Kirjoitettu Marraskuu 18, 2006 Moi. Kävin tossa 7-14.11 Teneriffalla, ja mikäs muukaan kuin valokuvaus kuului myöskin lomaan (tosin laatu ei varmaa ) Samalla myös uusi hankinta, Canon 70-200/4 L pääsi tositesteihin! Boarding Oulussa, koneena OH-LBU siis. [ attachment removed / expired ] La Gomeran saari hienossa valossa. (IRL näytti hienommalle) [ attachment removed / expired ] Konttori. Kapteenina taisi olla tältä foorumilta tuttu Seppo Kolehmainen. [ attachment removed / expired ] GCTS:n toweria. [ attachment removed / expired ] Iberworldin bussi. [ attachment removed / expired ] MyTravelin OY-VKB [ attachment removed / expired ] Jotain fiilistely-yritystä. LTE:n(?) EC-JRX [ attachment removed / expired ] Teneriffan eteläkentän aulaa. [ attachment removed / expired ] Sitten pompataankin eri päivän kuviin, Condorin 753 D-ABOB. [ attachment removed / expired ] .. [ attachment removed / expired ] ... [ attachment removed / expired ] Flyglobespanin G-CDEG [ attachment removed / expired ] Condorin pienempää kalustoa, D-AICM. [ attachment removed / expired ] Condorin erikoismaalattu B757-300 D-ABON. [ attachment removed / expired ] EC-JRX [ attachment removed / expired ] EC-JRX [ attachment removed / expired ] Futuran EC-IZG, kiva kun kiitotie on alempana.. [ attachment removed / expired ] Spanairin EC-IAZ. [ attachment removed / expired ] Condor pushbackissa. D-ABOB [ attachment removed / expired ] Nyt tulikin jo lähtöpäivä. Aer Lingusin EI-DEA. [ attachment removed / expired ] .. ja tässä syy hieman suttuiseen kuvaan [ attachment removed / expired ] Kotiinlähtökone saapui, OH-LBT. [ attachment removed / expired ] Air Europan EC-MKR. [ attachment removed / expired ] LBT:n konttori. [ attachment removed / expired ] Tähän on hyvä lopettaa. (1/13 käsivara ) [ attachment removed / expired ] Jos tätä sattuu kyseisillä lennoilla olleet lentäjät/lentoemännät lukemaan niin kiitokset ohjaamokäynnistä! EDIT: Jaakon mieliksi pari kuvaa pois. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 19, 2006 LTE on parikymmentä vuotta vanha espanjalainen charter-yhtiö. Kalustona 7 A320-200. On IMHO LTEn omistama Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 19, 2006 Heh, "IRL näytti hienommalta " Upeaa katseltavaa ja ohjaamokuvat mukana piristivät tunnelmaa Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 19, 2006 Asiallisia kuvia vaikka muutamassa on hieman karkkinappulaa liikaa. Kuka tuo "mummo" on LBT ohjaamokuvassa? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 19, 2006 Asiallisia kuvia vaikka muutamassa on hieman karkkinappulaa liikaa. Tuosta olen hieman eri mieltä. Ehkä parissa kuvassa on pykälä liikaa kontrastia, kun valkoiset meinaa olla vähän kirkkaita muuhun nähden. Mutta noin niinkuin kaikkiaan hyvät kuvat... Kuka tuo "mummo" on LBT ohjaamokuvassa? HEHEHE, samaa katselin. Tylysti runtattu viaton "eläkeläinen" nurkkaan. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 19, 2006 Tuosta olen hieman eri mieltä. Ehkä parissa kuvassa on pykälä liikaa kontrastia, kun valkoiset meinaa olla vähän kirkkaita muuhun nähden. Mutta noin niinkuin kaikkiaan hyvät kuvat... Lähinnä silmiin pisti Globespan ja sen alla oleva cook. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 19, 2006 Sinulle ilmeisesti sattui hieman monipuolisempaa kalustoa kuin mitä minun Teneriffa-reissullani oli. Pelkkää MyTravelia, SASia ja TUI-grouppilaisia tunki joka reiästä. Kivat kuvat Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 19, 2006 Hienot kuvat Ja ei ainakaan mikään köyhä eläkeläinen ole kun Luis Vuittonin laukku kainalossa lennellään Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 19, 2006 Kuka tuo "mummo" on LBT ohjaamokuvassa? Ei mitään tietoa, mut ei se mummo ollu Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 19, 2006 Ei mitään tietoa, mut ei se mummo ollu Sehän oli tämän lennon FE! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 19, 2006 Sinulle ilmeisesti sattui hieman monipuolisempaa kalustoa kuin mitä minun Teneriffa-reissullani oli. Pelkkää MyTravelia, SASia ja TUI-grouppilaisia tunki joka reiästä. Nojoo, mulla sattu Condoria ja Tuituita eniten, kävi muutakin kuin näissä kuvissa, mutta koska kuvat on aika pahasti vastavaloon niin en kehdannu laittaa niistä muista Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 19, 2006 Olihan nuo puoliksi syödyt ateriakuvatkin ihan Miksi niitä piti kuvata, kun olet noin pedantti muuten. Tää on vaan mun mielipide edit: muutama liian kova kommenttini Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 19, 2006 Olihan nuo puoliksi syödyt ateriakuvatkin ihan Miksi niitä piti kuvata, kun olet noin pedantti muuten. Kyllä tuo Janin kuvaama matkakuva-sarja oli huomattavasti lämpimämpi ja kiintoisampi kuin nuo sinun monet sivukuvat, tusinabusseista. Tää on vaan mun mielipide Noniin, tulihan sieltä vihdoin kunnon kommentti. Mulle on vaan tainnu jäädä jp.net vaihde päälle kun ottanu tollasia ns. dokumenttikuvia vain. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 19, 2006 Jatka vaan Henri kuvauksiasi. Olet niin nuori, susta kehittyy vielä mestari me opimme joka päivä jotain uutta, minäkin Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 20, 2006 me opimme joka päivä jotain uutta, minäkin Fiksuilla on varaa olla nöyriä ja ottaa opiksi, omista ja toisten virheistä. Samoin kannattaa kokeilla jotain uutta aina välillä. (Toki lain ja hyvien tapojen puitteissa.. )Muuten on huomenna ihan yhtä tyhmä kuin tänäänkin... Janne Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 21, 2006 Löysitkö hyviä spottauspaikkoja sieltä kentän ympäriltä? Tuliko GCXO pongattua? Hyvät kuvat. Katseli mielellään, jo jäljenkin takia Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 21, 2006 Löysitkö hyviä spottauspaikkoja sieltä kentän ympäriltä? Tuliko GCXO pongattua? Hyvät kuvat. Katseli mielellään, jo jäljenkin takia Enpä jaksanut kierrelle kauemmas, joten laiskana löysin terminaalin vierestä lasten leikkipaikan, josta oli loistavat kuvausmahdollisuudet, suora näkymä kiitotielle GCXO:lle ei jaksanut mennä (eikä porukat ois päästäny varmaan/lähtenyt viemään ;P) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 22, 2006 GCXO kannattaa kyllä käydä katsomassa ensi kerralla, jos saarella liikkuu. Jos van mahdollista. En itse kuvaa koneita, mutta se on kenttänä sijainniltaan mielenkiintoinen ja mm. sää tekee usein tepposensa. Se kun on vielä ikäänkuin laaksossa, niin sivulta avautuu hyvät näköalat seurata toimintaa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla