Håkan Sandberg

OH-740 ruskaretkellä

6 viestiä aiheessa

Moi

Joutsenet olivat kyyhöttäneet liian kauan, joten päätimme lähteä ulkoiluttamaan niitö Satakuntaan :)

Lähtö EFHV nolla viis

[ attachment removed ]

Selvä Pirkkala Mil-Cta:lle 2500f- VFR

[ attachment removed ]

Loppuosalla RWY30

[ attachment removed ]

Selvä laskuun

[ attachment removed ]

Tämä pitää saada Grobiin, riittääkö sähköt :-[

[ attachment removed ]

Top Gun  :thmbup:

[ attachment removed ]

Eiköhän lähdetä jo kotiin :D

[ attachment removed ]

SIO

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hienoja kuvia saitte reissusta. Laitetaan tähän kaupan päälle kuva koneesta ja miehistöstä kun kerran tuli kuvattua. Tuo keulan maalaus on kyllä luonnossa vielä hienompi kuin mitä kuvissa.

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

[ attachment removed ]

Heh, kattelin että siinähän on Il-76 kumin jäljet asfaltissa ja kun tarkkaan kattoo niin siellähän se on itse konekin platalla :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hienoja kuvia saitte reissusta.

Tuo oli kyllä kohteliaisuus (näki meidän pokkarin siivellä)  ;D. Olen tavannut muutamia lentäviä kuvaajia ja kyllä heidän kamerat huh huh :D Pohojanmaalla sanothin ennen vanhaan, että on niillä pelit ja vehkhet, hellat sun muut ;D

Håkan

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllähän nuo hienoja kuvia ovat. Turha sitä alkaa vähättelemään omia kuviaan. Ei sillä kameralla ole merkitystä, vaan sillä kuvaajalla :thmbup: Ei sitä aloittelija saa hyviä kuvia vaikka olisi mikä kamera.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllähän nuo hienoja kuvia ovat. Turha sitä alkaa vähättelemään omia kuviaan. Ei sillä kameralla ole merkitystä, vaan sillä kuvaajalla :thmbup: Ei sitä aloittelija saa hyviä kuvia vaikka olisi mikä kamera.

Kiitos vaan Ville

Monella tavalla pyritään tuomaan esille niitä tunteita ja kokemuksia joissa itse on ollut mukana. Mieluisat kokemukset on aina ollut tarve jakaa. Niistä on ehkä paras esimerkki pohjanmaalainen kansanmusiikki. Monet  ilmailukokemukset voidaan välittää kuvan välityksellä. Toivonkin, että katselijat keskittyvät enempi tapahtumaan, kuin sen kuvan laatuun tai tilanteeseen.  ::)

HS

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla