Kirjoitettu Huhtikuu 3, 2008 Kellään tietoa, millä Paris Hilton saapui äsken EFHK;lle? Luulisi että olisi varaa lentää jollain gulfilla mutta tulikin tuulipuku kansan kanssa Finncommin atikalla. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 3, 2008 Kellään tietoa, millä Paris Hilton saapui äsken EFHK;lle? Menivätköhän Hiltoniin yöksi? Milloinkohan lähtevät pois? Tuo muija olis kiva nähdä IRL Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 3, 2008 Acarsseista pongattua tuo Malevi, joka on ennen 17 lähössä, ois CRJ vissiinkin... ??? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 3, 2008 Tuo muija olis kiva nähdä IRL Sillähän on ihan järkky naama. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 3, 2008 Sillähän on ihan järkky naama. Miten se tähän keskusteluun liittyy ??? Tietääkö kukaan mitään miksi portti 28A ei ole koskaan käytössä EFHK:lla? Kiitollinen vastauksesta Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 3, 2008 Sillähän on ihan järkky naama. Joo, ja kentällä on muutenkin paremman näköisiä kolmireikäisiä. Rasmus, mielenkiintoinen kysymys. Mikäs tää on: 00:55 Budapest Onko siinä vain jäänyt jotain kirjoittamatta? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 3, 2008 Mikäs tää on: 00:55 Budapest 150% varmuutta ei löydy ( ) mutta pitäisi olla JetX, ja se ei ole arvio vaan otettu erittäin luotettavasta paikasta Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 3, 2008 Jos ketään kiinnostaa, niin kello 14 saapuva KLM on BXT, eli Wingletti 737. No KLM:n winglettikoneissa ei ole täällä mitään uutta, mutta tämä olikin 737-900 uunituoreilla wingleteillä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 3, 2008 Acarsseista pongattua tuo Malevi, joka on ennen 17 lähössä, ois CRJ vissiinkin... ??? Onko outokin lintu? Mä olen näköjään tippunut aika hyvin kärryiltä siinä mitä koneita Vantaalla tätä nykyä pörrää. [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 3, 2008 No johan oli veikeän näköinen peli. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 3, 2008 Onko outokin lintu? Mä olen näköjään tippunut aika hyvin kärryiltä siinä mitä koneita Vantaalla tätä nykyä pörrää. Enpä muista, että Malev olisi CRJ:llä täällä käynyt. Fokker 70:lläkin vain muutaman kerran vuodessa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 3, 2008 No KLM:n winglettikoneissa ei ole täällä mitään uutta, mutta tämä olikin 737-900 uunituoreilla wingleteillä. Tiedätään, en jaksanut yhden koneen takia ajaa ja tuhlata kakkua, no noita tulee ja menee. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 3, 2008 Enpä muista, että Malev olisi CRJ:llä täällä käynyt. Fokker 70:lläkin vain muutaman kerran vuodessa. On tuommoinenkin käynyt, mutta harvinaista on. 2006 marraskuussa ainakin. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 3, 2008 Enpä muista, että Malev olisi CRJ:llä täällä käynyt. Fokker 70:lläkin vain muutaman kerran vuodessa. CRJtä on ihan kaksin kappalein Malevin laivastossa Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 3, 2008 CRJtä on ihan kaksin kappalein Malevin laivastossa No onpas vähentynyt, vuosi sitten oli vielä neljä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 3, 2008 Katos, kerrankin mulla käy tuuri! 8) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 3, 2008 Mikäs tää on: 00:55 Budapest Onko siinä vain jäänyt jotain kirjoittamatta? TF-JXC Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 3, 2008 Tervicko! Luxi näyttäis pukkaavan taas ajallaan... LX-OCV Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 4, 2008 Tuli vaan mieleen että, lähtiköhän tuossa n. tunti sitten TU-134 Hk:lta? Lähti aika ärhäkästi 22R:ltä, ja kauhiaa savua veti perässään. Mutta kuitenkin joku Ryssän kone se oli. Siitä olen sanomattakin varma. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 4, 2008 Tuli vaan mieleen että, lähtiköhän tuossa n. tunti sitten TU-134 Hk:lta? Lähti aika ärhäkästi 22R:ltä, ja kauhiaa savua veti perässään. Mutta kuitenkin joku Ryssän kone se oli. Siitä olen sanomattakin varma. Joku MD kuitenkin(Varma kanattaa olla aina varmintahan on olla varma tietämättä totuutta) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 4, 2008 Joku MD kuitenkin(Varma kanattaa olla aina varmintahan on olla varma tietämättä totuutta) Sen voin sanoa että MD-11, tai jokin Mcdonnel Douglas se ei ollut. Tässä nyt lähinnä mieleen tulee joko TU-134, tai sitten joku Yakolevi. Kuitenkin nousi helskatin ärhäkästi, ja mustaa savua perässä vetäen. ??? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 4, 2008 No KLM:n winglettikoneissa ei ole täällä mitään uutta, mutta tämä olikin 737-900 uunituoreilla wingleteillä. Kyllä ne wingletit on ihmettelemisen arvoiset kun co-pilottikin niitä tarkasteli aprillipäivänä Schipholilla: [ attachment removed ] T:Jukka Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 4, 2008 Sen voin sanoa että MD-11, tai jokin Mcdonnel Douglas se ei ollut. Tässä nyt lähinnä mieleen tulee joko TU-134, tai sitten joku Yakolevi. Kuitenkin nousi helskatin ärhäkästi, ja mustaa savua perässä vetäen. ??? Selvä! Mikään ei ole kivempaa kuin olla varma Minen tiedä enkä arvaa mitään Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 4, 2008 Ei se mikään Tu-134 ollut vaan An-225. Ja tästä olen varma. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 4, 2008 Ei se mikään Tu-134 ollut vaan An-225. Ja tästä olen varma. Taasko se on käynyt, alkaa olemaan "Stanu" näemmä HK:lla Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla