Otto Nieminen

Jättövanakuvia

2 670 viestiä aiheessa

Tässä parit (raskaasti kropatut) toissaviikolta, ihmeen hyviä tuli, varsinkin jälkimmäisestä, vaikka millejä vain 200...

OH-SAL

[ attachment removed / expired ]

OH-LVK

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aluks tuli fiilinki notta 747 mutta loppujen lopuks näyttäis enemmän 340?

340:een minäkin kääntyisin, vaikka tuo runko vähän vääristyneeltä näyttääkin... mutta tuo "kumpu" näyttäis liian lyhyeltä 747:aan...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toinen si(a)lle!

Tällainenkin veijari löytyi taivaalta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

EFHF:n taivaalla tänään.

Mikä lie, yhtiö, kone ?

Onko 340 vai 747 ja yhtiö oli ?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Silleen se toimii muttei mulla sellasta oo. :P Mullon offline-tila joka toimii samaan tapaan.

sama itellä . Nokioissa E ja N - sarjan puhelimis se on offline ja muissa sit kai joku " lentokonetila " tms  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

sama itellä . Nokioissa E ja N - sarjan puhelimis se on offline ja muissa sit kai joku " lentokonetila " tms  :P

Nyt menee kyllä jo rankasti OT:ksi muttei se ihan noinkaan mene. Mulla on 6710 Navigator. :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt menee kyllä jo rankasti OT:ksi muttei se ihan noinkaan mene. Mulla on 6710 Navigator. :laugh:

No niin tuolla alussa jo pahoittelin että pahasti OT mut jos nyt jätetää tää tähä  :laugh: ps: itellä khyl E51 ja siinä on offline  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

luulin et s40 olis ollu kans mut ihasama  :P

No pakko vielä tähän, ainakin mun S40 on lentotila. En ole varma tarkoititteko tuolla offline tilalla sitä mutta kuitenkin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla myös N97:ssa offline-tila....

Joku modehan vois askarrella tämän keskustelun taas omaksi ketjuksi tai siirtää tuonne kännykkäkeskusteluun? :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Peruskaura laahusti työpaikan yli Paimiossa  :) Qatar 777 A7-BAE Doha-Washington

Kiva kuva! Hitto kun noi menee aina sieltä Turun suunnalta ohi ::) Meille jää vain Lufthansan A346 ja 343 + välillä SQ:n 777 ja vain eriittäin harvoi A380.. :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiva kuva! Hitto kun noi menee aina sieltä Turun suunnalta ohi ::) Meille jää vain Lufthansan A346 ja 343 + välillä SQ:n 777 ja vain eriittäin harvoi A380.. :-\

Menee se NCA välillä kans ja makaroonit.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Menee se NCA välillä kans ja makaroonit.

Ja ANA. Mutta olisihan se mukavaa, jos toi Qatar näyttäytyisi täälläkin päin  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kävi niinki V*tuttavasti että justkun olin koulusta tulossa ja venailin bussii nii katoin että ahaa joku isompi kone menee suhtkoht "matalalta" ja ei pilviä. Tuli aika kova vatutus siinä kun pääsin kotii ja katoin että se oliki Qatarin 777.., jota en oo nähny viellä Vantaallta, Noo näitä sattuu välillä  :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla