Guest Mikk0

XP:n uudelleen asennuksessa ongelmia

4 viestiä aiheessa

Tuli sellanen ongelma XP:n asennuksen aikana, ohjelma alkoi asentelee laitteita, niin jossakin kohtaa siinä asennuksessa tietokone kaatui ja se käynnisti tietokoneen uudelleen eli olen siis jäännyt jumiin XP:n asennuksessa. Olen  jakanut kovalevyn kahteen eri osioon toiseen olen laittanut backup ja toiseen windowsin. Windowsin minun pitäisi uudelleen asentaa ja formatoida vanhan XP:n. Mitäköhän tämmösessä tilanteessa pitäisi tehdä? ja onko kellekkään muulla tullut tällänen ongelma vastaan?. Ja millois se kysyy sitä kovalevy hommaa?

EDIT: Toisessa koneessa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ilmeisesti sulla on BIOSissa laitettuna CD 1. boottaavaksi ?

Laita XP CD asemaan ja boottaa kone.  Asennusohjelman pitäis käynnistyä suoraan, toimi kuvan ohjeiden mukaan...

edit: Kun asennusohjelma itse myöhemmin boottaa koneen, niin ole varuillasi ja mene siitä BIOSiin, ja vaihda 1. boottaavaksi floppy (oletus).  Muuten asennus ei edisty...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitäs tämä koneen boottaaminen tarkoittaa?  :-[ ja yleensäkkin mitä tämä boottaaminen tehdään Biosissa?

EDIT: Katoin Bio:sta

1 st [FLOPPY]

2 nd [Hardware]

3 rd [CDROM]

EDIT:  Googletuksen jälkeen löysin boottaamisesta juttua eli siis koneen uudelleen käynnistämistä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vaihda ykköseen CDROM. Kun se on hard drivea ylempänä ja boottaava CD asemassa, kone pyytää käynnistyksessä painamaan mitä hyvänsä näppäintä käynnistääksesi CD:ltä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään