Guest OldCrow

Keräilijän tuskaa....

10 viestiä aiheessa

Kysymys: Miksi minulle tulee tuosta ensimmäisestä Korean sodan tavaran linkistä näytölle teksti "Invalid Item / access ... blocked due to legal restrictions in your home country" ??

Onko suomalainen IP-osoite ja Korean sodan tamineet jossain riidassa keskenään?

Nuo kaksi muuta linkkiä sensijaan näkyvät ilman mutinoita. Ei ymmärrä ?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tusinan kertaa olen yrittänyt klikata tuota ensimmäistä linkkiä, ja joka kerran tulee ruutuun eBay:n kohtelias valittelusivu ym. tekstillä, jossa siis kerrotaan suurinpiirtein, että kotimaani (=Suomen) lainsäädännön rajoitusten takia eBay ei valitettavasti voi näyttää minulle ko. myytävää tavaraa. Molemmat muut linkit toimivat.

Enpä ole ikinä ostanut enkä myynyt eBayssä mitään enkä häiriköinyt sinne, joten siitä ei voi olla kysymys.

Eipä senpuoleen, en olisi kuitenkaan ostamassa mitään. Kunhan nyt ihmettelen, enkä keksi yhtään syytä, miksi tuollainen rajoitus koskisi nimenomaan itseäni.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olisiko kyseessä tilanne, että jos on kirjautunut eBayhin sisään, niin eivät näytä suomalaisille. Mutta jos et ole kirjautunut niin näkyy a-ok?

-Jussi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eli minä,jos haluat ostaa sen voin avittaa eli maksan tuon ostoksen,itselläni ei ole sille tilaa missään mutta voin "sponsoroida sen"eli minulle tuo näytti hinnaksi 99.00 taaleria.En itsekkään ymmärrä tuota viestiä tuossa näyttämäsi muodossa.Tuollaisena en sitä kirjoittanut.

Kirjoittele privana niin tarkennan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eli minä,jos haluat ostaa sen voin avittaa eli maksan tuon ostoksen,itselläni ei ole sille tilaa missään mutta voin "sponsoroida sen"eli minulle tuo näytti hinnaksi 99.00 taaleria.En itsekkään ymmärrä tuota viestiä tuossa näyttämäsi muodossa.Tuollaisena en sitä kirjoittanut.

Kirjoittele privana niin tarkennan.

$99 on lähtöhinta - lopullista hintaahan ei vielä tiedetä. Alkuperäisiä USAF:n P-1B kypäriä on mennyt lähinnä $500-700 hintan. Noi muut vermeet pyörinevät yksitellen ostettuna $100 kantturoissa. "Feikkejä" P-1B kypäriä on paljon markkinoilla. Suurin osa P-1B kypäristä päivitettiin uusilla kuulokkeilla, piuhoilla ja visiirillä P-3:ksi ja P-4:ksi. No otetaan visiiri poies, vaihdetaan kuulokkeet ja piuhat ja kitataan visiirin tappien rei'ät, niin feikki P-1B on valmis.

Niin...ja viesti on se, jonka sain. Vaihdoin vain paikannimen (?)  "Valilan" XXXX:ksi  ;).

Itse asiassa heitin $500 huudon, olikin reservillä varustettu. Huudon jälkeen tuli tämä:

Important:

--------------------------------------------------------------------------------

This item may not ship to your location!

--------------------------------------------------------------------------------

The seller has not designated that they will ship to your location. Before submitting your bid or offer, please contact the seller in order to ensure that they are willing to ship to your location. 

Mutta salli silti huutoni. Tällä hetkellä "highest bidder"  ;D:thmbup:.

Menee varmaan $1500 molemmin puolin.... Ja myyjä ilmoitteleekin, että postittaa vain Amerikan mantereelle.....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo ja ilmeisesti Korean sota oli poistellu puolet minun tekstistäni,eli jos sait tuossa muodossa osa on minun osa jonkun aivan vieraan kirjoittamaa.

Pyrin aina suunnilleen ymmärrettävään tekstiin,no sormet ja järki ei aina toimi 1/1 suhteessa kuten ei uusi puhelimeni.

No tämä ei liity mitenkään aiheeseen.Oli selvitys.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään