Guest Jufernaut

Helsinki-Vantaa lähtevät/saapuvat

8 687 viestiä aiheessa

Tämä ilmeisesti ajaa Air Finlandin vuoron Malagaan?! Lähtee ilmeisesti klo 17.00...

Arvioitu lähtöaika Finavian sivulla on klo 19.00.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämä ilmeisesti ajaa Air Finlandin vuoron Malagaan?! Lähtee ilmeisesti klo 17.00...

Air Finlandin oman B757n vika taisi ollakin luultua pahempi?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin siis anteeksi tyhmyyteni  :-[ FIF on reittinumeroiden edessä ja Helsinki Vantaan lentokenttää

käyttävien lentoyhtiöiden listalla FIF eli kuinka niin yleistietoa ? ? ? Taitaa olla enemmänkin jotain

sisäpiirin koodia vai ?

Aattelin jo itsekseni et taasko tätä tietojen "panttaamista". En tosiaan Finavian sivuilta osannut

yhdistää asioita  :-[

Hyvä Antti  :thmbup: näin sen sit pitäis toimia eli kun on tietoa, eikä mitään estettä sen julkituomiseen, niin mix sit

jättää se kertomatta  ???

ICAO = FIF ja IATA=OF että se niistä sisäpiiri koodeista :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Katsotaan kuinka paljon tällä kertaa tulee lokaa niskaa jos se ei olekaan tämä.

Prkl.. Maksat sitten bensat, jos linssille tarttuu joku muu kuin tuo!  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pistetään uus huhu että FB7937 ETA 2340 lennon koneena on tämä http://www.airliners.net/open.file/1074614/L/

Katsotaan kuinka paljon tällä kertaa tulee lokaa niskaa jos se ei olekaan tämä.

No joo, tuo tieto tänne foorumille on Samin kautta saapunut allekirjoittaneelta, itse kun ei aina pysty noita suoraan kertomaan, joten jos tuo ei nyt sitten tule, jostain kumman syystä, niin L-spotterit ( ja muunkin merkkisten käyttäjät) saavat minua julkisesti ruoskia tiilikasalla....

EDIT: Ja modet, jos tuntuu siltä että, tämä viesti ei kuulu tänne siirtäisittekö tämän tuonne keskustelua ko. asiasta puolelle, kiitos!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No joo, tuo tieto tänne foorumille on Samin kautta saapunut allekirjoittaneelta, itse kun ei aina pysty noita suoraan kertomaan, joten jos tuo ei nyt sitten tule, jostain kumman syystä, niin L-spotterit ( ja muunkin merkkisten käyttäjät) saavat minua julkisesti ruoskia tiilikasalla....

EDIT: Ja modet, jos tuntuu siltä että, tämä viesti ei kuulu tänne siirtäisittekö tämän tuonne keskustelua ko. asiasta puolelle, kiitos!

Eipä tule olemaan tarvetta varmaankaan.. Tosin aika fakiiri saa olla jos meinaa tiilikasalla olla tai missä tahansa vedostelemasssa tässä suuressa valon määrässä ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Bisneksellä on silminnäkijähavaintoni mukaan tälläinen: http://www.airliners.net/open.file/1091712/M/

Tosin voi olla jet-versiokin.

Lisätään nyt vielä se että onkohan joku isompi rahtari tulossa käymään tänään/v-loppuna? Siis isompi kuin nämä vakiorahtarit. Näyttää olevan isohko paketti odottamassa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Bisneksellä on silminnäkijähavaintoni mukaan tälläinen: http://www.airliners.net/open.file/1091712/M/

Tosin voi olla jet-versiokin.

Lisätään nyt vielä se että onkohan joku isompi rahtari tulossa käymään tänään/v-loppuna? Siis isompi kuin nämä vakiorahtarit. Näyttää olevan isohko paketti odottamassa.

Jetti on ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onhan tuolla Finavia ulkomaan saapuvissa 2100 VDA 123 East Midland ja 0200 SU 9919 Moscow Eli Ruslania ja DC-10 tuloillaan, no todelliset saapumisajathan voivat sitten olla jotain muuta?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näytti muuten tuo GIRjetti ajaneen tänäkin aamuna yhden Air Finlandin vuoron. Jos joku missasi silloin 1. kerralla, niin varmaan saattaapi tulla myöhemminkin... or not, en tiedä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näytti muuten tuo GIRjetti ajaneen tänäkin aamuna yhden Air Finlandin vuoron. Jos joku missasi silloin 1. kerralla, niin varmaan saattaapi tulla myöhemminkin... or not, en tiedä.

Missasin tänään 20min vaikka tuntia aikaisemmin tulo aika arvio oli jotain ihan muuta. No sellaista se on.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Missasin tänään 20min vaikka tuntia aikaisemmin tulo aika arvio oli jotain ihan muuta. No sellaista se on.

FIF 453 on merkitty lähteväksi Alicanteen klo 15.55.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

FIF 453 on merkitty lähteväksi Alicanteen klo 15.55.

Joo saa jäädä logistisista syistä, olis vain ollut hyvä napata samalla kun muutenkin olin kentällä. Onneksi tältä planeetalta ei koneet lopu.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

todelliset saapumisajathan voivat sitten olla jotain muuta?

Kyllä VDA tulee yleensä ihan ajallaan. ;) Tai ainakin aina silloin, kun olen itse sitä mennyt kuvaamaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä VDA tulee yleensä ihan ajallaan. ;) Tai ainakin aina silloin, kun olen itse sitä mennyt kuvaamaan.

No en nyt menis sanomaan nyt ehkä ihan niinkään, no tuleehan se venäläisyhtiöks ihan ok mutta en menis takuuseen että tulee ajallaan hirveän usein..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niinpä niin, itselläsi on ilmeisesti käynyt vain hyvä sattuma...?, kyllä noiden rahtareiden ja GA-koneidenkin STA ja ETA yleensä on aika hämärän rajamailla, itsellä ainakin kokemusta asiasta, kerran jos toisenkin >:(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vaikka tulisikin ajallaan niin 21 aikoihin valo on jo niin vähäistä että kannattavuus on vähän niin ja näin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vaikka tulisikin ajallaan niin 21 aikoihin valo on jo niin vähäistä että kannattavuus on vähän niin ja näin.

Voihan sitä valoituskuvia ottaa, kun se kuitenkin seisoo siinä cargo2:lla

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Vieras
Tämä aihe on nyt suljettu uusilta viesteiltä.