Juha Karhu

NHL 07 ja internet pelaaminen!

11 viestiä aiheessa

-Saisinko neuvoja, kuinka ja mistä "virittää" XP:ssä.Jotta yllämainitulla pelillä pääsisi netti serverille pelaamaan.Meillä on routteri jossa palomuuri,ja 4 konetta samassa.Kun yrittää netti servulle niin vastaus on "connection failed".Olen 46v.Ja totaalisesti pihalla näistä netti peli asioista!Tiedoista kiitollisena teinipoikien isä. :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja kannattaapi kattoa myös blokkaako palomuuri NHL07 ohjelman nettiin pääsyn. nimimerkillä kokemusta on.. On muuten ihan hyvä peli netissäkin. Itse pelaillut jonkin verran ja ei ole ainakaan tähän mennessä muuta moittimisen sanaa tullut kuin se, että chättiä ei löydy mistään. Olisi mukava kirjoitella kanssapelaajalle. Tietysti jonkin sortin puheohjelma, roger wilco, ventrilo tai vast käy hyvin kommunikointiin. Olisi mukava joskus kokeilla kuinka monella pelaajalla änäri verkossa onnistuu. Eli vaikka 2 pelaajaa kummallakin puolella!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei mulla ainakaan. On nimittäin kokeiltu kaikki namiskat. Voi olla että oon vahingossa vaihtanu jotain näppäimiä. Pitää ruveta etiskelemään josko löytyis!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ai.. Varmaan pelin aikana olen kokeillut. Pitääpä kokeilla vielä pausen ollessa päällä. Ihmettelinkin että miksi jossain valikossa mainittiin sana CHAT enkä sitten pelaillessa saanut sitä mistään päälle. Kiitoksia tiedosta!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

-Kiitos Toni neuvostasi,mutta mistä löytyy tämä portti 3658 tcp&udp?Olen edelleen pihalla! JK

Mikä routteri sulla on? Sun pitäis nyt jostain etsiä se malli ja sitten katsoa ohjeista miten niitä portteja pystyy availemaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

-Huh huh,,, menipä hankalaksi,mutta yritetään. Routteri on" D-link 4-port ethernet broadband Router" ja manuaali cd.llä ja englanniksi.Pitää aloittaa käännöstäminen kun tässä ennättää.....Mutta kiitokset taasen avusta! JK    :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään