Kirjoitettu Helmikuu 16, 2006 olikohan Finnairilla joskus Condorin 757?! en muista oliko muuten vaan vai jonkun hajonneen tilalla... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 16, 2006 Finnairilla oli vuokralla Condorin 757. Taisi olla kevättalvi muutamia vuosia sitten? Finskin oma kone oli muistaakseni huollossa. Juha. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 16, 2006 Tulossa: 05:25 Novosibirsk TIS9507 EDIT: ETA-aikaa ei vielä ole, mutta lähtö on nyt merkitty: 06:30 Moscow TIS9508 Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 17, 2006 SAAPUVAT 21:05 Las Palmas DC418 Golden Air tulossa Las Palmasista? Ja vielä suora lento? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 17, 2006 Tuohan on codeshare 21:05 Las Palmas DK 962 21:05 Las Palmas DC 418 Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 17, 2006 Tuohan on codeshare 21:05 Las Palmas DK 962 21:05 Las Palmas DC 418 Juu olin juuri lisäämässä tuota mutta miksi MyTravelilla olisi code-share Goldenin kanssa? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 17, 2006 Jummi jammi.... Scaaniat kuluttaa niin vähän polttoainetta että niillä lennetään jo Palmasiin saakka ilman tankkausta, tai jospa niissä on tankkauspuomit asennettuna... -Jukka Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 17, 2006 Olikos tuo TIS taas se Iljushin? Tulisivat vkl:na,niin duunaritkin pääsis bongailemaan.. -Jukka Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 17, 2006 Jummi jammi.... Scaaniat kuluttaa niin vähän polttoainetta että niillä lennetään jo Palmasiin saakka ilman tankkausta, tai jospa niissä on tankkauspuomit asennettuna... -Jukka Se olis sitten noin 10 tuntia non-stoppina pikku-Saabilla Kanarialle Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 17, 2006 ..No mutta sehän olisi makeeta.Ja vielä jos ilman autopilottia sen pukkaisi menemään -Jukka Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 18, 2006 SAAPUU 15:00 Berlin GAF858 German Air Force LÄHTEE 16:30 Seoul GAF858 Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 18, 2006 SAAPUU 15:00 Berlin GAF858 German Air Force LÄHTEE 16:30 Seoul GAF858 Luvassa A310 tai mahdollisesti CL601. Veikkaan A310 Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 18, 2006 Mistä näitä tietoja katsotte? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 18, 2006 Mistä näitä tietoja katsotte? www.ilmailulaitos.fi ja sieltä Helsinki-Vantaan saapuvat ja lähtevät lennot. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 18, 2006 Sieltä mäkin katsoin mutten mitään GAF:n lentoa listalta löytänyt. Sen takia kysyinkin, ajattelin jos tietoja on jossain muuallakin. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 18, 2006 Sieltä mäkin katsoin mutten mitään GAF:n lentoa listalta löytänyt. Sen takia kysyinkin, ajattelin jos tietoja on jossain muuallakin. Se oli siellä mutta lähti pois jonkin ajan kuluttua.. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 18, 2006 Moi! Siellä on se haku sarake,niin siihen kandee kokeilla jotain lentoyhtiökoodia tai esim GAF tai VDA tms,niin se hakee sitten niitä saapumis ja lähtöaikoja... -Jukka Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 18, 2006 Jep, toi GAF hävisi sieltä IL:n sivuilta mut kone kylläkin kävi tänään Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 18, 2006 Jep, toi GAF hävisi sieltä IL:n sivuilta mut kone kylläkin kävi tänään Todella tyylikkään näköinen kone... tuntuu erikoiselta tehdä EFHKlle tankkausvälilasku? matkalla Saksasta Koreaan.... eikös tuon kantama pitäisi riittää suoraankin lentoon? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 18, 2006 GAF taitaa aina epäsäännöllisen säännöllisesti tehdä noita välilaskuja EFHK:lla tuonne kauemmas itään mennessä. En osaa sanoa tuosta kantamasta, mutta todennäköisesti tällaisissä keikoissa halutaan pelata varmanpäälle tai jotain eli lähdetään täysillä tankeilla tuonne Venäjälle.. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 18, 2006 En osaa sanoa tuosta kantamasta, mutta todennäköisesti tällaisissä keikoissa halutaan pelata varmanpäälle tai jotain eli lähdetään täysillä tankeilla tuonne Venäjälle.. A310 pystyy lentämään moottoreista riiippuen 218 matkustajan lastilla 6 800-9 500 km. Epäilen tuon GAFn koneen olevan aika kevyt. Esim. FRA-ICN on n. 8 500 km ja HEL-ICN n. 7 000 km. Olet varmaankinoikeassa tuossa varmuuden maksimoinnissa. Vaativatko nuo vieraan vallan ilmavoimien koneet jotain erikoislupia? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 18, 2006 niin, en alkanut väittelemään siitä mitä A310 pystyy tekemään ja mitä ei. Heitin vain ajankulukseni jonkinlaista spekulaatiota siitä miksi välilaskuja EFHK:lle tehdään... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 18, 2006 niin, en alkanut väittelemään siitä mitä A310 pystyy tekemään ja mitä ei. En tuota epäillytkään Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 19, 2006 Mistäs lähtien finski on alkanut maddogeilla lentämään Tallinnaan? 14:20 Tallinn AY107 Gate 31E Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla