Kari Syrjänen

Majakat kartalla

13 viestiä aiheessa

Teinpä harjoitusmielessä Google Mapin avulla sivun jolla näkyy kaikki kuulemani lentomajakat. Klikkaamalla majakan nimeä oikealla tai jotain majakkaa kartalla, saa lisätietoa. Karttaa voi siirtää hiirellä tai zoomata tai vaihtaa satelliittinäkymään..

Kartta on vasta testivaiheessa, virheitä varmaankin on, ainakin majakoiden sijainneissa...

http://tupala.mine.nu/map/kartta2.html

Kari

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hienoa oli huomata myös nuo Pyhäsalmen majakat kartalla, ovatten tosin ymmärrettävästi vähän paikat vinksallaan  ::)

Onko muuten kellään tietoa, vieläkö Ylivieskan majakat puksuttavat?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämän ei ilmeisesti pitäisi olla normaalia, sillä tämän keskustelun perusteella tuolla kartalla pitäisi näkyä enemmän majakoita. Kuitenkin kun avaan tuon niin vain muutama näkyy, tarkalleen 6kpl.

[ attachment removed ]

Jos joku keksii ratkaisun saada loputkin näkyviin niin olisin kiitollinen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Liekö syynä hidas yhteys vai selaimen sopimattomuus? Testasin juuri ja kyllä minulla näkyy kaikki vajaa 800 pistettä. Käytän itse FireFoxia

Kari

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hassua, sain saman efektin esiin Explorerilla -näkyviin tuli vain yksi majakka. Näyttää tuo Firefox kuitenkin toimivan ihan oikein.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Selaimesta siis kiinni. Explorer käytössä, no enpä ala kuitenkaan selainta vaihtamaan jos se on ainoa fixi. Yhteydestä se ei ole kyllä kiinni kun pitäisi tuon 8mbit riittää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No niin nyt näyttää hieman toiselta. Latausaika tietysti pidentyi hieman mutta nyt pelittää komeasti. Kiitos :thmbup:

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikä radio ja millainen lanka Karilla on näiden majakoiden loggaamiseen?

Itse olen kuunnellut IC-75R:llä ja n. 50 metrin langalla, enkä ole päässyt edes lähelle noita määriä. Toki kuuntelu on ollut satunnaista ja oman tuurini tietäen juuri keliminimissä :(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään