Guest pingvin

.avi tiedoston editointi

6 viestiä aiheessa

Tervehdys,

Kuka osaisi kertoa, kuinka/millä ohjelmalla pääsen pilkkomaan suurta .avi -tiedostoa pienempiin palasiin? Pinnacle Studio 8 ei suostu avaamaan 4.7Gb .avi -tiedostoa. Luulen että on liian suurikokoinen, eli pitäisi pistää osiin.

Antti Karttunen

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tervehdys,

Kuka osaisi kertoa, kuinka/millä ohjelmalla pääsen pilkkomaan suurta .avi -tiedostoa pienempiin palasiin? Pinnacle Studio 8 ei suostu avaamaan 4.7Gb .avi -tiedostoa. Luulen että on liian suurikokoinen, eli pitäisi pistää osiin.

Antti Karttunen

Kokeilepa, onnistuuko VirtualDubilla

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse olen käyttänyt Adobe Premiereä. Ainakin 15Gt:n videot aukeaa ihan kiltisti. Tuossa tapauksessasi saattaa myös codekki vaikuttaa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo toi Adobe Premiere 6.5 on helppo käyttää, ei tarvi ohjekirjaa sen käytön opetteluun eli selkeä ohjelma.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos vastauksista,

ongelma on edennyt siihen suuntaan että kyse on ilmeisesti codeceista, type 1 ja type 2 ? ??? Sain hankituksi koneelle virtualdub nimisen ohjelman, ja sen jälkeen panasonic panadv codecin, mutta on ongelmaa äänten kanssa, kun ei kuulu. Tuolla studio 8:salla ei aukea laisinkaan, virtualdubilla siis ilman ääntä. Tarvinnee hankkia tuo premiere jostain, jahka sillä saisi aukeamaan. Ihmeen hankalaa on nämä videoasiat.

Antti Karttunen

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No ei koodekkitilanne editointisoftalla parane. Semmoinen on esmes olemassa kuin Nimo Codec Pack, joka aika tehokkaasti torjuu koodekinpuutoksen. Etsipä netistä ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään