Guest laurindo

Ilmavoimien teknillinen koulu

161 viestiä aiheessa

Mielestäni värisokeustesti on vaativampi kuin normaaleissa terveystarkastuksissa käytetty.

Palvellessani Hallissa koulutuskomppanian puolella tupaani siirrettiin kaveri teknisen koulun puolelta jonka piilevä värisokeus löytyi vasta siellä suoritetussa lääkärintarkistukssa. Kaveri pääsi/laitettiin sääAukkiin ja palveli säämiehenä kentällä. Kyseinen henkilö kävi muuten jotain alaan liittyvää lukiota. Koulutuskomppanian puoleltahan suurin osa koulutetaan johonkin erikoistehtävään 'pyörittämään' ilmavoimien varuskuntien toimintaa.

lntstm NP

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itsekkin taas ruvennut miettimään, että jos lähettäisi paperit sinne teknilliseenkin. No onhan tässä mulla aikaa elokuuhun asti, kun talvella olen kuitenkin vasta inttiin ajatellut mennä. Ellei sitten käy hirvee munkki ja pääse heinäkuussa lento RUKiin ::). Muutama ilmailukerhon kaveri täältä Heinolasta ollut just apumeisselinä ilmavoimissa, niin rupesi taas itseäänkin mietityttämään :). (pitäis nyt vaan suunilleen päättää, että missä niitä töitä aikoo tulevaisuudessa tehdä, kun inttiin olisi kuitenkin tarkoitus yrittää töihin jäädä...)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onkos kenellekkään tuonne teknilliseen kouluun papereita lähettäneelle tullut mitään kirjettä vielä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onkos kenellekkään tuonne teknilliseen kouluun papereita lähettäneelle tullut mitään kirjettä vielä?

Ei ole kuulunut mitään  ei. Eikä jokeaukistakaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jep, mietin vaan että kyllähän sieltä joku kirje pitäisi tulla vaikkeivät sitten kutsuisikaan testeihin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jep jep, meikäläinenkin suoritti kyseisen varusmiespalveluksen erässä I/03, ja hieno kokemushan tuo oli. Auk:n jälkeen hain Rissalaan ja pääsin sinne Hawk-puolelle. Rissalassakin oli ihan asiallista varsinkin laivuepalvelus, mutta komppanian touhu oli vähän niin ja näin.

Mutta voin kyllä suositella kaikille vähänkin lentotekniikasta kiinnostuneille.  :)

Ite olen tällä hetkellä vielä tuolla tiellä eli LTekn AuK II/03 kasvatti.

Totesin vaan viime viikolla siellä rekrytoimassa käydessäni, että kuri nykyisellä erällä on mennyt aika lepsuksi komppaniassa, jos vertaa mitä meillä oli viime syksyn.

Voin kyllä hyvin kuvitella kun tiedän ketä siellä oli silloin 2003 RJ:nä  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voin kyllä hyvin kuvitella kun tiedän ketä siellä oli silloin 2003 RJ:nä  ;D

Heh, joo Pastorille ja kumppaneille vaan terveisiä..missä lienevätkään tänä päivänä :)

T

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eilen kysyin, että onko kenellekkään tullut vielä kirjettä.......no tänäänhän se kirje sitten kopsahti postiluukusta alas.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eilen kysyin, että onko kenellekkään tullut vielä kirjettä.......no tänäänhän se kirje sitten kopsahti postiluukusta alas.

Murphy toimii. Minäkin sain kutsuni. Alkaa aika ilkeään aikaan, klo. 9. Jos Helsingistä sinne haluaa mennä pitää lähteä ehkäpä kuudelta. Hyvä vaihtoehto, jos haluaa olla virkeänä :P. Taidanpa lyöttäytyä jonkun sukulaisen vaivoiksi Tamperelle edelliseksi yöksi. Montakohan Nordiciin kirjoittavaa sinne on menossa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla tuo testiajankohta on 3. päivä huhtikuuta. Kirjeessä sanotaan että sisäliikuntakamat pitää olla mukana. Juostaankohan siellä cooper vai vedetäänkö vain lihaskuntotesti?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näköjään jakavat porukkaa, minulla on 4. päivä. Katselin bussiaikatauluja. Ainut sopiva bussi lähtee Tampereelta  kuuden jälkeen. Siihen ei helpolla Helsingistä ehdi. Pitää siis viettää yö joko Tampereella tai Jämsässä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla tuo testiajankohta on 3. päivä huhtikuuta. Kirjeessä sanotaan että sisäliikuntakamat pitää olla mukana. Juostaankohan siellä cooper vai vedetäänkö vain lihaskuntotesti?

Silloinkuin itse kävin testeissä niin liikuntasalissa vedettiin leukaa, vatsalihaksia, punnerruksia ja olikohan vauhditon pituushyppy. Pääpaino on kuitenkin itse kokeissa, eli matikka ym. Meidänkin kurssille pääsi kavereita jotka ei vetänyt ainuttakaan leukaa, mutta ottivat teoriakokeissa huippupojot. No omista testeistä on sen verran aikaa että voi olla systeemit jo muuttuneet.

T: Perttu III/89 MG-apumeisseli

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Liikuntatesti oli leuat, vatsalihakset, punnerrukset ja muistaakseni selkälihakset. Cooperin tulos ilmoitettiin vain hakupapereissa ainakin tuolloin 99/2000.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näköjään jakavat porukkaa, minulla on 4. päivä. Katselin bussiaikatauluja. Ainut sopiva bussi lähtee Tampereelta  kuuden jälkeen. Siihen ei helpolla Helsingistä ehdi. Pitää siis viettää yö joko Tampereella tai Jämsässä.

Majatalo Hallinrinne

http://www.jamsek.fi/huonemajoitus.php

Tuossa Mikko yksi vaihtoehto yöpymiseen, itse kun tuolla pääsykokeissa olin niin muistaakseni joku kertoi yöpyneensä tuolla.

Nuo Samin mainitsemat lajit siellä pääsykokeissa meilläkin oli, ja tosiaankin ne kokeet + haastattelu huomattavasti tärkeempiä ovat. Peruskunto riittää pääsykokeissa,

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minkästasoista matematiikkaa noissa pääsykokeissa on?

Jos plussa, miinus ja kertolaskut osaat niin pääset pitkälle.  ;D

Paljon oli myös sellaisia palikkatestejä, joilla hahmottamiskykyä ja muuta mittailtiin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eilen olin pääsykokeissa ja melko hyvin meni. Aika rento tilaisuus oli. Jäi vaan harmittamaan kun en ehtinyt tehdä mitään testejä loppuun asti, kun oli niin vähän aikaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jäi vaan harmittamaan kun en ehtinyt tehdä mitään testejä loppuun asti, kun oli niin vähän aikaa.

Ei niitä aina ehdikään eikä se ole tarkoituskaan. Joten ei syytä huolestua.

T

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko kenellekkään vielä tullut kirjettä hyväksymisestä tai hylkäämisestä? Itselleni ei ole tullut vielä mitään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko kenellekkään vielä tullut kirjettä hyväksymisestä tai hylkäämisestä? Itselleni ei ole tullut vielä mitään.

Jo maanantaina tuli, kuin myös siellä samaan aikaan olleelle tutulle. Eipä kelvannut lukulomalla rapistunut kunto noille. :-[ Elokuuhun aikaa liikkua ja läpäistä kuntotesti, ottavat sitten tammikuussa.

EDIT: sinne otettin ammattioppilaitoksista 26 ja lukiosta 77. Yhteensä 103, kun hakijoita oli 210.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miten sulla Mikko sitten meni kuntotesti? Mitä sait eri osasuorituksista. Itse vedin 42 punnerrusta ja 49 vatsaa ja selkää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miten sulla Mikko sitten meni kuntotesti? Mitä sait eri osasuorituksista. Itse vedin 42 punnerrusta ja 49 vatsaa ja selkää.

En muista muuta kuin sen että hämmästyin sen surkeutta. :-\ Mielestäni tämän sivun taulukoita käytettiin siinä soveltuvin osin. Olisiko hyvän kunnon raja ollut joku +5. ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse olen kuullut että kuntotestistä pääsee läpi jos saa kolme pistetä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En päässyt, kuulemma teknisestä osaamisesta jäänyt kiinni. Sanoivat että voi yrittää uudestaan joskus muulloin mutta tuskimpa menen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En päässyt, kuulemma teknisestä osaamisesta jäänyt kiinni. Sanoivat että voi yrittää uudestaan joskus muulloin mutta tuskimpa menen.

Kannattaa huomioida, että tämä erä on sitä ylioppilassarjaa.

Yleensä tuohon seuraavaan (talven)erään on helpompi päästä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään