Tatu Kantomaa

26. huhtikuuta 1986

6 viestiä aiheessa

Testasin uutta printteriä joka osaa näköjään skannata myös ihan hyvin. Nämä kuvat ovat New Yorkista John F. Kennedyn lentokentältä. Kentällä otetut kuvat siis 26.4. 1986 mutta kympistä hajosi laskuteline kun se laskeutui Kennedylle joten ohjaamosta otetut kuvat ovat sitten seuraavalta päivältä. Kuvissa saattaa näkyä itse spotteri joka on 11-vuotias että sen mukaan saa sitten teknisistä vioista valittaa. ;D

Siinä on United 727-200

[ attachment removed ]

Saman firman 747SP joka maalauksesta päätellen on juuri siirtynyt Pan Amilta Unitedille.

[ attachment removed ]

Sabenakin oli silloin vielä hengissä mutta kovin on tylsät nuo maalaukset.

[ attachment removed ]

Rannanjärvi?

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

Ja sitten ohjaamosta, missä istuin koko nousun ajan.

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

Ne on nuo ikkunat siellä keulassa ihan hyvän kokoiset.  ;D

[ attachment removed ]

Tässä vielä hurjaa menoa Helsinki Vantaalla keskellä kesäpäivää 1987.

[ attachment removed ]

Pitää yrittää etsiä kotoa Rovaniemen Concorde kuvat, muistaakseni niitä on muutama. Tällä erää nostalgia-pläjäys päättyy tähän.  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

JFK oli todellakin parempi paikka oleskella 26.4.1986 kuin esim. nykyisen Ukrainan alue...  ::)  Ei tää ketju sit liittynytkään siihen aiheeseen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

JFK oli todellakin parempi paikka oleskella 26.4.1986 kuin esim. nykyisen Ukrainan alue...  ::)  Ei tää ketju sit liittynytkään siihen aiheeseen.

No ei suoraan.... mutta arvasin kyllä että kun täällä kaikki tiedetään niin ei mene kauaa kun joku keksii tämänkin päivämäärän. Paikallisissa uutisissa kentälle ajaessamme kyllä väitettiin etelä-Suomenkin olleen ikävä paikka. Tämä väite nyt ei sitten kuitenkaan pitänyt paikkaansa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Offtopicia.

Heh... itse olin 26. huhtikuuta 1986 linja-autossa matkalla kohti Leningradia.  :P

Omalta kohdalta ainoa matka Neuvostoliittoon. Eipä ole Venäjällekään tuon jälkeen ollut asiaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Offtopicia.

Heh... itse olin 26. huhtikuuta 1986 linja-autossa matkalla kohti Leningradia.  :P

Omalta kohdalta ainoa matka Neuvostoliittoon. Eipä ole Venäjällekään tuon jälkeen ollut asiaa.

Neukkulahan oli hyvä paikka. Nykyään se on ihan paska maa. Käytiin noin 10 asuntovaunun ja -auton voimin siellä monena vuonna. Leningradin Olginossa.

Mafian pojat vartioi leiriä joten mitään ei ikinä varastettu. Linjalla olevan bussinkin sai omaan käyttöön 50 markalla.  :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla