Kirjoitettu Lokakuu 26, 2006 Aamulla..... Ukraina Government IL-62M UR-86528. Harvemmin nähty konetyyppi ainakin meikäläisittäin. Paras valo taisi kyllä olla jo aiemmin aamulla. [ attachment removed ] Mitsubishi MU-300 Diamond OH-KNE, sekin melko harvinainen lintu. [ attachment removed ] Illalla..... Sveitsiläinen Citation Excel-pari oli ilmestynyt. HB-VMO.... [ attachment removed ] ... ja HB-VMU. [ attachment removed ] Sateinen keli oli ilmeisesti vain pientä esimakua tulevasta 8) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 26, 2006 Hienoja Hämäspä toi kuuskakkonen, kun näin se pikaisesti edestäpäin enkä nokkaa lainkaan. Luulin joksikin eriskummalliseksi pisnesjetiksi Sekunnin jo mietin Lockheed Jetstaria, mutta eihän se sitten siltä näyttänyt kuitenkaan. Tuohan on kuitenkin aika häkellyttävän iso lentolaite, vaikkei edes kuvista semmoista käsitystä saakaan. Tais olla vaan pari metriä DC-Kymppiä lyhyempi. Kun tuo itärauta saa aina huikeasti suosiota, niin IL-62 menee minun asteikossani aivan kärkipäähän. Muistan elävästi sen jylinän ja maan tärinän, kun semmoinen Neuvostojenmaan valtionyhtiön väreissä suihkaisi Espoossa yli noin vuonna 1983 Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 26, 2006 Älä muuta Antti sano. Hienon äänet. 8) Illalla oli myös nämä parkissa. OH-KJJ [ attachment removed ] N123KH [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 26, 2006 Ruuhkaa tuntu olevan tosissaan [ attachment removed ] [ attachment removed ] [ attachment removed ] (Kaikki käsivarakuvia ja ISO 1600, että laatu on mitä on, Neat Imagea käytetty ATR-kuvassa) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 26, 2006 Toi on hieno kuva tosta OH-KJJ:stä!! Kysymys: Miten olet saanut koneen noin irti taustasta, näyttää ihan kuin se olisi valaistu erikseen? Upean näköinen! -Jukka Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 26, 2006 Toi on hieno kuva tosta OH-KJJ:stä!! Kysymys: Miten olet saanut koneen noin irti taustasta, näyttää ihan kuin se olisi valaistu erikseen? Upean näköinen! -Jukka Terminaalin reunalla on valot ja tuolla takana olevalla kiitotiellä ei eli "luonto" hoitaa. Mikko: Nuo ei mene läpi edes köyhänmiehen ländäreistä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 26, 2006 Kysymys: Miten olet saanut koneen noin irti taustasta, näyttää ihan kuin se olisi valaistu erikseen? Upean näköinen!-Jukka Kumpaakohan kuvaa tarkoitat? Mutta varmaan ihan vastaus oli sitten kumpaan tahansa on se, että molemmat kuvat otettu koneen liikkuessa.. Tosin omasta mielestä ainakin toi OH-WIC hukkuu tonne taustaan kun niin tumma tuo värisävy rungossa Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 26, 2006 Eihän tossa ole kuin yksi kuva KJJ:stä? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 27, 2006 Eihän tossa ole kuin yksi kuva KJJ:stä? Osoitit kysymyksen minulle, ja jos tarkoiti KJJ kuvaa, niin kuva ei ole minun niin hieman ihmettelin Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 27, 2006 Osoitit kysymyksen minulle, ja jos tarkoiti KJJ kuvaa, niin kuva ei ole minun niin hieman ihmettelin Kaima, mikä ja millä perusteella seuraavassa on jotain osoitettu sinulle? Toi on hieno kuva tosta OH-KJJ:stä!! Kysymys: Miten olet saanut koneen noin irti taustasta, näyttää ihan kuin se olisi valaistu erikseen? Upean näköinen! -Jukka Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 27, 2006 Kaima, mikä ja millä perusteella seuraavassa on jotain osoitettu sinulle? Jos sitä tekstiä ei oo mitenkää muutettu niin ei missään, ei pitäis lukea näemmä väsyneenä Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 27, 2006 MORO Laitampa tähän jatkoksi yhden kuvan kun en viitsi avata uuttakaan ketjua tämän takia. Tais löytyä "kulta-aarre" bisnekseltä tänään ! Aurinko pilkahti hetkeksi pilven raosta sateen keskellä ... ja siinähän se on, sateenkaari. Ja sateenkaaren päässähän on .... öö.... Iljushiini. [ attachment removed ] - Marko - Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 27, 2006 No kun tälle päivälle tätä jatkettu, niin heitetään tuohon yksi omakin foto tältä päivältä tuolta suunnalta...! Eli tälläinen itselle uusi tuttavuus löytyi 351:ltä, LN-ESA, Bae 125-800B, Ex D-CFAN ja Exx C-5-576 [ attachment removed ] Vaikkakin tietävemmille kysymys, eikös tuo ole sinänsä sama kone kuin Raytheon Hawker 800XP? No korjatkoon ken tietää tarkemmin, ja mukavat viikonlopun alut foorumilaisille... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 27, 2006 Kuka tunnustaa olleensa kaatosateessa 22R lähtöpaikan kukkulan edustalla tänään..? Vähän ennen kun illu lähti.. Mahtoi vähän vettä sadella Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 27, 2006 Oikeesti, oliko joku siinä kaatosateessa kuvaamassa? Voi polosta... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 27, 2006 Nää Citation Exelit oli eilen EFHA:n (Halli) platalla parkissa. Tietääkö joku mitä porukkaa näillä on liikenteessä, oli oikeen poliisit saattamassa? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 27, 2006 Sulleks mä tööttäilin Minuako tarkoitit?, milläs olit liikenteessä?, puolikuurona en kyllä huomannut mitään, tai sitten olin niin tuon Esa:n lumoissa.... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 27, 2006 Nää Citation Exelit oli eilen EFHA:n (Halli) platalla parkissa. Tietääkö joku mitä porukkaa näillä on liikenteessä, oli oikeen poliisit saattamassa? Ei kai uteliaisuudessa mitään pahaa, mutta itsessä ei ainakaan ole sen vertaa paparazzia, että kiinnostaisi vähempää kuka noilla reissaa, itseäni kiinnostaa nuo koneet, ja eikös anneta yksityisyyden suoja nuille reissaajille, kun privakoneilla kulkevat, eivätkä reittikoneissa muiden mukana... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 27, 2006 Ei kai uteliaisuudessa mitään pahaa, mutta itsessä ei ainakaan ole sen vertaa paparazzia, että kiinnostaisi vähempää kuka noilla reissaa, itseäni kiinnostaa nuo koneet, ja eikös anneta yksityisyyden suoja nuille reissaajille, kun privakoneilla kulkevat, eivätkä reittikoneissa muiden mukana... No joo, tuli vaan mieleen kun harvemmin täällä Hallissa noita bisnesjettejä kuitenkin pyörii... Muita harvinaisuuksia kylläkin... 8) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 27, 2006 Minuako tarkoitit?, milläs olit liikenteessä?, puolikuurona en kyllä huomannut mitään, tai sitten olin niin tuon Esa:n lumoissa.... Ajattelin olitkos se sinä siellä busineksen kulmassa kahden maissa.. joku siinä mun paikalla lusmus Valkoisella farmariautolla ajelin.. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 27, 2006 Ajattelin olitkos se sinä siellä busineksen kulmassa kahden maissa.. joku siinä mun paikalla lusmus Valkoisella farmariautolla ajelin.. Eipä sitten ollut mie..., ite tuolla olin heti 11 jälkeen, eli joku muu on ollut asialla...? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 27, 2006 ...eikös tuo ole sinänsä sama kone kuin Raytheon Hawker 800XP? Näyttäisi olevan, lähteissä on tosin hieman epäselvää onko samat moottorit vai onko -xp:ssä hieman tehokkaammat moottorit. http://www.airliners.net/info/stats.main?id=331 http://en.wikipedia.org/wiki/BAe_125 Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 28, 2006 Ajattelin olitkos se sinä siellä busineksen kulmassa kahden maissa.. joku siinä mun paikalla lusmus Valkoisella farmariautolla ajelin.. syyllinen taitaa löytyä täältä, ainankin kellonaika täsmää Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 28, 2006 Muutamat kuvat samalta päivältä [ attachment removed ] [ attachment removed ] mukava näkymä aamun pehmeässä valossa [ attachment removed ] [ attachment removed ] [ attachment removed ] [ attachment removed ] [ attachment removed ] [ attachment removed ] [ attachment removed ] bambukeppi tunnelmavalaistuksessa [ attachment removed ] [ attachment removed ] [ attachment removed ] [ attachment removed ] [ attachment removed ] [ attachment removed ] [ attachment removed ] [ attachment removed ] rrrooooaaaaarrrrr!!! [ attachment removed ] lussupukki sateessa [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla