Kirjoitettu Huhtikuu 16, 2007 ja koko kone oli ilmassa jo tornin kohdalla (siis tiilikasalta katsottuna). Tohon et usko itsekkään. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 16, 2007 Mitä tarkotat tolla "raskaan näköisesti"? Hitaasti itseänsä ylöspäin hilaten, niin kuin todella raskaassa lastissa Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 16, 2007 Tohon et usko itsekkään. No ainaski keula oli irti maasta tornin kohalla, en nyt ihan varma tietenkään asiasta voi olla, mutta poikkeuksellisen lyhyeltä nousukiito näytti. Tässä on ainaki kokonaan ilmassa [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 16, 2007 Tere! Aika kauan oli Antonovin miehistö tänään koneellaan,mutta ei siellä kyllä mitään lastailtu,eli aika kevyenä lähti/tyhjänä! -Jukka Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 17, 2007 Hetki sitten 15 Finaalista saapuneen sanoman mukaan, Air Berlin saapunut vuokrakoneella, Hamburg International:in B37-73S reg D-AHIE http://www.planespotting.net/viewfile.main?Pax_ID=b4904da64a449cf22224d1a837b09b84ℑ=cxM2QxMGNlN2JlODdjMDhiNDE3OWNjZW.jpg Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 17, 2007 Heavyjen metsästyksen välistä, tuli jälleen tuolta 15:n finaalista sanoma: http://www.planespotting.net/viewfile.main?Pax_ID=b4904da64a449cf22224d1a837b09b84ℑ=SI1M2M0MjI2NDAyNDBiNTZmMjFkYjY2N.jpg Eli tämä, Alitalia Express Emppu, oli pölähtänyt puskista myöskin, eli tulossa huoltoon, vaiko jo huollossa oleva koelennoilla? Siellä taitaa olla nyt eräällä Spotterilla "Karkkipäivä" ?, siihen kun vielä kotona saa vaikka, hyvät kahvit niin päivä on varmaan täydellinen? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 17, 2007 Ja kuten tuolla toisessa topicissa onkin, Busineksella hiukan kaukaisempia?, vieraita, Gulfstream V, Mexicosta. http://www.planespotting.net/viewfile.main?Pax_ID=b4904da64a449cf22224d1a837b09b84ℑ=lY2FjODgxYjdjMzBmMjk2ZjBiZTk5YmQ.jpg Eli tuollainen Businesshuntereille tyrkyllä Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 17, 2007 Kuten jo aiemmalla sivulla huomautin pari päivää sitten, niin please postatkaa nuo kuvat tuonne valokuvapalstan puolelle. Tämä ketju on tarkoitettu vain liikenteen seuraamiseen, eli lähtevien/saapuvien tiedottamiseen & keskusteluun. [ attachment removed / expired ] Ota teistäkin sitten selvää. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 18, 2007 Nyt kyllä joutui hieraisemaan silmiään.. EFHK:lle laskeutui juuri Emiratesin kone, taisi olla A340-500 ellen ihan väärin nähnyt.. Mistähän moinen tänne tupsahti?? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 18, 2007 Älä s**tana Oliskos se DXB-JFK EK 201? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 18, 2007 Näin sen takaviistosta vahingossa, kun rullasi. Mun mielestä näytti 330:ltä, mutten oo ihan varma kyllä, kun hävis just tonne kotimaanterminaalin taa. Pisnekseen päin tuo näky rullailleen. EDIT: vedetään takasin. Jäi ulommat moottorit katveeseen. Toisesta akkunasta kattoen näyttää hyvinkin pitkälti 340-500:lta -A- Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 18, 2007 Mun mielestä oli nelimoottorinen, siis ihan kunnon kokoisia moottoreita Mutta en mene vannomaan.. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 18, 2007 Yhtä aikaa editoin, ni vastaanpa vielä. Eli oikea sun havainto oli, Jens. -A- Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 18, 2007 Onko A340:n näitä miehekkäämpiä malleja -500/600 käynyt koskaan aiemmin Helsinki-Vantaalla? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 18, 2007 Onko A340:n näitä miehekkäämpiä malleja -500/600 käynyt koskaan aiemmin Helsinki-Vantaalla? Epäilen.. ei ainakaan muistu mieleen ainuttakaan kertaa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 18, 2007 Onko tosta Emiratesin koneesta tietoa, koska lähdössä vai menny jo? // Valtteri Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 18, 2007 Oliskos se DXB-JFK EK 201? Vai voisiko olla toisinpäin eli JFK-DXB EK 202? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 18, 2007 Nyt kyllä joutui hieraisemaan silmiään.. EFHK:lle laskeutui juuri Emiratesin kone, taisi olla A340-500 ellen ihan väärin nähnyt.. Mistähän moinen tänne tupsahti?? Sairastapauksen vuoksi,ollut matkalla Dubaista New Yorkiin. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 18, 2007 Sairastapauksen vuoksi,ollut matkalla Dubaista New Yorkiin. Selvä, kiitos tiedosta Juuri huomasin että emirates.com -sivuilla flight status kertoo saman asian.. kovin on informatiiviset sivut. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 18, 2007 Siellä pitäisi kyljessä lukea A6-ERD. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 18, 2007 [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 18, 2007 Onhan se toki positiivista että saadaan vähän eksoottisempaa "peruskauraa" tänne meilleppäin. Itsekkin satuin olemaan Vantaankoskella kun kone passelisti pyyhkäisi yli. Ikävää tietysti on se että on sattunut sairastapaus, mutta mielenkiintoisinta ja oudointa että kone on divertannut juuri Helsinkiin? Katselin tuossa Great Circle Mapperilla viivaa JFK:n ja Dubain välillä ja totesin että lyhin isoympyräetäisyys menee tasolta Tsekki, Puola, Saksa, Tanska/Belgia, Skotlanti jne. Nyt minulla heräsi kysymys että miksi juuri Helsinkiin joka on kuitenkin useita satoja maileja sivussa koneen reitiltä? ??? -tuomo Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 18, 2007 Nyt minulla heräsi kysymys että miksi juuri Helsinkiin joka on kuitenkin useita satoja maileja sivussa koneen reitiltä? ??? -tuomo Tänään oli kolmas päivä peräkkäin kun tuo EK201 meni Helsingin liepeiltä. Tänään tuo lento pistäytyi sattuneesta syystä maissa, aiemmin ei. A6-ERD (A345 EK) 1355 20070418 EK0201 (DXB-JFK) A6-ERJ (A345 EK) 1328 20070416 EK0201 (DXB-JFK) A6-ERG (A345 EK) 1351 20070417 EK0201 (DXB-JFK) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 18, 2007 Katselin tuossa Great Circle Mapperilla viivaa JFK:n ja Dubain välillä ja totesin että lyhin isoympyräetäisyys menee tasolta Tsekki, Puola, Saksa, Tanska/Belgia, Skotlanti jne. Nyt minulla heräsi kysymys että miksi juuri Helsinkiin joka on kuitenkin useita satoja maileja sivussa koneen reitiltä? ??? Isoympyräreitillä ei välttämättä ole esim. suotuisimmat tuulet (tai sopivasti lentoväyliä). Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 18, 2007 Katselin tuossa Great Circle Mapperilla viivaa JFK:n ja Dubain välillä ja totesin että lyhin isoympyräetäisyys menee tasolta Tsekki, Puola, Saksa, Tanska/Belgia, Skotlanti jne. Nyt minulla heräsi kysymys että miksi juuri Helsinkiin joka on kuitenkin useita satoja maileja sivussa koneen reitiltä? ??? -tuomo Saadun tiedon mukaan, Isoympyrän kaari reitillä JFK-Dubai, kulkee koillis-Kanadan, etelä-Grönlannin, Islannin, Norjan ja Ruotsin, sekä Helsingin ja Tallinnan välistä Dubaihin. Tuo tieto on peräisin Lambertin oikeakulmaisesta kartioprojektio kartasta, Tietysti miksi ei sitten divertannut Osloon tai Tukholmaan?, vai oliko jo Venäjän ilmatilassa ja medikaali haluttiin tuoda ns. länsimaahan?, no ajatelmia vain Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla