Guest Jufernaut

Helsinki-Vantaa lähtevät/saapuvat

8 687 viestiä aiheessa

Voi ziisus craisus mikä moka! Siis eihän tuo mikään 707 ole, vaan Dc-8, prkl..... :-[ :-[ :-[ Jollakin tapaa tuo DC-8 vääntyi minulla 707:ksi. Nöyrimmät pahoitteluni. :-[

Moro!

Jos haluat tietää mitä koneina jollain yhtiöllä on niin CH-Aviation on sivusto jota kannattaa vilkaista mutta sekään ei ole 100%.

jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro!

Jos haluat tietää mitä koneina jollain yhtiöllä on niin CH-Aviation on sivusto jota kannattaa vilkaista mutta sekään ei ole 100%.

jukka

Jep, kyllä mä tuon tiedänkin, mutta silloin olin niin varma että sillä hemmetin Avient Aviationilla on mukamas 707:ja, vaikka oikeasti Dc-8(ja), mutta pökiönä sekoitin ne keskenään. :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jep, kyllä mä tuon tiedänkin, mutta silloin olin niin varma että sillä hemmetin Avient Aviationilla on mukamas 707:ja, vaikka oikeasti Dc-8(ja), mutta pökiönä sekoitin ne keskenään. :P

Moro!

Mutta voisko olla mahdollista että kuva on vanha ja päivänmäärä on uploads date. Koska ch-aviationin mukaan yhtiöllä on vain 4 kpl DC10-30.

Edit:Tarkemman tutkimuksen jälkeen DC8 Z-ABL on nähty kevään aikana muutamilla euroopan kentillä.

jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro!

Mutta voisko olla mahdollista että kuva on vanha ja päivänmäärä on uploads date. Koska ch-aviationin mukaan yhtiöllä on vain 4 kpl DC10-30.

jukka

jaa-a, en tiedä asiasta mitään, joten en myöskään arvuuttele. ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuulemma KLM:n PH-KCF tuli huoltoon.

Ok, en nähnyt kun pohjan ja senkin tummennetun ikkunan läpi niin oli vaikeuksia tunnistaa "komppani".

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

E: Jos tuo Pamela Andersson taas tulisi tuonne RMJ 2008:aan, niin voisimme odottaa hänen tulevan 727:llä?; eikös viimevuonna tullut sillä...?

Onko tästä jotain faktaa olemassa, vaiko taas arvaa ja voita?!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pitäisköhän sun perustaa nyt ihan oma threadi tuolle sun jatkuvalle spekuloinnille ja misinformaatiolle. Tämä ei oo hyvä siihen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pitäisköhän sun perustaa nyt ihan oma threadi tuolle sun jatkuvalle spekuloinnille ja misinformaatiolle. Tämä ei oo hyvä siihen.

Totta..

Faktaa vaan tänne, kiitos. Spekulointeja voi tehdä kotona.

- 8) jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pärnun kylpylä tulee huomenna?

12:30 Tallinn

SPA

USA:n ilmavoimien Gulfstream C-37A, 01-0028, jäi parkkiin paikalle 441.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pärnun kylpylä ja Tallinnasta ?  ;D

Kokonaisuudessaan tuon lennon koodi oli,  SPAR31L  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

USA:n ilmavoimien Gulfstream C-37A, 01-0028, jäi parkkiin paikalle 441.

Ilmeisesti alkuillasta saapunut Ruotsin Ilmavoimien Gulf 021 on poistunut?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ilmeisesti alkuillasta saapunut Ruotsin Ilmavoimien Gulf 021 on poistunut?

Juu, jätti matkustajansa iltaseitsemältä ja poistui saman tien.

Myös Luftwaffen Transall 50+70 saapui illansuussa ja meni 200-paikoille rahti 1:lle, lähdöstä ei havaintoa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Vieras
Tämä aihe on nyt suljettu uusilta viesteiltä.