Kirjoitettu Marraskuu 18, 2006 Tämmösiä kuvia tuli otettua Shanghaissa paluulennolle pääsyä odotellessa kolmisen viikkoa takaperin: B-2172 China Cargon rahtikymppi MD-11(F). http://kapsi.fi/~ellien/muokatut%20lentokonekuvat/chinaair.jpg[/img] B-6125 China Easternin A330 esittelee jarruttelukykyjään reversien kera. http://kapsi.fi/~ellien/muokatut%20lentokonekuvat/chinaeastern.jpg[/img] B-HYG Dragon Airin vastaava konetyyppi. http://kapsi.fi/~ellien/muokatut%20lentokonekuvat/dragonair.jpg[/img] Terminaalin ikkunaseinän palkit rajoitti hyvin kuvaamista. http://kapsi.fi/~ellien/muokatut%20lentokonekuvat/lentis.jpg[/img] Air Chinan A340(B-2387) hengailee platalla mm. Shanghai Airlines Cargon DC-10:n, Kuzu Cargon bussin, Air Atlanta/Icelandairin jumbon sekä monen muun, joiden identiteetin lämpöväreily kätkee. http://kapsi.fi/~ellien/muokatut%20lentokonekuvat/platta.jpg[/img] Olisivat voineet Kiinassakin palkata jonkun suunnittelemaan lennonjohtotorninsa, eikä vain kasata sitä ylimääräisistä kaivonrummuista... =) http://kapsi.fi/~ellien/muokatut%20lentokonekuvat/torni.jpg[/img] OH-LGE Ei ollutkaan paluulento lussubussilla, vaan matka taittui takaisin Suomeen vanhalla kunnon yhdellätoista aivan perärivillä. http://kapsi.fi/~ellien/muokatut%20lentokonekuvat/ykstoista.jpg[/img] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 19, 2006 Tosiaan mukavat kuvat muailmalta. Viiminen oli aika siisti. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 19, 2006 Kiitoksia kommenteista . Lisääkin saa antaa, etenkin parannusehdotukset ovat tervetulleita(myös kuvanmuokkauksen osalta, se ei vielä oikein luonnistu). Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 19, 2006 Minkäs kaunottaren takamus tuossa viimeisessä kuvassa on? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 19, 2006 Näyttäis olevan OH-LGE, kun oikein muista kuvista kaivoi... =) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 19, 2006 Näyttäis olevan OH-LGE, kun oikein muista kuvista kaivoi... =) Ok, tämä selvä. Kivat aurinkoiset kuvat. Olisko mitään mahdollisuutta, että Shangai Airlinesin kone olisi MD-11F eikä DC-10 tuossa viidennessä kuvassa? http://www.airliners.net/open.file/1058711/L/ Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 19, 2006 B-2172 China Cargon rahtikymppi. http://kapsi.fi/~ellien/muokatut%20lentokonekuvat/chinaair.jpg[/img] Eikös tuo kuitenkin ole MD-11. Hienoja kuvia! Mukavaa nähdä aina välillä kuvia muualtakin, kuin Suomesta. TK Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 19, 2006 Siinä olis Ilkalle pari 100% croppia tuolta platalta. Ite oon pitänyt nyrkkisääntönä sitä, et yhdessätoista keskimoottorissa on kyhmy ja kympissä ei, sekä keskimmäinen takateline puuttuu kympistä. [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] China Cargossa on kylläkin keskiteline, mutta tuo keskimoottori näyttäisi omaan silmään melko virtaviivaiselta. Asiasta enemmän tietävät voivat kertoa asian oikean laidan... =) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 19, 2006 Siinä olis Ilkalle pari 100% croppia tuolta platalta. Ite oon pitänyt nyrkkisääntönä sitä, et yhdessätoista keskimoottorissa on kyhmy ja kympissä ei, sekä keskimmäinen takateline puuttuu kympistä. Lisäksi kympistä puuttuvat wingletit. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 19, 2006 Shanghai Cargolla ei ole yhtään kymppiä ja kolmimottisia kaikenkaikkiaan vain yksi eli tuo B-2176. Tuossa ensimmäisen kuvasi China Cargon yhdessätoistakaan ei ole sitä "kyhmyä" mikä näkyy hyvin esim. tuossa LGE:ssä. Vai onko ??? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 19, 2006 Tuo Shaghain MD-11 48415/576 on EVA:n vanha B-16103 ja kyhmyssä kyllä löytyy: http://www.airliners.net/open.file/0161629/L/ Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 19, 2006 Nyt menee hermot ton airlinersetin kanssa. On niin kuormitetut serverit, että yrittelepä uudelleen kohta, mutta oiskin kivaa, jos stikkaisit meille fyffee, ni saatas nopeemmat pelit ja pensselit... No pointtina oli ettiä kuvaa 10-40:stä, jossa taitaa olla sekä keskiteline että kyhmy. Min en jaksa leikkii, pitäkööt tunkkinsa... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 19, 2006 No pointtina oli ettiä kuvaa 10-40:stä, jossa taitaa olla sekä keskiteline että kyhmy. Min en jaksa leikkii, pitäkööt tunkkinsa... Kyhmy: http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=5856249 Keskiteline: http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=5854576 Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 19, 2006 Liittyykö tuo MD-11:n keskimoottorin kyhmy siihen onko koneessa GE:n (kyhmy) vai PW:n (ei kyhmyä) moottorit? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 19, 2006 Nyt menee hermot ton airlinersetin kanssa. On niin kuormitetut serverit, että yrittelepä uudelleen kohta, mutta oiskin kivaa, jos stikkaisit meille fyffee, ni saatas nopeemmat pelit ja pensselit... No pointtina oli ettiä kuvaa 10-40:stä, jossa taitaa olla sekä keskiteline että kyhmy. Min en jaksa leikkii, pitäkööt tunkkinsa... Niillä on päivitykset sun muut käynnissä, niin ei esim searchi toimi, ei oo toiminu pitkään aikaan.. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 19, 2006 Liittyykö tuo MD-11:n keskimoottorin kyhmy siihen onko koneessa GE:n (kyhmy) vai PW:n (ei kyhmyä) moottorit? Ei näyttäisi, kuten tuosta ensimmäisestä Anun kuvasta käy ilmi. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 20, 2006 Jep, kyhmy ja keskiteline eivät ole hyviä tunnistusmerkkejä koska DC-10-40:ssä on P&W:n motit, ja kyhmy #2-moottorissa. Keskiteline löytyy myös. DC-10-30:ssa on myös keskiteline. MD-11:ssa on keskiteline ja kyhmy kakkosmotissa (P&W ja GE), wingletit, pidempi runko, lyhyempi sivuvakaaja ja talttapyrstö. Nämä ovat ehkä suurimmat erot kymppeihin. P&W / GE moottorit erottaa toisistaan siten, että GE:n moteissa on pitkähkö suippo kartio poistopuolella kun taas P&W on tylpempi "putki". PS. niin, vielä sellainen juttu että keskitelineen voi muistaakseni vielä jättää laskemattakin jos on kevyt kuorma. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla