Kirjoitettu Joulukuu 8, 2007 13:00 Oslo YAN Tämänlainen Finavian "Julkisella" saapuvissa Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 8, 2007 Jahas ??? Koska myyty/vuokrattu? http://www.flightforum.fi/discussion/index.php/topic,72754.0.html Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 8, 2007 Kyllä tuo on totta, mutta D-AGES on kuuleman mukaan nykyisin täysissä Air Berlinin uusissa väreissä Koneen omistaja taitaa edelleen olla Germania. Koneesta pitäisi löytyä teksti "Operated by Germania" Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 8, 2007 13:00 Oslo YAN Tämänlainen Finavian "Julkisella" saapuvissa No tietääkö kukaan mikä sieltä loppun lopuksi tuli? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 8, 2007 No tietääkö kukaan mikä sieltä loppun lopuksi tuli? 405 standille polähti " Armeijan Harmaa " Hercules, ainakin joskus ollut USAF käytössä, koska kyljissä näkyi USAF tunnuksien jäljet ja pyrstössä ollut joskus NY 5353. Nyt ilman mitään merkintöjä ja käytti callsignina rekisteriä YA-NKA, tuo YA:han on Afganistanin tunnus. Dep ajasta ei tietoa, yritän laitella jotain suttukuvaa tuosta kunhan ehdin Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 8, 2007 405 standille polähti " Armeijan Harmaa " Hercules, ainakin joskus ollut USAF käytössä, koska kyljissä näkyi USAF tunnuksien jäljet ja pyrstössä ollut joskus NY 5353. Nyt ilman mitään merkintöjä ja käytti callsignina rekisteriä YA-NKA, tuo YA:han on Afganistanin tunnus. Dep ajasta ei tietoa, yritän laitella jotain suttukuvaa tuosta kunhan ehdin Noita "tunnuksien jälkiä" prot kutsuvat kaiketi "low visibility" merkinnöiksi ja callsignkin taisi olla "yankee 99" tai siltä se ainakin kuulosti. Operaattorikin on kyljessä kissan kokoisin kirjaimin Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 8, 2007 Noita "tunnuksien jälkiä" prot kutsuvat kaiketi "low visibility" merkinnöiksi ja callsignkin taisi olla "yankee 99" tai siltä se ainakin kuulosti. Operaattorikin on kyljessä kissan kokoisin kirjaimin Aikatauluissa oli merkitty aluksi YAN, mutta oli myöhemmin muuttunut Y9 9 eli kyllä callsign oli tuo Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 8, 2007 No, Anyway, oli miten oli, lupasin sen suttushotin, niin laitellaan sitten [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 8, 2007 Noita "tunnuksien jälkiä" prot kutsuvat kaiketi "low visibility" merkinnöiksi ja callsignkin taisi olla "yankee 99" tai siltä se ainakin kuulosti.[/url] Jeps low visibility merkintöjähän ne ovat, eli ei ole "kulunut" pois. Löytynee nykyään kaikista jenkkien koneista ja onhan Suomalaiset Hawkit/Hornetitkin periaatteessa varustettu nykyään low visibility merkinnöillä, vaikka kansallisuustunnukset vielä ovatkin perinteiset sini/valkoiset. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 8, 2007 09:30 Budapest RJ 9745 31E Huomenna luvassa hieman eksoottisempaa kalustoa Royal Jordanian! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 8, 2007 Huomenna luvassa hieman eksoottisempaa kalustoa Royal Jordanian! Malev B737 Eli on codeshare lento... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 8, 2007 Nimenomaan...! Optikko voisi olla seuraava paikka... Kuulostiki hieman liian eksoottiselta tänne.. Mutta on kyllä suhteellisen tuore codeshare. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 8, 2007 Jeps low visibility merkintöjähän ne ovat, eli ei ole "kulunut" pois. Löytynee nykyään kaikista jenkkien koneista ja onhan Suomalaiset Hawkit/Hornetitkin periaatteessa varustettu nykyään low visibility merkinnöillä, vaikka kansallisuustunnukset vielä ovatkin perinteiset sini/valkoiset. Ok, menee vähän OT, mutta itsellä ei oikein ole tuo tappeluväen kalusto oikein hanskassa Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 8, 2007 Vai Herkulessia pukkas. Onkos tuo vielä huomenna kello 11 platalla tööttäämässä vai poistuuko? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 8, 2007 Noita "tunnuksien jälkiä" prot kutsuvat kaiketi "low visibility" merkinnöiksi ja callsignkin taisi olla "yankee 99" tai siltä se ainakin kuulosti. Operaattorikin on kyljessä kissan kokoisin kirjaimin Kone kuuluu Marine Aerial Refueler Transport Squadron 452 kalustoon. Yksikön kotipaikka on Newburgh, New York. Yksikkö lentää tukilentoja Irakissa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 9, 2007 Tämmöttistä pukkaa. YMX Montreal 5Y 5401 Atlas Air 12:47 PM En Route Tietääkö joku mikä kone kyseessä vai onko tuo jokin haamu? edit: Atlas Air viittaisi vahvasti jumboon. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 9, 2007 Tämmöttistä pukkaa. YMX Montreal 5Y 5401 Atlas Air 12:47 PM En Route Tietääkö joku mikä kone kyseessä vai onko tuo jokin haamu? edit: Atlas Air viittaisi vahvasti jumboon. Onkos tiatoa kauan viipyy kentän laidalla? EDIT__ Onkos tuo se ''Emiratesin'' rahti jumbo? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 9, 2007 Onkos tiatoa kauan viipyy kentän laidalla? EDIT__ Onkos tuo se ''Emiratesin'' rahti jumbo? Ei taida olla Emiratesin jumbo vaan jotain tämän näköistä http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=6125326 Lähtöaikaa ei ainakaan flightstatsissa näkynyt. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 9, 2007 atlas airin jumbo N527MC prk222 edit: sori se oli MC Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 10, 2007 AMV tulloo taas tänään, 737:kaa pukkaa. Tulee: 12:45 Hurghada Luxor AMV1820 Ja lähtee: 13:45 Luxor Hurghada AMV1821 Gate 32 Ja tällästä myös saapuu: 13:30 Hahn RCF8901 Olikohan tuo nyt tuo Sirruksen koodi muistaakseni.... Korjatkaa jos olen väärässä. Pulsshit tuo mikään sirrus ollut, kuin Flotin Kymppi...eli rahtari. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 10, 2007 Kone kuuluu Marine Aerial Refueler Transport Squadron 452 kalustoon. Yksikön kotipaikka on Newburgh, New York. Yksikkö lentää tukilentoja Irakissa. Huomasin tuon eilisiltana pyörälenkillä ollessani ja kummastelin, että mikä tuo on. Pimeää kun oli niin en erottanut muuta kuin nokassa olevan numeron 353. Siitä oli kyllä hyvin pääteltävissä, että jotain viranomaiskalustoa se on. Mutta sitten se kysymys, eli mitäköhän kone täällä tekee? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 10, 2007 onhan Suomalaiset Hawkit/Hornetitkin periaatteessa varustettu nykyään low visibility merkinnöillä, vaikka kansallisuustunnukset vielä ovatkin perinteiset sini/valkoiset. Ja tunnukset/rekkarit on maalattu mustilla kirjaimilla/numeroilla (ja peräsimessä olevat numerot HW:ssa valkoisilla), joten ei nuo kyllä taida mitään lowviseja olla? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 10, 2007 Kenelläkään tietoa kuinka kauan tuo Jet2 viihtyy Air Finlandin reiteillä? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 10, 2007 Kenelläkään tietoa kuinka kauan tuo Jet2 viihtyy Air Finlandin reiteillä? Ainakin huomisaamun 0700 FIF 821 Sharm El Sheik vuoron hoitaa tuo Jet2 G-LSAC Mikäs Volarea huomenissa taas vaivaa? jälleen peruttu Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 10, 2007 Mikäs Volarea huomenissa taas vaivaa? jälleen peruttu Volaren aikatauluista puuttui huominen jo viime viikolla. Samoin pari seuraavaakin tiistaita näyttää peruuntuneen. Ensi vuoden puolella on vielä tarjolla päivittäin. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla