Juho Vastapuu

Suurin haaveesi

29 viestiä aiheessa

Pk-seudun asunnoista tuli mieleeni, että itse haaveilen kyllä joku päivä vielä asuvani jossain hevon korvessa, taajamien ulkopuolella, tarpeeksi kaukana liikenteestä ja naapureista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pk-seudun asunnoista tuli mieleeni, että itse haaveilen kyllä joku päivä vielä asuvani jossain hevon korvessa, taajamien ulkopuolella, tarpeeksi kaukana liikenteestä ja naapureista.

Esa,

tuo liittyy ikään, jaan näet saman haaveen. Lisäksi toivoisin enemmän aikaa OH-767 ohjaamossa istumiseen, mieluiten ilmassa  8)

V-M

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voisin myydä sulle asunnon lähes hevon korvesta(monen mielestä se onkin), ei ole taajamassa, sopivan kaukana maantiestä(ei häiritse eikä ruuhkia,kuitenkin sopivan lähellä), ja naapureihin on min. 200m matkaa. Kuitenkin autolla pääsee alle vartissa viiteen eri taajamaan ja EFTU:uun 40 minuutissa ja EFOP:hän 5 minuutissa. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vai lentäjäksi!  "Rakenna talo, istuta omenapuu ja kasvata lapsesi" ... haaveilemaan samalla lailla kuin sinäkin... mutta omista asioistaan. Ei tullut munstakaan lentäjää, talo on edelleen suunnittelussa ja omenapuut kukkivat naapurustossa. Mutta mulla on kaksi poikaa, joista kumpikaan EI ryhtynyt haaveilemaan lentäjän ammatista. Itse ajauduin mainosalalle ja olin 20 vuotta tyytyväinen, kunnes markkinoille tuli Flight Simulator. Nyt haaveilen taas, että vielä jonakin päivänä yoke vaihtuisi oikeisiin ohjaimiin... Tää on korvien välissä, elämäntapa, asenne, jotain josta kannattaa pitää hautaan saakka kiinni. Onnea haaveittesi toteutumiselle!

Jarzza, virtuuaali A380, B757, B767-kippari

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään