Otto Nieminen

Jättövanakuvia

2 670 viestiä aiheessa

Ensimmäinen on selvä JAL.

Eipä muuten ole kun melkeinpä koko punanen peräsin ;)

Lyön vaikka pullollisen sakea vetoa ettei se ole JAL:n jumbo.

[EDIT]Pitänee muistaa ostaa pari pulloa sakea  :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

[EDIT]Pitänee muistaa ostaa pari pulloa sakea   :-[

Eli meinaat siis että tuo on JAL? Itse olen melko varma että tuo on se Northwest Airlines.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Herroilla mielipide muuttuu aika kiivaasti. Olisiko se JAL vai ei?  :)

:laugh:  :laugh: Itse olen kokoajan ollut varma siitä että tuo on se.. tiedätte kyllä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä se muuten on JAL. JALin koneissa kun on "melkein kokopunainen" sivuvakaaja. Ja kun tarkasti katsoo, niin kyllähän tuosta lopulta on helposti erotettavissa JA8-alkuinen rekkari ja taitaapa enemmän tai vähemmän kaikki JALin matkustaja-747:n rekkarit alkaa juuri noin...

Pistänkö osoitteen tulemaan? ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Herroilla mielipide muuttuu aika kiivaasti. Olisiko se JAL vai ei?  :)

On tää sananvapaus ihmeellistä...

Eli meinaat siis että tuo on JAL? Itse olen melko varma että tuo on se Northwest Airlines.

Jep Wingeliit paljasti, pitäs käydä silmälekurilla...

Kyllä se muuten on JAL. JALin koneissa kun on "melkein kokopunainen" sivuvakaaja. Ja kun tarkasti katsoo, niin kyllähän tuosta lopulta on helposti erotettavissa JA8-alkuinen rekkari ja taitaapa enemmän tai vähemmän kaikki JALin matkustaja-747:n rekkarit alkaa juuri noin...

Pistänkö osoitteen tulemaan? ;D

Ei tarttee, sitten jos ne foorumin bileet on niin sinne kuskaan sitä, varaa toki oma kippo mukaan ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen NIIN varma, ettei se ole tuo JAL.

Eipä Joensuun VORin kautta taida pahemmin jenkkikoneita lentää. JALin koneet sen sijaan lentää useampaankin kertaan päivässä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eipä Joensuun VORin kautta taida pahemmin jenkkikoneita lentää. JALin koneet sen sijaan lentää useampaankin kertaan päivässä...

No tuo on kyllä aivan totta, mutta en vieläkään jaksa uskoa että se olisi JAL. Noh, kai se pitää tässä hiljaa nöyrtyä ja myöntää että se on se..  :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja vissiin toi JAL on menossa Amsterdamiin tai Frankfurttiin. Muistaakseni JAL ainoastaaan lentää eurooppaan 747:lla noille kahelle kentälle. Kaikki muut lennetään T7:lla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muutama tänään yli lentänyt kone...ehkä joku tunnistaa mallin/yhtiön?

[ attachment removed / expired ]

Minusta tossa koneessa on rungon yläosa punainen mutta enpä rupea väittelemään.

EDIT: Näyttääpäs toisten moottorien reunatkin olevan punaisia mutta sekin varmaan johtuu tuosta "linssin piirtovirheestä"

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No näyttääpi se olevan sitten se JALli. Mutta ihan mukava väittely saatiin aikaan vai mitä?  ;D

Joo hieno väittelyhän siitä tuli! Peräsin ja wingletit on punaiset joten kyllä minäkin nuo teidän perustelut kuultuani

siirryn sinne JALIN leiriin :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Empä tämmösiä vanoja ole ennen nähnyt, mikä värkki kuvassa?

[ attachment removed / expired ]

Vanat olivat selkeämmät mutta juuri kun sai pokkarin taskusta niin alkoivat katoamaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllähän siellä vanoja tulee, jos on oikein kylmä. Aika kylmä varmaan ollut  ;D

Maanpinnalla -3.

Pitkään kuuntelin missä kopteri menee, ääni kuului todella selkeästi. Sitten älysin katsoa ylöspäin, aika korkealla päristeli

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla