Guest huttuju

Näytönohjain 200-300 €...

4 viestiä aiheessa

Mikähän näytönohjain olisi tuohon hintaluokkaan sopiva pyörittämään FS X:ää? Itse olen ajatellut GeForce 7950GT 512mb. Onko kellään kokemuksia kyseisestä ohjaimesta? Näytönohjaimen kanta on PCI-E. Koneen tiedot on suunnilleen nämä:

Athlon 64 x2 3500 MHz

2 Gb DDR 400MHz

Radeon x550 256mb (päivittymässä)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei mikään ole oikein hyvä, vielä. Hyviä tulevat olemaan DX10-kortit, jahka tuon hintaisia alkaa tulla. Tietenkin tarvitaan myös Windows Vista, jossa (ainoastaan) DX10 on. Mutta jos näyttökortin vaihtaminen nimenomaan nyt on aivan välttämätöntä, tuo on kyllä hyvä valinta. Harkinnan arvoinen vaihtoehto voisi myös olla ottaa nyt vielä halvempi ja vaihtaa taas ensi vuonna.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Katselin noita kuvakaappauksia FS x:stä ja mielestäni ne näyttävät minun silmään hienolta verrattuna tän hetkiseen tilanteeseeni. Toki DX10-kortti olisi hieno, mutta tällä hetkellä ovat aika suolasissa hinnoissa. Ennen kuin nuo dx10-korttien hinnat tippuvat tuohon 300 € hintaan niin voi mennä tovi. Toki jos joku tietää että dx10-korteista olisi tulossa halvempia versioita niin voisin vielä odotella vaikka tällä hetkellä kortin päivitys himottaa kovasti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Marraskuun Mikrobitissä oli testattavana 7950GT ja MSIn NX7900GTO ja halvemmasta hinnastaan (ero 25e) huolimatta se oli nopeampi kuin "isoveljensä". Ei nyt kovin paljoa, mutta kuitenkin. Hyviähän ne molemmat varmasti on.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään