Guest Athlonisti

Windowsin hiiriosoitin katoilee!

5 viestiä aiheessa

Mulla on uus näyttis.. GF7950 GX2. Pitääkö siihen joku uusi bios asentaa tai jotain? Minulla alko kaikenlaiset graafiset ongelmat tuon kortin asennettuani. On uudet ajurit ja on DX9C. Jos jostain ohjelmasta alt-tabuloin windowsiin, ni kuva muuttuu värikkääksi sutuksi tai jos se menee windowsiin niin että työpöytä näkyy, hiiren osoitin katoaa. Jos laitan ohjauspaneelin hiiren asetuksista osoittimen jättämään jälkiä, osoitin näkyy, mutta kun alt-tabuloin ohjelmaan takaisin ja sitten taas windowsiin, tallentamani asetukset hiirelle ovat kadonneet. Neuvoja kiitos. Muilla näin uuden näyttiksen ostaneilla on varmaan ollut samoja ongelmia, etenkin jos kyseessä on SLI. (Windows XP Pro)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eipä ole ensimmäistäkään ongelmaa ollut(GF7950 GX2, XP Pro, ForceWare 91.47). Näytönohjain ollut runsaan kuukauden, en ole sitä päivittänyt. Emolevyllä tosin on viimeisin bios.

Ekana epäilyttää, että vanhan näytönohjaimen ajurit kiusaa...mikä vanha ohjain oli ja miten poistit ajurit? GeForcen poistamiseen pitäisi riittää Windowsin ohjauspaneelin "Lisää tai poista sovellus", Radeonin ajurien siivoamiseen tarvitaan vähän enemmän.

Eli täältä löytyvä Teemun ohje saattaa auttaa http://www.flightforum.fi/discussion/index.php/topic,58879.0.html

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

MInulla oli ensin GF7950 GT jossa oli juurikin noi samat forcewaren ajurit asennettuna. Sitten vain ajureita poistamatta vaihdoin kortin ja asennin samat ajurit uudelleen. Uusinta emon biossia ei ole asennettuna.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sitten vain ajureita poistamatta vaihdoin kortin ja asennin samat ajurit uudelleen.

Saattaa ongelmat johtua tästä. Itse poistaisin ajurit ja bootin jälkeen asentaisin uudelleen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Poistin näyttiksen ajurit ja poistin jopa resurssien hallinnasta manuaalisesti puretut tiedostot ja asensin koko paketin uudestaan, mutta ei auttanut. Windowsin osoitin välkkyy joskus ikävästi sovellusten sisällä. Emolevyn biossiin en ole onnistunut löytämään uusinta versiota. Emo on Asus M2N Deluxe.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään