Kirjoitettu Toukokuu 15, 2007 Postimiehille kuvattavaa... Arr 1845 FPO 1275 Rennes Dep 2045 FPO 134 Paris Taitaa olla voimalan väellä vaihtoviikot ??? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 15, 2007 Taitaa olla voimalan väellä vaihtoviikot ??? Veikkaan kyllä rahtilentoa, koska Rennes on merkittävä rahtikenttä Ranskassa ja koska lähtevien lentojen listaan ei ole merkitty lähtöporttia. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 15, 2007 Tuo XX lensi viimeksi jouluaattona Helsinkiin. Silloin kohde oli Merry Christmas. Jaahas, "xx" olikin sitten varsinainen haamulento. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 15, 2007 Millä koneella toi FPO tulee 737/A300? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 15, 2007 Postimiehille kuvattavaa... Arr 1845 FPO 1275 Rennes Dep 2045 FPO 134 Paris Viitsisikös, joku nyt vielä vähän neuvoa tyhmää, Flightstats.com sanoo tuon koodin kuuluvan sellaiselle lentoyhtiölle kuin S.F.A. Onko tuo jokin lyhenne koko yhtiön nimestä vai onko yhtiön nimi "S.F.A", itse en ainakaan ole semmoisesta ikinä kullut. ??? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 15, 2007 Viitsisikös, joku nyt vielä vähän neuvoa tyhmää, Flightstats.com sanoo tuon koodin kuuluvan sellaiselle lentoyhtiölle kuin S.F.A. Onko tuo jokin lyhenne koko yhtiön nimestä vai onko yhtiön nimi "S.F.A", itse en ainakaan ole semmoisesta ikinä kullut. ??? Societe Financiere Aeropostale = Ranskaksi tuo S.F.A, ja tuohon ne kaikki heittomerkit Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 15, 2007 Societe Financiere Aeropostale = Ranskaksi tuo S.F.A, ja tuohon ne kaikki heittomerkit A.K.A. Aeropostale Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 15, 2007 Joku voisi vielä kertoa miksi tarvitaan 22L:ää? Tuolta lähtöhän isoille koneille on jo nykyään suht harvinaista. Oliko eilen illalla ja perjantaina jotenkin poikkeuksellinen sää tms.? No kun ... 22L on sen samaisen kiitotien toinen pää,jonka toinen pää on 04R ! Ja kun 22R nousuihin,niin 15 sekä 22L laskuihin,eiks vaan... Sitähän sinä kysyit?! -Jukka Niin ja aika paljon 22L myös nousuihin! PS.Olikohan kukaan muu viime sunnuntaina hevien lähtöjä todistamassa.Lähti meinaan MD-11 erikoisen raskaan oloisena,kun nousi samaan tyyliin kuin A343:n? Olin kuvaamassa siinä DHL:n viereisellä kalliolla ja konetta ei voinut sivusta siinä kuvata,kun aita tuli eteen.Siis kun ei ole tikkaita! Oli aika hurjan oloinen tuo nousu.. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 15, 2007 Joku voisi vielä kertoa miksi tarvitaan 22L:ää? Pidempi kuin 22R ja performanssisyistä joskus voi vaatia pidemmän radan nuo isot koneet. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 15, 2007 Huomen aamuna on primera (jetx) menossa rhodokselle. Konehan tulee Joensuusta joskus 0130 aikoihin. 10:00 Rhodos JXX6880 Gate 20B Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 16, 2007 Huomen aamuna on primera (jetx) menossa rhodokselle. Konehan tulee Joensuusta joskus 0130 aikoihin. 10:00 Rhodos JXX6880 Gate 20B Myöhässä, arvioitu 12:55. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 16, 2007 Huomen aamuna on primera (jetx) menossa rhodokselle. Konehan tulee Joensuusta joskus 0130 aikoihin. 10:00 Rhodos JXX6880 Gate 20B Ilmeisesti sieltä tuli se MD-82? jetx palaamassa illemmalla: 19:10 Rhodos JXX6881 Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 16, 2007 Ilmeisesti sieltä tuli se MD-82? Juu TF-JXB jetx palaamassa illemmalla: 19:10 Rhodos JXX6881 En oikein jaksa uskoa tuohon koska lähti 3h myöhässä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 16, 2007 UTAir vai mikä tuo on tuo TU-154 on kohta ilmeisesti lähtöä tekemässä jos kiinnostaa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 16, 2007 Ruotsalainen Novair lähtevissä huomenaamulla. 09:50 Kos NVR1331 Koneena varmaankin A321, mutta A330:sia löytyy myös laivastosta. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 17, 2007 Tämmönen saapuu, mikä lie. 19:45 St. Petersburg NVI9631 Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 17, 2007 Tämmönen saapuu, mikä lie. 19:45 St. Petersburg NVI9631 Taitaa olla tämmönen: http://www.jetphotos.net/showphotos.php?airline=Avial Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 17, 2007 Kenelle näitä superaikaisia Barcan chartereita operoidaan? 05:55 Barcelona AY1107 Gate 17 Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 17, 2007 Kenelle näitä superaikaisia Barcan chartereita operoidaan? 05:55 Barcelona AY1107 Gate 17 Eiköhän "uhreina" liene aurinkorannkolle matkaavat lomalaiset .... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 17, 2007 Kenelle näitä superaikaisia Barcan chartereita operoidaan? 05:55 Barcelona AY1107 Gate 17 Jahdataan Clickairia Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 17, 2007 Eiköhän "uhreina" liene aurinkorannkolle matkaavat lomalaiset .... En minä sentään rahtilennoksi sitä olettanut. Lähinnä tuota matkatoimiston nimeä hain, kun olen liian laiska käymään kaikkien nettisivut itse läpi... Jahdataan Clickairia Eikö se mene toisinpäin, kun Clicki lähtee vasta 15 min myöhemmin. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 17, 2007 En minä sentään rahtilennoksi sitä olettanut. Lähinnä tuota matkatoimiston nimeä hain, kun olen liian laiska käymään kaikkien nettisivut itse läpi... Finnmatkat ... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 19, 2007 Enpä tienny että Gibraltarilta lennetään suoraan Suomeen. Saapuvissa: 02:10 Gibraltar FIF142 Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 19, 2007 Enpä tienny että Gibraltarilta lennetään suoraan Suomeen. Saapuvissa: 02:10 Gibraltar FIF142 Onhan noita jonkin aikaa tuolla listoilla pyörinyt, ihan tervetullut kohde tuokin. Viikon kulttua sunnuntaina 27.5 näyttäisi muuten meidän oma kesäjumbomme aloittavan taas liikenteen madridin suunnalta. 8) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 19, 2007 Ilmeisesti käy illalla kääntymässä, ja joka toinen sunnuntai. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla