Kirjoitettu Lokakuu 31, 2006 Laitoin viimeksi kuvathreadia tuossa vajaa 2kk sitten joten oliskohan se taas kuvathreadin aika sitten. Muutamia otoksia sieltätäältä taas sen suuremmin selittelemättä...tuttuun tapaan isommat versiot ja kaikki edes jotenkuten julkaisukelpoiset kuvat löytyy galleriastani: http://www.ollivainio.com/gallery/ (prkl kun on useamman värisiä valoja, jos tahtoo säätää koneen sen näköseksi kun tahtoo niin etu etualan asfaltti alkaa mennä aika psykedeeliseksi; toistaiseksi paras yritelmä...) Eiköhän taas taas pariksi kuukaudeksi tai pidemmäksikkin aikaa... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 31, 2006 Tuo toinen siipikuva on hieno vaikka on törkeän p***ainen siipi. AtlasJet kuva on kyllä aika violetti, ei ole helppoa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 31, 2006 Ei oo ei, jos vetää vihreämpään suuntaan niin sitten menee ihan vihreäksi runko, tuon violetin vaikutelman antaa tuo asfaltti... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 31, 2006 Ei oo ei, jos vetää vihreämpään suuntaan niin sitten menee ihan vihreäksi runko, tuon violetin vaikutelman antaa tuo asfaltti... Entäs näin? [ attachment removed ] Olisi ihan hauska kokeilla vääntää originaalista rawsta joku versio. Olisko mahdollista kokeilla? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 31, 2006 Entäs näin? Meneekö rungon alaosan ja peräsimen värit ehkä hiukan liikaa purppuraksi? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 31, 2006 Meneekö rungon alaosan ja peräsimen värit ehkä hiukan liikaa purppuraksi? Ei pitäisi, sillä ne on vähemmän violetit, mitä Ollin kuvassa Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 31, 2006 Ei pitäisi, sillä ne on vähemmän violetit, mitä Ollin kuvassa No siinä tapauksessa työpaikan monitorin asetukset kusee. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 31, 2006 Itse olisin tehnyt tuon näin: [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 31, 2006 Olisi ihan hauska kokeilla vääntää originaalista rawsta joku versio. Olisko mahdollista kokeilla? Olis, MSN messengerillä tai Skypellä voin sendiä tuon filekkeen. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 31, 2006 Siipikuvat olivat loistavia! Mukavaa nähdä siis niitäkin välillä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 10, 2006 LQA piipahti tänään Oulussa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 10, 2006 Näenkö väärin vai onko tuolla nainen puikoissa. Edit: Taitaa olla kuitenkin mies? Vai? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 10, 2006 Näenkö väärin vai onko tuolla nainen puikoissa. Edit: Taitaa olla kuitenkin mies? Vai? Kyllä se naiselta näyttää. Ja mitä sitten vaikka onkin nainen? Siinä ne lentää missä miehetkin... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 11, 2006 Kyllä se naiselta näyttää. Ja mitä sitten vaikka onkin nainen? Siinä ne lentää missä miehetkin... En mä sillä tarkoittanutkaan etteikö ne lentää osais. Näinpä vain ekaa kertaa naisen puikoissa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 11, 2006 Laitoin viimeksi kuvathreadia tuossa vajaa 2kk sitten joten oliskohan se taas kuvathreadin aika sitten. Muutamia otoksia sieltätäältä taas sen suuremmin selittelemättä...tuttuun tapaan isommat versiot ja kaikki edes jotenkuten julkaisukelpoiset kuvat löytyy galleriastani: http://www.ollivainio.com/gallery/ Sangen mainiota materiaalia, mutta mainitsenpa erään sommitteluteknisesti häiritsevän seikan. Kun noista kuvista tekee noin sairaan tiukkoja croppeja, tahtovat muutamat kuvat tukehtua. Jos seuraavissa olisi nenän edessä pikkusen tilaa, kuvat näyttäisivät paljon tasapainoisemmilta. Kun tuo korkeusvakaaja vie tilaa takaa näyttämättä siinä kuvassa juuri miltään, tulee vähän levoton fiilis. Tosin nuo kuvat ovat vähän liian sideshotteja mun makuun muutenkin. Ehkä niitä voisi rajata toisaalta pikkaisen kauemmas keskilinjasta pystysuunnassa myöskin. Hyviä kuvia sinällään, toiset oikeinkin upeita, mutta tekipä mieli mainita, kun sä Olli osaat ottaa sangen huikeita kuvia ja ymmärrät, mistä on kyse Näissä homma on kutakuinkin sillä tolalla, mitä edellisissä ajan takaa... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 12, 2006 Jep, tai rajaa sitten sen korkeusperäsimen parin pikselin marginaalilla ihan reunaan ja jättää nokkaan tuon nykyisen verran tilaa, sekin auttaa ja pysyy tiukempana rajaus jos sitä haluaa. Noi siiven ja vakaajan kärjet on kuitenkin visuaalisesti niin ohuita elementtejä ettei niitä voi oikein rajata samalla tavalla kuin paksumpia rungon osia.. Tai no, voi tietenkin, mutta näyttää hassulta. Mä tekisin tuon näin, jos sopii ehdottaa? [ attachment removed / expired ] Toisaalta tuosta kulmasta toi mädäri näyttää muutenkin vähän hassulta, ku se on melkein sivukuva muttei ihan. Ehkä yksi enemmän etuviistosta ja toinen ihan suoraan sivulta? Mutta on erittäin komeita kuvia hienossa valossa! //T Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 15, 2006 Tänään kävi tämmönen...ei kovin häävi kuva mut itärauta kelpaa aina! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 15, 2006 Tänään kävi tämmönen...ei kovin häävi kuva mut itärauta kelpaa aina! Näkyy pelkkä punainen ruksi... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 15, 2006 Näkyy pelkkä punainen ruksi... Kiintoisaa, kyllä tuon pitäis toimia, ei ole mulla cachessa ja hienosti lataantuu tuolta mun galleriasta tuo.. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 15, 2006 Kiintoisaa, kyllä tuon pitäis toimia, ei ole mulla cachessa ja hienosti lataantuu tuolta mun galleriasta tuo.. No nyt se näkyy. Hyvin viuhkat pyörii ja beaconikin sattunut kuvaan. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 15, 2006 Hyvin viuhkat pyörii ja beaconikin sattunut kuvaan. Harvemmin ne paikallaan pysyy (jos motit käynnissä) ja beaconi harvemmin pysyy poissa näkyvissä kun aikavalotetaan Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla