Guest Athlonisti

Club 3D Geforce 7950GT x2

7 viestiä aiheessa

Hei!

Ostin tossa kerran GeForcen 7950GT-kortin. Nyt sitten ostin toisen ja laitoin sen siihen viereen. Kytkin SLI-kaapelilla kortit yhteen ja käynnistin koneen. Tohon kakkoskorttiin ei vissiin tarvi omaa virtaa???  ???

Riittääkö se, että windowsin Nvidian control paneelista ottaa SLI-ominaisuuden käyttöön vai pitääkö esim joitain ajureita asentaa uudelleen? FSX:ssä ainakin oli edelleen korttina vain Geforce 7950GT.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyl se kakkos kortti tarttee virtaa ;)

Itellä SLI sertifioitu poweri ja molemmille kortille on johot valmiina  :thmbup:

Jos sulla nVidian ajurit (uusimmat) on niin pitäs toimia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Outoa... Mulla on virtaa siinä ja kaikki, mutta silti jotenki tuntuu, että vaan toinen kortti on toiminnassa. Myös SLI-kytkennän olen tehnyt. Monet eri ohjelmat väittää, että näyttömuistia on 512mb, vaikka sen verran on yhdessä kortissa. Toiseksi ei framet ainakaan merkittävästi lisääntyny. Tuplaantumisesta puhumattakaan. Mitään neuvoja?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sulla siis on ne erilliset johot molempiin kortteihin? Ja SLI muistaakseni pitää aktivoida erikseen nVidian omasta asetuspanelista....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Outoa... Mulla on virtaa siinä ja kaikki, mutta silti jotenki tuntuu, että vaan toinen kortti on toiminnassa. Myös SLI-kytkennän olen tehnyt. Monet eri ohjelmat väittää, että näyttömuistia on 512mb, vaikka sen verran on yhdessä kortissa. Toiseksi ei framet ainakaan merkittävästi lisääntyny. Tuplaantumisesta puhumattakaan. Mitään neuvoja?

Kai sulla on riittävän tehokas virtalähde?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tietääkseni SLI ei lisää näkyvää näyttömuistin määrää, koska kumpaisenkiin korttiin pitää ladata samat tekstuurit - eli ne siis joudutaan lataamaan "tuplasti".

"Framet ei lisäänny merkittävästi" - taitaapi olla CPU nyt pullonkaulana.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään