Jari Toivonen

Zen Nano Plus

6 viestiä aiheessa

Hei!

Ostin Creativen Zen Nano Plus -mp3-soittimen, mutta koneeni (XP Home Ed.) ei suostu näkemään koko laitetta. On kuulemma muillakin ongelmia, mutta ratkaisua en ole vielä löytänyt. Kaupan koneissa laite toimii ok. Olen päivittänyt kaikki päivettävissä olevat, olen kokeillut eri usb-portteihin, turhaan. Auttakaa, kiitos!

Jari

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Laitatkos infoa koneesta, lähinnä mitä piirisarjaa koneessa on. Ja ootkos käynyt creativen sivuilla katsomassa heidän tietokannastaan yhteensopivuutta Xp Home:n kanssa...

* Microsoft® Windows® 98SE®/2000/Me/XP (Service Pack 1 or higher)

* Intel® Pentium® II 350MHz, AMD® K6-2® 450MHz or better processor (Pentium III 450 MHz or higher recommended for MP3 encoding in Creative MediaSource™)

* 64MB RAM (128MB recommended)

* 170MB free hard drive space

Tuollainen on kuulema laitteen yhteensopivuus. Joten kyllä sen paperilla pitäisi toimia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

USB- vehkeissä on joskus se vika, että niiden USB portti on yksinkertaisesti liian pieni Tietokoneen portteihin. Ne kyllä menevät niihin, mutta eivät ota ns. kontaktia tarpeeksi, jotta tietokone ne tunnistaisi. Käytä USB, jatkojohtoa, jossa on suurempi USB -portti. Näin toimin itse joikkarini kanssa.  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuleeko tehtäväpalkkiin edes sitä viheriää Safely remove hardware -nuolta? Jos tulee niin kokeile vaihtaa USB-laitteen asematunnusta. My computer -> manage -> disk management -> hae usbi listasta -> change drive letter.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään