Guest Jufernaut

Helsinki-Vantaa lähtevät/saapuvat

8 687 viestiä aiheessa

Ruskeasannan Shellillä tiedettiin kertoa ETD 1500 jälkeen...  8)

Laittakaa nyt vaan kuvia tuon saapumisesta, kiitos, itse olin niin lähellä sitä, mutta niin kaukana, eli taas töissä  >:(, vai onko tuokin jo niin stanu ettei kuvia viitsitä siitä upata?

Muutama kuva

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Montakohan kertaa tuo tankataan tuolla välillä??? 3-4 kertaa?

Sitä luokkaa, matkaa on isoympyräreittiä n. 14 000 kilsaa. C-17 lentomatka on 4 400 km. Tuskin tuota ilmassa tankataan tavallisilla lennoilla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tukholman tutka ilmoittaa TUI:n vuoron 162 koneeksi Air Finlandin OH-AFJ. Onko kellään lisätietoa tästä korvausvuorosta ? TUI:lla kone rikki vai huollossa ??

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näköjään Shellillä tiedettiin oikein :P

15:30 Etadunna

RCH1819

Taitaavat siellä Shellillä jakaa oikeasti ne slottiajat, kun noin tarkkaan tiesivät :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sitä luokkaa, matkaa on isoympyräreittiä n. 14 000 kilsaa. C-17 lentomatka on 4 400 km. Tuskin tuota ilmassa tankataan tavallisilla lennoilla.

toisaalta jos ajatellaan että kone tekisi tankkaus välilaskun niin eikös se kohde olisi silloin se välilasku paikka eikä lopullinen kohde? itse veikkaan että käytetään lentävää huoltoasemaa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Globemaster lähti aikaan 16.22. Aika kevyeltä vaikutti, sillä nousi todella nopeasti!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro!

Onko tietoa mikä kenttä tämä Etadunna ETD  RWY4500ft keskellä Australiaa?

jukka

Sen verran on tietoa ettei kone mennyt lähellekään Australiaa...mistä lie kohdekenttä taiottu tauluille.

Sinne se meni minne yleensäkin suurlähetystön "postilennot" C-17 :lla.

http://gc.kls2.com/airport/ETAR  ... lentoaika 02 hrs 35 min ei vie Australiaan.

;) -

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Osaako joku tulkita mitä reittiä OH-LBS heitti:

AY8949 DBID-LOFF

AY8949 [DBID-LOFF]

EDIT: ovat matkalla korjanneet kohteen selkeäksi eli Newcastleen LBS lähti puolenyön aikohin.

AY8949 [EFHK-EGNT]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joku ihmeen saksalainen maastoväreissä oleva kuljetuskone oli parkissa ainakin aamulla paikalla 40*.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aukesko tuo 22L/04R tänää?  ???

26.9 pitäis avautua,  laskeutuvat parhaillaan 33:lle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

26.9 pitäis avautua,  laskeutuvat parhaillaan 33:lle.

Ai niimpä oliki muistin että olis auennu elokuussa.. Juu 33. näyttää laskeutuvan

PS : saiko kukaan kuvaa eilisestä pullmanturista , tais olla vikaa kertaa täällä. 

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

PS : saiko kukaan kuvaa eilisestä pullmanturista , tais olla vikaa kertaa täällä. 

Alkoi vettä vihmoa kunnolla juuri ennen pullmanturin laskeutumista, ei siellä pahemmin mun lisäksi muita näkynyt ja itse en kuvaa. 747 muuten kaartoi finaaliin idän suunnalta, joten ovat nähtävästi tornissa pistäneet sen kiertämään pohjoisen kautta koko lentoaseman ympäri ja keräämään muutama sata lisäkilometriä. Mitäs järkeä tuommoisessakin on

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Alkoi vettä vihmoa kunnolla juuri ennen pullmanturin laskeutumista, ei siellä pahemmin mun lisäksi muita näkynyt ja itse en kuvaa. 747 muuten kaartoi finaaliin idän suunnalta, joten ovat nähtävästi tornissa pistäneet sen kiertämään pohjoisen kautta koko lentoaseman ympäri ja keräämään muutama sata lisäkilometriä. Mitäs järkeä tuommoisessakin on

Olisiko ollut vektorit ruuhkan takia..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

747 muuten kaartoi finaaliin idän suunnalta, joten ovat nähtävästi tornissa pistäneet sen kiertämään pohjoisen kautta koko lentoaseman ympäri ja keräämään muutama sata lisäkilometriä. Mitäs järkeä tuommoisessakin on

...ei mitään. Kuhan piruillessaan ajattivat varmaan... ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Vieras
Tämä aihe on nyt suljettu uusilta viesteiltä.