihda vanhempaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kokeilin eilen 56.64 - juria. Kolmella eri testillä frameratessa ei ollut mitään havaittavaa eroa ajuriin 53.03 verrattuna. Lieviä ongelmia ilmeni kun painetaan alt-näppäintä, kun halutaan saada esille FS:n valikot. Silloin lentokoneen paneeli sotkeutui joskin palautui normaaliksi sitten taas kun palasi normaaliin tilaan (koko ruudun näyttö, ei valikoita).

Palautin vanhan ajurin 53.03, joka edellisiin Nvidian ajureihin verrattuna on erinomainen koska nosti frameja 20-30%. Anti-aliasingia ei kannata käyttää ollenkaan, ainakaan minun näytönohjaimella, kummallakaan ajurilla. Framet hieman kärsivät, joka on huonompi asia mielestäni kuin se etu, että AA poistaa sahalaitaa horisontista ja lentokoneen ääriviivoista kyllä aika hyvin.

Konekoonpanoni on allekirjoituksessa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään