Guest Oppilas

Näytönohjaimen asetuksia

8 viestiä aiheessa

Emona Epox:in 8K9A.., prossu 1,67 GHz AMD, muistia 256 MB ja näytönohjain GF4 MX440 64 Mb AGP. Millaiset olisivat parhaat näytönohjaimen asetukset simua pelattaessa ??

:-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä se on itse kokeiltava, kyllä niitä joskus näkyy esimerkkejä mutta jokainen pc on yksilö ja kokeilu kannattaa jos haluaa saada kaiken hyödyn irti mitä on käytössä :)

Sen verran tuosta sinun pc kokoonpanosta että ihmeessä laita kaikkia kaakkoon, hiukan varovaisuutta koska esim. muistia on ihan liian vähän, väh. 512 pitää olla, mieluiten 1g ja lopusta nyt puhumattakaan, mutta kyllä tuollakin saa koneen ilmaan joten kuten 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo muistin vähyys on tiedossa, mutta aattelin vaan, onko jollakin heittää pientä "yleispätevää" vinkkiä näytönohjaimen asetusten suhteen, näyttö kun on Sonyn Trinitron 200 ES (17"), mikä ei sekään kyllä paljoon pysty..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuohon lisään että noin kova reso vie jo tehoja pelkästään, kyllä pienempikin esim. 1024 riittää ihan hyvin ja taas sitten ollaan eri meiltä ::)Minulla on litteässä 1280 x 1024 ja varmasti riittää jo sekin

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lisäksi että noin iso reso on aivan liian paljon gf4:lle, toimii paljon paremmin pienemmällä, minun mielipiteeni :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

GF4MX ei mene resosta kyykkyyn. Mulla itseasiassa 1600x1200 pyöri hieman sutjakammin kuin 1280x1024, outoa kyllä ;) Ylipääsäkin Geforceilla resoluution vaikutus on melko pieni, Radeoneilla se vaikuttaa enemmän (näkemieni vertailukäyrien mukaan).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Outoa, minulla oli tuo gf4 jo 2 vuotta sitten ja 1280 x1024 oli jo sille liikaa, 1024 piti selvitä mikä on kylläkin aivan riittävä jo näissä hommissa ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään