Lauri Lahtinen

Kukaan muu Iron Maidenia katsomassa 12/14/15.11?

10 viestiä aiheessa

Hei, onkohan täällä Maiden-faneja? Olin paikalla 14.11 Hartwall Areenassa, ja täytyy sanoa että oli aivan unohtumaton kokemus. Maiden on yksi niistä bändeistä joka on ihan pienestä pitäen ollut suosikki, ja nyt ensimmäistä kertaa pääsin livenä heitä kattomaan. Meinasi tulla tippa linssiin kun lähti "The Evil That Men Do" ja tietenkin legendaarinen "Fear Of The Dark".  :thmbup: Yleisö hienosti mukana..

Lämppäri Trivium soitti ihan ok, mutta biiseissä ei ollut kokonaisuutena mitään järkeä. Mitä mieltä muut?

Millasia fiiliksiä muilta paikalla olleilta? Täyttikö odotukset? Ja jos ei muuta niin kerro vaikka ainakin lempibiisisi Iron Maidenilta!

EDIT: Ja olihan tuo Tampereellakin 12.11  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tiedän että Hietalahden Eppu oli tampereella, ja kertoo sen varmastikkin heti kun saa koneen kotiinsa takaisin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Meikäläinen oli 14.päivä maidenia katsomassa. Uusinta en ennen keikkaa ollut kuullu pätkääkään, eikä tuo hirveästi sytyttänytkään, tosin ei kyllä mikään huonokaan ollut.

Fear of the Dark kyllä räjäytti tajunnan ja 2 minutes to midnight niin ikään  :thmbup:

Loistava keikka kaiken kaikkiaan!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo uuden albumit biisit on jo menossa rauhallisempaan suuntaan kuin 80-90 lukujen kappaleet. Silti todella hyvin rokkaa esim. The Pilgrim, eikä avausbiisi Different Worldikaan huonompi ollut. Varsinkaan livenä.  ;)

P.S. Se oli aivan mieletön kohtaus kun uuden albumin biisit oli vedetty ja oli aika siirtyä näihin legendaarisiin. Koko sali pimenee, keskellä esiintymislavaa korkealla valaistuu himmeästi valtava panssarivaunu, piippu sivusuuntaan. Bassot jyllää kun piippu kääntyy kohti yleisöä. Valtava robotti yllään sotilasvaatteet nousee tankin sisältä kiikaroimaan yleisöä. Spottivalot alkavat kiertää yleisössä villinä ja Fear Of The Dark alkaa.. Kylmät väreet tulee vieläkin  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

joo tuli itsekkin oltua tuolla tampereen konsertissa 8) ihan hienon shown vetivät ja oli kiva kuulla the evil than man do livenä pitkästä aikaa... :thmbup:

milloinkas tulevat ensi kerralla suomeen ? :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

milloinkas tulevat ensi kerralla suomeen ? :P

Kuulemma 2008, ja silloin olisi luvassa Phantom Of The Operat ja Powerslavet, sun muita vanhempia biisejä.  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuulemma 2008, ja silloin olisi luvassa Phantom Of The Operat ja Powerslavet, sun muita vanhempia biisejä.  :thmbup:

Täytyy vissiin yrittää päästä paikalle silloin. :thmbup:

Iron Maidenia kuunnellaan ja paljon, olisihan se ollut hauskaa nytkin olla katsomassa, mutta minkäs teet kun asuu täällä pohjosessa.

TK

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Paikalla oltiin 14.11.06. Maiden-fani olen ollut jo pitkään mutta tämä oli ensimmäinen keikka jolla olen ollut. Meininki oli jopa parempi kuin mitä odotin. Uusi levy toimi hienosti livenä mutta kun vanhat klassikot rupes soimaan niin alkoi varsinainen hurmos! Asiaa! Seuraavalle keikalle lähden varmasti jos soitetaan Powerslave-aikaisia biisejä. Omat suosikit ajoittuvat juuri tuolle ajanjaksolle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu, itse olin myös tuolla Helsingin keikalla 14. päivä. Ensimmäinen konsertti itselle, ja oli kyllä hieno. 2008 seuraavaksi sitten kun tulee Golden-era tour  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään