Guest Jufernaut

Helsinki-Vantaa lähtevät/saapuvat

8 687 viestiä aiheessa

Kellään tietoa, millä Paris Hilton saapui äsken EFHK;lle?  :P

Luulisi että olisi varaa lentää jollain gulfilla mutta tulikin tuulipuku kansan kanssa Finncommin atikalla.  :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kellään tietoa, millä Paris Hilton saapui äsken EFHK;lle?  :P

Menivätköhän Hiltoniin yöksi?  ;D Milloinkohan lähtevät pois? Tuo muija olis kiva nähdä IRL  :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Acarsseista pongattua tuo Malevi, joka on ennen 17 lähössä, ois CRJ vissiinkin...  ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sillähän on ihan järkky naama.

Miten se tähän keskusteluun liittyy  ???

Tietääkö kukaan mitään miksi portti 28A ei ole koskaan käytössä EFHK:lla? Kiitollinen vastauksesta  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Sillähän on ihan järkky naama.

Joo, ja kentällä on muutenkin paremman näköisiä kolmireikäisiä. ;D

Rasmus, mielenkiintoinen kysymys.

Mikäs tää on:

00:55 Budapest

Onko siinä vain jäänyt jotain kirjoittamatta? ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikäs tää on:

150% varmuutta ei löydy ( ;D) mutta pitäisi olla JetX, ja se ei ole arvio vaan otettu erittäin luotettavasta paikasta  :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos ketään kiinnostaa, niin kello 14 saapuva KLM on BXT, eli Wingletti 737.  :D

No KLM:n winglettikoneissa ei ole täällä mitään uutta, mutta tämä olikin 737-900 uunituoreilla wingleteillä. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Acarsseista pongattua tuo Malevi, joka on ennen 17 lähössä, ois CRJ vissiinkin...  ???

Onko outokin lintu? Mä olen näköjään tippunut aika hyvin kärryiltä siinä mitä koneita Vantaalla tätä nykyä pörrää.

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko outokin lintu? Mä olen näköjään tippunut aika hyvin kärryiltä siinä mitä koneita Vantaalla tätä nykyä pörrää.

Enpä muista, että Malev olisi CRJ:llä täällä käynyt. Fokker 70:lläkin vain muutaman kerran vuodessa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No KLM:n winglettikoneissa ei ole täällä mitään uutta, mutta tämä olikin 737-900 uunituoreilla wingleteillä. ;)

Tiedätään, en jaksanut yhden koneen takia ajaa ja tuhlata kakkua, no noita tulee ja menee.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Enpä muista, että Malev olisi CRJ:llä täällä käynyt. Fokker 70:lläkin vain muutaman kerran vuodessa.

On tuommoinenkin käynyt, mutta harvinaista on. 2006 marraskuussa ainakin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

CRJtä on ihan kaksin kappalein Malevin laivastossa  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikäs tää on:

Onko siinä vain jäänyt jotain kirjoittamatta? ;D

TF-JXC  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuli vaan mieleen että, lähtiköhän tuossa n. tunti sitten TU-134 Hk:lta? Lähti aika ärhäkästi 22R:ltä, ja kauhiaa savua veti perässään.  ::) Mutta kuitenkin joku Ryssän kone se oli. Siitä olen sanomattakin varma.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuli vaan mieleen että, lähtiköhän tuossa n. tunti sitten TU-134 Hk:lta? Lähti aika ärhäkästi 22R:ltä, ja kauhiaa savua veti perässään.  ::) Mutta kuitenkin joku Ryssän kone se oli. Siitä olen sanomattakin varma.

Joku MD ;D kuitenkin(Varma kanattaa olla aina :laugh: varmintahan on olla varma tietämättä totuutta)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joku MD ;D kuitenkin(Varma kanattaa olla aina :laugh: varmintahan on olla varma tietämättä totuutta)

Sen voin sanoa että MD-11, tai jokin Mcdonnel Douglas se ei ollut. Tässä nyt lähinnä mieleen tulee joko TU-134, tai sitten joku Yakolevi. Kuitenkin nousi helskatin ärhäkästi, ja mustaa savua perässä vetäen.  ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä ne wingletit on ihmettelemisen arvoiset kun co-pilottikin niitä tarkasteli aprillipäivänä Schipholilla:

[ attachment removed ]

T:Jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sen voin sanoa että MD-11, tai jokin Mcdonnel Douglas se ei ollut. Tässä nyt lähinnä mieleen tulee joko TU-134, tai sitten joku Yakolevi. Kuitenkin nousi helskatin ärhäkästi, ja mustaa savua perässä vetäen.  ???

Selvä! Mikään ei ole kivempaa kuin olla varma ;) Minen tiedä enkä arvaa mitään  :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei se mikään Tu-134 ollut vaan An-225. Ja tästä olen varma.

Taasko se on käynyt, alkaa olemaan "Stanu" näemmä HK:lla  :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Vieras
Tämä aihe on nyt suljettu uusilta viesteiltä.