Guest DC-3

Ilmailutapahtumat 2007

105 viestiä aiheessa

Dubaissa järjestetään 11.-15.11.2007 Dubai Airshow 2007. www.dubaiairshow.org

Onko foorumilaisia menossa tuonne, tai onko joku käynyt aikaisempina vuosina?

Osallistujalista näyttää melko liikesuihkupainotteiselta, mutta näyttäisi siellä olevan myös Patrouille De France, Patrulla Aguila, Airbus 380 ym...

Itse olen menossa lomailemaan Dubaihin juuri tuolloin, nyt vasta satuin huomaamaan kyseisen tapahtuman.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Dubaissa järjestetään 11.-15.11.2007 Dubai Airshow 2007. www.dubaiairshow.org

Onko foorumilaisia menossa tuonne, tai onko joku käynyt aikaisempina vuosina?

Osallistujalista näyttää melko liikesuihkupainotteiselta, mutta näyttäisi siellä olevan myös Patrouille De France, Patrulla Aguila, Airbus 380 ym...

Itse olen menossa lomailemaan Dubaihin juuri tuolloin, nyt vasta satuin huomaamaan kyseisen tapahtuman.

Ne on kutsu- ja ammattilais bileet eli ei julkiset. Paitsi tietysti jos olet alanmiehiä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ne on kutsu- ja ammattilais bileet eli ei julkiset. Paitsi tietysti jos olet alanmiehiä.

Enpä ole alan miehiä ammatillisesti, harmi :( Tarvii sitten tyytyä katsomaan näytöstä aidan takaa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Saattaa sinne päästä, jos omistaa käyntikortin. En tiedä kuinka tarkistavat, liittykö kortissa olevan firman toiminta ilmailualaan. FAQ:sta poimittua:

Is it open to the public?  No. Trade only visitors, proof is required by presenting a business card. No under 16's are allowed entry.

How much is a visitor ticket?  $30.00 for one day, $120 for a weekly ticket

How can I apply for a visitor ticket? At www.dubaiairshow.org fill in the online form and payment details and a ticket will be sent to you. Once you recieve your ticket you must visit the website to register in order to go through the fast track entrance on arrival. You must bring your ticket with you.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään