Jani Viipuri

EFTP juuri ennen marraskuun kokousta.

33 viestiä aiheessa

<offtopic>

Kruisailisivatkin edes Mersuilla...mutta ei, kun Suomeen tulee isokenkäsiä setiä, niin täällä ollaankin Vulvalla vastassa...huoh

</offtopic>

Volvo on aika paljon edullisempi hankinta ku autoja tarvitaan tuollainenkin armeija kun niitä nyt oli, ja toisaalta noita herroja ei lopulta taida paljon kiinnostaa se mikä auto alla on kunhan penkit on nahkaisia ja kuski tietää missä kaasupoljin on.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

taisi olla kilpailutuksen voittaja tuo Volvo.... ja käsittääkseni valtio ei ostanut noita autoja vaan kyse oli kuuden kuukauden sopparista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eetä, Ässää, ja Seiskaa löytyy, myös valtiolta. Audia unohtamatta.

Hienoa :) Olen elänyt siinä uskossa, että Vanhanen on ainut iso setä, joka kulkee edustusautolla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hienoa :) Olen elänyt siinä uskossa, että Vanhanen on ainut iso setä, joka kulkee edustusautolla.

Jep, SUPO käyttää E38 750iA:ta, joka on täyspanssaroitu, aikoinaan niihin ei saanut tehä huoltojakaan ilman SUPOn valvontaa, mutta se on pitkä tarina...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Volvo on aika paljon edullisempi hankinta ku autoja tarvitaan tuollainenkin armeija kun niitä nyt oli, ja toisaalta noita herroja ei lopulta taida paljon kiinnostaa se mikä auto alla on kunhan penkit on nahkaisia ja kuski tietää missä kaasupoljin on.

Nnniin, sitä on paha sanoa, kun ei ole luotettavaa mielipidekyselytietoa saatavilla ;) Toki osa ei varmasti välitä juurikaan missä istuu, mutta yhtä varmasti suurella osalla on silmää tarkastella kriittisesti myös puheenjohtajamaan käytössä olevaan kuljetusvälineistöä. Kyllähän ne varmasti istuisivat tuon vartin matkan vaikka meidän rättärissä, imagokysymys lähinnä minun kannalta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jep, SUPO käyttää E38 750iA:ta, joka on täyspanssaroitu, aikoinaan niihin ei saanut tehä huoltojakaan ilman SUPOn valvontaa, mutta se on pitkä tarina...

Saatkin sitten tarinoida sen joskus tuopin ääressä!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla