Kirjoitettu Marraskuu 9, 2006 Ei hyvää päivää mikä spekula yhdestä 757:sta jossa on wingletit, siis wingletit, asiaa ei toki paranna yhtään se, että se on Finnairi Veit sanat suustani Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 9, 2006 Ei hyvää päivää mikä spekula yhdestä 757:sta jossa on wingletit Äläs nyt kyseinen kone on monelle Äitistä seuraava ja Jumala on vasta sitten Minusta tuo logo tekee mukavan poikkeuksen yleiseen yksiväri linjaan millaisia maailma on pullollaan Samaa mieltä antin kans Hieno kuva Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 9, 2006 Mikäs LB_ on seuraavana vuorossa, ja joko on työn alla? O. LBO:n hommat lähti rullaamaan heti BR:n jälkeen, samaan hikeen ... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 9, 2006 LBO:n hommat lähti rullaamaan heti BR:n jälkeen, samaan hikeen ... Vedetäänkö ne kaikki uusiin väreihin?? :'( Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 9, 2006 Vedetäänkö ne kaikki uusiin väreihin?? :'( Jep. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 9, 2006 Yöh wingletit näyttävät minun mielestä harvinaisen rumalle, miksi kaikki hyvä pitää raiskata ??? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 10, 2006 Yöh wingletit näyttävät minun mielestä harvinaisen rumalle, miksi kaikki hyvä pitää raiskata ??? Olen aivan samaa mieltä kanssasi siitä että ovat kauheat. Tosin hyöty valitettavasti menee ulkonäön edelle.. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 10, 2006 Minusta wingletit ovat ihan hyvän näköisiä, mutta Finnair olisi musta voinut jättää ton logon pois. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 10, 2006 Olen aivan samaa mieltä kanssasi siitä että ovat kauheat. Tosin hyöty valitettavasti menee ulkonäön edelle.. Onneksi hyöty menee mielipiteiden edelle... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 10, 2006 Vedetäänkö ne kaikki uusiin väreihin?? :'( Todellakin johan noita on joutunut ihan tarpeeksi katselemaan... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla