Joonas Häkkinen

Kooste pilviseltä LEMG:ltä

11 viestiä aiheessa

Tuoretta nämä kuvat eivät ole nähneet pitkään aikaan, mutta sain lopulta batchättyä ne foorumikokoon. Koitin ottaa yhden kuvan per kone per firma (poikkeuksena Easyn pikkubussi, josta pidän jollain sairaalla tavalla) ja karsia aivan kamalimmat pois. Kelissä ei ollut valokuvaajan kannalta paljoa hurraamista, mutta toivottavasti vähän erilaisempi kalusta ja firmatarjonta pitää mielenkiintoa yllä.

Syysloman spottauspäivänä sai myös uusin hankintani, EF Extender 1.4x II, tulikasteensa spottauksessa. En joutunut katumaan (optiikkana alipitkä EF 70-200/2.8, toim.huom.).

csdmg_061019_1_800px.jpg

dabbc_061019_1_800px.jpg

dairb_061019_1_800px.jpg

daltl_061019_1_800px.jpg

ecgrk_061019_1_800px.jpg

ecidk_061019_1_800px.jpg

ecitu_061019_1_800px.jpg

ecjgm_061019_1_800px.jpg

gcdra_061019_1_800px.jpg

gezay_061019_1_800px.jpg

gezew_061019_1_800px.jpg

gthof_061019_1_800px.jpg

gttog_061019_1_800px.jpg

oosdu_061019_1_800px.jpg

//basse

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hups, Vueling on näköjään starttaamassa ylämäkeen. Voimistelkaa vähän niskojanne sitä kuvaa katsoessa, niin mun ei tarvi alkaa kääntämään sitä enää ;)

//b

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyvää vaihtelua tällaiset aina ja varsinkin tähän keliin. Muutamassa kuvassa tausta on mitä huonoin (LTU, Spanair), mutta haitanneeko tuo niin paljoa... Rajauksen kanssa voisi olla astetta luovampi, ja kumma kyllä, minä en tuosta Vuelingin kuvasta ylämäkeä erota. ??? Ei kai täällä kukaan viivoittimen kanssa kuvia selaile? :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hups, Vueling on näköjään starttaamassa ylämäkeen. Voimistelkaa vähän niskojanne sitä kuvaa katsoessa, niin mun ei tarvi alkaa kääntämään sitä enää ;)

//b

Ylämäkeen  ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyvää vaihtelua tällaiset aina ja varsinkin tähän keliin. Muutamassa kuvassa tausta on mitä huonoin (LTU, Spanair), mutta haitanneeko tuo niin paljoa... Rajauksen kanssa voisi olla astetta luovampi, ja kumma kyllä, minä en tuosta Vuelingin kuvasta ylämäkeä erota. ??? Ei kai täällä kukaan viivoittimen kanssa kuvia selaile? :P

No pahus, minä kun jotenkin tykkään noista värikkäistä kurjista tuolla taustalla. Tuo mun mielestä enemmän eloa kuvaan, kuin pelkkä mäenrinne, vaikka toisaalta tuovatkin vähän häiriötä taustaan. No, nämä on näitä mielipidejuttuja :)

Vueling-kuva on selvästi vinossa, ilman viivotinta. Vertaa esimerkiksi alla olevaan globespammin kuvaan, jossa kone on melkein samassa paikassa.

//b

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vueling-kuva on selvästi vinossa, ilman viivotinta. Vertaa esimerkiksi alla olevaan globespammin kuvaan, jossa kone on melkein samassa paikassa.

//b

Kyllä nuo tolpat tuossa Vuelingissa on selkeesti pystysuorassa. Tosin jos Espanjalaiset tolpat on vinossa niin mikäs siinä....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No pahus, minä kun jotenkin tykkään noista värikkäistä kurjista tuolla taustalla. Tuo mun mielestä enemmän eloa kuvaan, kuin pelkkä mäenrinne, vaikka toisaalta tuovatkin vähän häiriötä taustaan. No, nämä on näitä mielipidejuttuja :)

//b

Jep, arvasin, että nuo taustat saa kritiikkiä, mutta minäkin tykkäsin juuri noista nostureista taustana, mielenkiintoisia ja tuo aivan omaa sykettä kuviin. :thmbup: 8). Muutenkin oikein hyvä sarja. Tosta jatkeesta sen verran, että on aika ihme vekotin, ehdottomasti hintansa arvoinen vaikka onkin kallis. Katselin hiljattain omia kuvia 2003 vuodelta, joista suurin osa oli EF 70-200/4 L + 1,4x ja äimistelin kuinka teräviä kuvia sillä satsilla saa vaikka täydellä aukolla. Huippulaatua halvalla. ;)

Kai

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla