Kirjoitettu Marraskuu 17, 2005 Saapuu: 15:50 Test AZQ4220 SilkWay Azerbaijan? Mitähän nämä test-lennot on? Tänään saapuvissa: 18:00 Test TVI1205 Tiramavia, Moldova? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 17, 2005 Ainakaan eilen 04L:n varressa ei ollut havaittavissa poikkeavaa liikennettä. Olisko jotain järjestelmän testausta? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 17, 2005 Mitähän nämä test-lennot on? Epäilen että tuota Test-nimikettä käytetään silloin, kun ko. koneen lähtö-/määräkenttä ei ole Ilmailulaitoksenkaan tiedossa. Nythän tuohonkin TVI:hin on vaihtunut lähtökentäksi Ancona. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 17, 2005 Epäilen että tuota Test-nimikettä käytetään silloin, kun ko. koneen lähtö-/määräkenttä ei ole Ilmailulaitoksenkaan tiedossa. Nythän tuohonkin TVI:hin on vaihtunut lähtökentäksi Ancona. Edit: TVI1205 STA 1900 sa eikä kuten oli 1800 on... ...lähtenyt Italiasta vajaa 2 tuntia myöhässä ja jatkosuunnitelmissa nousta Helsingistä aamulla klo 0700 sa. Taitaa olla ihan uusi vieras ? ER-AXG http://www.airliners.net/open.file/959302/M/ - - Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 19, 2005 Tullookohan tuo VDA tänään ollenkaan, alkaa näyttää vähän pahalta hiljalleen, 1½h aikaa tuloon ja ei näy ETA aikaakaan... Eli tuleekohan taas oharit, niin kun niin monta kertaa aiemminkin................... 14:00 Novosibirsk VDA4494 Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 19, 2005 Joo, katsellut itse samaa. Mieli tekis kentälle, hyvä sää kerrankin. Enpä usko ainakaan että ajallaan tulee, eriasia sitten tuleeko ollenkaan Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 19, 2005 Joo, katsellut itse samaa. Mieli tekis kentälle, hyvä sää kerrankin. Enpä usko ainakaan että ajallaan tulee, eriasia sitten tuleeko ollenkaan Jep..no saishan tuolta 22L:ltä parit Läski Mädärit jos ei muuta 8) Kyllähän tässä ehtis tonne pariks tunniks ehtis, mutta 15 jälkee pitäs lähttee jos sitten himaan takas. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 19, 2005 Hitto, sais noi laskut tulla 15:lle, ainakin myöhemmin. LXO (ECA) ET 1535, sen sais kauhottua kätsästi pannaamalla rullaillessa, aurinkohan laskee tänään klo 1541. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 19, 2005 Hitto, sais noi laskut tulla 15:lle, ainakin myöhemmin. LXO (ECA) ET 1535, sen sais kauhottua kätsästi pannaamalla rullaillessa, aurinkohan laskee tänään klo 1541. Joo toi 22L on pahin ja kaukasin vaihtoehto meikäläiselle muutenkin myöskin... Saisivat kääntää 04R/L:n...niin sais partsilta kuvan tosta VeeDeeAaasta... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 19, 2005 Mulla ihan sama juttu muuten, tästä saa kauhottua koneet yllättävän hyvin jos tulee laskuun 04:lle. Missäs päin itse asustelet? Kaivan jotain samplee sillä aikaa.. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 19, 2005 VDA muuten otti contactin just. Eli tulossa laskuun 22L:lle Decending to 3 000ft VictorDeltaAlpha.. Edit: Olivat tehneet jekun ja jättäneet deppisähkeen lähettämättä näemmä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 19, 2005 Niin, tälläsiä saa kauhottua himasta. Kuva nyt on surkea yksilö, mutta ihan tämänkin kokosia pystyy kuvaamaan jos onnistuu vaan kuvassa, jotain 25km matkaa vielä kentälle: [ attachment removed ] Niin ja VDA tuli minsa sitten arrivaalille.. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 19, 2005 VDA muuten otti contactin just. Eli tulossa laskuun 22L:lle Decending to 3 000ft VictorDeltaAlpha.. Edit: Olivat tehneet jekun ja jättäneet deppisähkeen lähettämättä näemmä. Just katoin itekki, että hellurei...no joo se siitä sitte. Ei tonne jaksa kyllä lähtee enää sitte jos se terminaaleilla on kaikki rojut kyljessä kiinni. Juuh kyllähän sitä saa jos on vempettimet käsissä millä ottaa Edit: no joo kaipa sitä pitää vääntyy, niin hieno aurinko nyt....Jos terminaalille vääntäs ittensä autolla kohtapuolin. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 19, 2005 Ulkomaa lähtevät: 07:00 Stockholm Arlanda Ponta Delgada Porlamar FIF873 Gate 32 Kahdella välilaskulla Venezuelaan (Tukholma-Azorit-Venezuela) Venezuelan matkojen piti olla niin loppuunmyytyjä että tuli muutamia lisälentojakin mutta nyt näköjään otetaan lisää matkustajia Ruotsistakin. Viikon lomaa halvassa perushotellissa saa vaatimattomaan 2500 euron hintaan kahdelta hengeltä. Tanskasta lähtien vastaava paketti 1500e luokkaa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 19, 2005 Ulkomaa lähtevät: 07:00 Stockholm Arlanda Ponta Delgada Porlamar FIF873 Gate 32 Kahdella välilaskulla Venezuelaan (Tukholma-Azorit-Venezuela) Venezuelan matkojen piti olla niin loppuunmyytyjä että tuli muutamia lisälentojakin mutta nyt näköjään otetaan lisää matkustajia Ruotsistakin. Viikon lomaa halvassa perushotellissa saa vaatimattomaan 2500 euron hintaan kahdelta hengeltä. Tanskasta lähtien vastaava paketti 1500e luokkaa. Toi täytyy lukea niin että paikat Suomesta on loppuunmyytyjä , ehkei Finnmatkat uskoneet että tulis koko kone täyteen suomalaisista ja lento jaettiin niin että vaan osa paikoista myydään Suomessa ja loput jakkarat on sitten ruåtsalaisille Fritidsreesaajille. Tässä tapauksessa Air Finland on vaan se tilausbussi jonka matkatoimistot vuokraa. - - Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 20, 2005 VIP-terminaalin edessä seisoi 30 min sitten Air Canadan joku matkustajakone..oliko ollu Airbus tai 767. Ja ihan tavallisen näköisiä pulliaisia purkautui ulos eli ei näyttänyt miltään ministeritason jutulta. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 20, 2005 VIP-terminaalin edessä seisoi 30 min sitten Air Canadan joku matkustajakone..oliko ollu Airbus tai 767. Ja ihan tavallisen näköisiä pulliaisia purkautui ulos eli ei näyttänyt miltään ministeritason jutulta. Ei sentään ihan tavallisia pulliaisia, toi painijat illan matsiin. Kohta kuvia.. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 20, 2005 VIP-terminaalin edessä seisoi 30 min sitten Air Canadan joku matkustajakone..oliko ollu Airbus tai 767. Ja ihan tavallisen näköisiä pulliaisia purkautui ulos eli ei näyttänyt miltään ministeritason jutulta. Boeing 767-233/ER (C-GDSU) Lähti pois ~14.45, tässä odottamassa pääsyä 04R:lle: [ attachment removed ] Edit: Kellonaika korjattu (Kamera oli vielä kesäajassa.. ) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 20, 2005 Ei sentään ihan tavallisia pulliaisia, toi painijat illan matsiin. Kohta kuvia.. Sitäkö se täällä teki. Meinasi leuka loksahtaa, kun sen näin. Tästä voisi saada kuvia Anettiin helposti, siellä kun ei ole yhtään kuvaa Air Canadasta Suomessa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 20, 2005 VIP-terminaalin edessä seisoi 30 min sitten Air Canadan joku matkustajakone..oliko ollu Airbus tai 767. Mistä tunnistaa MD-11-fanin? Kaveri osaa ulkoa Finnairin MD-11-laivaston maalauskuviot, aikataulut, penkkikonfiguraatiot ja niiden historiat, muttei erota 767:aa airbussista. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 20, 2005 VIP-terminaalin edessä seisoi 30 min sitten Air Canadan joku matkustajakone..oliko ollu Airbus tai 767. Ja ihan tavallisen näköisiä pulliaisia purkautui ulos eli ei näyttänyt miltään ministeritason jutulta. Air Canada kuvat ja keskustelut vois vaikka täällä suorittaa http://www.flightforum.fi/discussion/index.php/topic,46497.0.html Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 20, 2005 Mistä tunnistaa MD-11-fanin? Kaveri osaa ulkoa Finnairin MD-11-laivaston maalauskuviot, aikataulut, penkkikonfiguraatiot ja niiden historiat, muttei erota 767:aa airbussista. Heh. Täytyy puolustautua: Ensinnäkin tuo Air Canadan kone oli niin hassussa paikassa VIP:in edessa, että siihen ei saanut kunnon näköyhteyttä kun ei jaksanut autosta nousta. Näkyi vain keula ja portaat joita pitkin matkustajat purettiin ulos. Toisekseen toisen heikon näköyhteyden sain vasta kun ajoin Blyy Ykkösen konttorin ohi niin sieltä jostain raosta totesin sen olevan varmaankin 767 tai ehkä jopa bussin. Ajattelin että ei Canadasta saakka tulla pikkubussilla tänne, laajarunkoiseksi bussiksi en onneksi tuota epäillyt. Ja rehellisesti sanottuna bussit joskus menevät sekaisin Boeingin kanssa, lähinnä siksi, että en pidä A320 sarjaa kovinkaan kiinnostavana katseltavana enkä ole jaksanut opiskella yksityiskohtia niistä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 20, 2005 Onkos kellään tietoa, että koskas tuo huomis aamun VeeDeeAaa ois lähössä? Aikataulussa on 05.00 ilmotettu VDA:n tulo, mutta lähtöajasta ei mitään. OIsko mahiksia sen lähtöön kello 10-15 välissä huomenna? Taidan kysellä turhia..... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 20, 2005 Onkos kellään tietoa, että koskas tuo huomis aamun VeeDeeAaa ois lähössä? Aikataulussa on 05.00 ilmotettu VDA:n tulo, mutta lähtöajasta ei mitään. OIsko mahiksia sen lähtöön kello 10-15 välissä huomenna? Taidan kysellä turhia..... Suunnitelmissa noin vuorokauden lepo Hesassa ja lähtö VDA 724 22.11 klo 0500 lt. - - Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 20, 2005 Mites onko Tarmolla tietoa tuleeko joku kone vielä hakemaan ne tämän illan painijat pois mitkä Air Canadan 767 toi? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla