Harri Koskinen

Corsair Boeing 747 @ EFHK 4.11.

18 viestiä aiheessa

Kohuttu jumbo tuli illalla puoli yhdentoista jälkeen Tukholmasta hakemaan Finnmatkojen turisteja Phuketiin. Rahti I:lle pysäköidyn Finnairin Airbusin peitettyä parhaimman kuvakulman täytyy tyytyä tähän takaviistosta otettuun kuvaan.

Boeing 747-422 F-GTUI.

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mä kyllä olisin treidannu IIiiiisooooooooonlentskarinn tähän 812.jpg varsinkin kun tarjolla oli vain persettä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mä kyllä olisin treidannu IIiiiisooooooooonlentskarinn tähän 812.jpg varsinkin kun tarjolla oli vain persettä...

Nii mäki ;D Oli niinkun lievästi sanottuna käääheee.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko toi tupolev joku uudempi/paranneltu versio, ku ei oo tähystäjän ikkunoita nokassa?  ???

Taitaa olla keulan ikkunan päälle maalattu...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tai sit ei..

Jaa, joskus oon lukenut, että joidenkin vanhojen venäläisten lentokoneiden keulaikkunat olisi maalattu... Ehkei sitten tämän lentokoneen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jaa, joskus oon lukenut, että joidenkin vanhojen venäläisten lentokoneiden keulaikkunat olisi maalattu... Ehkei sitten tämän lentokoneen.

B versiossa noita ikkunoita ei ole.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onkohan se Helsinki-Vantaalla edelleen silleen näiden jumbojen kanssa, että ne pitää pysäköidä rahtialueelle, kun muualle ei mahdu?  ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onkohan se Helsinki-Vantaalla edelleen silleen näiden jumbojen kanssa, että ne pitää pysäköidä rahtialueelle, kun muualle ei mahdu?  ???

Portti 33(?) ollaan juuri muokkaamassa sellaiseksi että jumbokin mahtuu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

33 on joo... ainaki niin siinä sivussa lukee  :)  helevatan pitkää putkea ovat kyllä siihen vääntämässä... ehtii jo hengästymään jos sen joutuu joskus kiireessä juoksemaan  ;D  mietin vaan että mitenköhän se uus terminaali sitten siihen oikein tulee kun tuntuu että rakentavat sitä ihan siihen sen tielle...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

33 on joo... ainaki niin siinä sivussa lukee  :)  helevatan pitkää putkea ovat kyllä siihen vääntämässä... ehtii jo hengästymään jos sen joutuu joskus kiireessä juoksemaan  ;D  mietin vaan että mitenköhän se uus terminaali sitten siihen oikein tulee kun tuntuu että rakentavat sitä ihan siihen sen tielle...

Sen takiahan se putki on väliaikaisesti noin pitkä, että lähtöportin paikka eli putken pää on lopullisessa paikassa laajennukseen nähden.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla