Guest sikkesakke

Ihana tämä F-secure

6 viestiä aiheessa

Olen ollut ajemmin oikein tyytyväinen F-securen toimintaan, olen kyllä kokeillut muitakin, joten rohkenen sanoa F-securen olevan yksi parhaista virusohjelmista ja ostin F-secure 2006 paketin tänäkin vuonna. Latasin kaupan päälle valmistajan sivuilta -07 version, ajoin koneen täys tarkastuksen, molemmat kiintolevyt. Tänään yritin avata mirc ohjelmaa ja ruudulle tuli karuja ilmoituksia. "Riskiohjelma havaittu. Virus- ja vakoilusuojaus on havainnut haittaohjelman Cilent-IRC.Win.mIRC (riskiohjelma) tietokoneessa" F-secure oli eristänyt mirkin, mutta olin ehtinyt jo poistaa eristetyt tiedostot. Ja nyt kun yritin asentaa mirkkiä uudestaan, en saanut edes asennusta loppuun kun tuli sama ilmoitus.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sehän toimii aivan oikein. IRC-client on riskiohjelma, ja jos joku asentaisi sellaisen meille firman koneeseen, niin haluaisin F-Securen nimenomaan blokkaavan sen toiminnan ja ilmoittavan asiasta ylläpidolle (minulle). Jos haluat ajaa Mirciä, sinun pitää vaan kertoa F-Securelle, että se on ok.  Virus- ja vakoilusuojaus - Lisäasetukset - Käytönaikainen tarkistus - Ohitukset - Sovellukset lienee oikea osoite.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ilmoita toki F-Securelle tuosta niin varmaan fixaavat sen .... ja nopeammin kuin mikkisofta ;)

HEHE, tuskin ne sentään tarkoitettua ominaisuutta alkaa "korjaamaan" :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitoset Esalle.

ja nopeammin kuin mikkisofta ;)

(offtopic) Microstilta tuli kyllä palautteeseeni ainakin kesäkuussa viidessä minuutissa vastaus että sillälailla. (/offtopic)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitoset Esalle. (offtopic) Microstilta tuli kyllä palautteeseeni ainakin kesäkuussa viidessä minuutissa vastaus että sillälailla. (/offtopic)

Niin, mutta tarkoitin lähinnä ohjelmistossa olevan aukon korjasuta... ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään