Otto Nieminen

Jättövanakuvia

2 670 viestiä aiheessa

  12/19/2009 at 21.48, Mikko Gustafsson kirjoitti:

Ohan se nyt ihan hyvä, mitä siitä nyt tappelemaan. Meni viel toi tripla aika matalalla kun flygradaria kattelin. Oli jotain +9000m

 

Kuvana hyvä, mutta kun toistuvasti sama henkilö kommentoi tietyn henkilön kuvia "hienoiksi", joka kerta kun henkilö tänne kuvan postaa. Ihan ok, jos kehuu sitä kuvaa vaikka kerran kuukaudessa, mutta joka kerta niin on hitusen eri juttu ::)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tämmöstä vanaa

[ attachment removed / expired ]

 

Tällä koneella, jota en kyllä tunnista... eikä mielestäni näkynyt edes tutkissa.

[ attachment removed / expired ]

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla
  12/20/2009 at 10.41, Jani Viipuri kirjoitti:

Tällä koneella, jota en kyllä tunnista... eikä mielestäni näkynyt edes tutkissa.

Tämähän on selkeesti konjakin paikka! IL-76 kuvassa :D

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Pari konetta tältä päivältä:

 

Finnairin Embraer

 

[ attachment removed / expired ]

 

Lufthansa B747

 

[ attachment removed / expired ]

 

 

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla
  12/22/2009 at 18.56, Jesperi Lauhio kirjoitti:

Näyttäis olevan E170 versio tosta empusta tossa.

 

Joo, niin mä vähän meinasinkin, en vaan ollu ihan varma.  :)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

14756_195062708303_607918303_2959343_3099787_n.jpg

 

14756_195062713303_607918303_2959344_2249198_n.jpg

 

Hornetti tursottaa vanaa eteläkaakon suuntaan EFRO:lta noustuaan, toinen perässään.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Kuinka useasti "groppaatte" noita kuvia, vai teettekö sen aina? Tietääkö joku kuinka hyvän kuvan saa esim. Atr-koneesta jotka lentävät normaalilla korkeudella ja kuvaan 1000D ja 75-300mm ja groppais sit viel koneel? Vaikea hieman selittää. :(

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla
  12/26/2009 at 18.24, Tuukka Pajuniemi kirjoitti:

Kuinka useasti "groppaatte" noita kuvia, vai teettekö sen aina? Tietääkö joku kuinka hyvän kuvan saa esim. Atr-koneesta jotka lentävät normaalilla korkeudella ja kuvaan 1000D ja 75-300mm ja groppais sit viel koneel? Vaikea hieman selittää. :(

Miksi ATR:stä? Eihän ne mitään vanaa jätä vedellessään ;)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla
  12/26/2009 at 19.54, Toni Pääkkönen kirjoitti:

Miksi ATR:stä? Eihän ne mitään vanaa jätä vedellessään ;)

no siis no tuli ekana mielee :D eipäs saivarrella  ;) kysymykseen etsin vastausta  ::)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla
  12/26/2009 at 18.24, Tuukka Pajuniemi kirjoitti:

Kuinka useasti "groppaatte" noita kuvia, vai teettekö sen aina? Tietääkö joku kuinka hyvän kuvan saa esim. Atr-koneesta jotka lentävät normaalilla korkeudella ja kuvaan 1000D ja 75-300mm ja groppais sit viel koneel? Vaikea hieman selittää. :(

 

Näitä kysymyksiä kannattaisi esittää tuolla seuraavassa osastossa.  :thmbup:

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla
  12/26/2009 at 20.22, Tumi Hämäläinen kirjoitti:

Näitä kysymyksiä kannattaisi esittää tuolla seuraavassa osastossa.  :thmbup:

jotenki se eksy tänne koska täällä noita gropattuja kuvia on ::) ::)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tää on selvä finski ja vielä a330 :o [ attachment removed / expired ] ei kyllä vanaa :(

 

 

Ja tää on epäselvä, ei iha 300mm riittäny mut sanoisin jotenki et olis air france ja koneena  b777 tai A321 ? [ attachment removed / expired ] ekat kuvat uudel kameral tänne (:

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla
  12/26/2009 at 19.54, Toni Pääkkönen kirjoitti:

Miksi ATR:stä? Eihän ne mitään vanaa jätä vedellessään ;)

 

Eikö ATR:kin voi sopivissa olosuhteissa jättää, onhan siinäkin turbiinimoottori, potkuriturbiini vain. Tosin lentävätköhän sitten aina niin alhaisissa lentokorkeuksissa ettei vanaa synny vai mikä on, mutta minä ainakin väitän, että ATR:kin voi jättää vanaa?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla
  12/27/2009 at 15.47, Elias Lohilahti kirjoitti:

Eikö ATR:kin voi sopivissa olosuhteissa jättää, onhan siinäkin turbiinimoottori, potkuriturbiini vain. Tosin lentävätköhän sitten aina niin alhaisissa lentokorkeuksissa ettei vanaa synny vai mikä on, mutta minä ainakin väitän, että ATR:kin voi jättää vanaa?

Mä kyllä väitän että ei voi, juurikin tuon alhaisen lentokorkeuden takia :P

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla
  12/27/2009 at 15.56, Toni Pääkkönen kirjoitti:

Mä kyllä väitän että ei voi, juurikin tuon alhaisen lentokorkeuden takia :P

Vaikuttaa siihen hommaan moni muukin muuttuja kuin lentokorkeus  ::)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Viitisen vuotta sitten Helsingin yllä ATR tiivisti. Juuri noussut efhk:n 33:lta. Jäi ihan pitkät jättövanat moneksi minuutiksi.. oli kostea ja kylmä ilma(-10c)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla