Lauri Juhansalmi

ATPL D/L

4 viestiä aiheessa

Onkos palstalla itseni lisäksi joku joka pänttää ATPL-teorioita etänä? Itse olen projektin kanssa hyvässä vauhdissa, tosin alkutaipaleella vasta.

Olisi mukavaa vaihtaa aiheesta kokemuksia ja kuulla, että kuinka lähellä hulluuden rajoja joutuu käymään, ennen kuin homma on saatu kunnialla päätökseen  :laugh:.

Lauri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mä oon just saanu ekan aiheen luettua ja testit siinä 60-75%  :'( Tähtään molemmista moduuleista kevään GS:n, joten lukeminen on melko täysipäiväistä.. Itsekin juuri tuolta Patrian kautta.

Lauri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikä muuten on minimissään lupakirjan kelpuutus, jolla nuo Suomen viranomaiselle suoritetut ATPL-teoriat pysyvät voimassa? Riittääkö CPL SEP/IR:n (vai peräti CPL SEP ilman mittarikelpuutusta) ylläpito siihen, että ATPL-viranomaiskokeita ei tarvitse suorittaa uudestaan vai tarvitaanko jopa ME/IR? Käsittääkseni ATPL-kokeethan ovat 36kk voimassa ensimmäisestä suorituksesta, jona aikana siis viimeistään tuo CPL pitäisi suorittaa, mutta millä minimitasolla ne pidetään voimassa ilman viranomaisuusintaa jos lentokoulutus venähtää tuosta 36kk yli.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään